• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400100805618
  • خبرنگار : 71620

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از ارتش بابت پاسخ به تعرض طالبان

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از ارتش بابت پاسخ به تعرض طالبان

بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر پاسخ به تعرض اخیر گروه طالبان به مرزهای سیستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران را به شرح زیر قرائت کرد:

«ضمن گرامی‌داشت نهم دی ماه، روز بیعت ملت با ولایت، از حضور با اقتدار ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف مرزهای ایران اسلامی امنیت پایدار را تأمین می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم. در جریان تعرض اخیر گروه طالبان به بخشی از پایگاه‌ها و برجک‌های مرزی در منطقه سیستان بلافاصله نیروی زمینی ارتش با توان بالا، اقتدار کامل و اشراف عملیاتی حضور پیدا کرد و گروه مذکور را تا عمق خاک افغانستان به عقب راند. ما نمایندگان مجلس شورای  اسلامی به نمایندگی از ملت همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروی با اقتدار بوده و از خداوند بزرگ و سبحان توفیقات ارتش و سایر نیروهای نظامی و مرزبانی را خواستاریم. از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی زمینی و سایر فرماندهان ارشد، درجه‌داران، افسران و سربازان کمال تشکر و قدردانی را داریم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۱۶:۱۵

بجای تشکر فکری به حال حقوق بسیار پایینشون بکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۴ ۰۹:۵۵

آیا باید مجلس فکر کند؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۱۸:۵۸

تشکرلازم نیست این وظیفه نیروهای مسلح علی الخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران هست ولی لطفأشمانماینده های محترم ومجلسیهای عزیزفکری به حال حقوق خیلی پایین ارتش کنین

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۸ ۲۱:۰۶

درود بر دلاور مردان ارتشی که همیشه وقت آماده دفاع از سرزمین پارس هستند یاد عملیات انتقام افتادم م کمتر از دو ساعت پوزه صدام را ب خاک مالیدن همیشه سر فراز و سر بلند باشی ارتش ایران عزیز

avatar

درود به شرفشون

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۹ ۱۱:۳۶

اگر ارتش نبود ایرانی وجود نداشت درود بر دلاوران ارتش بخصوص در جنگ عراق حماسه آفریدند.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۹ ۱۵:۵۳

ارتش فدای ملت وملت فدای ارتش

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۹ ۲۱:۰۵

دورد بر شرفتان پاینده وپیروز باشید