• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400101208266
  • خبرنگار : 71560

تعدادی از نمایندگان مجلس تاکید کردند

حاج قاسم یک اسطوره به یادماندنی برای تاریخ بشری است

حاج قاسم یک اسطوره به یادماندنی برای تاریخ بشری است

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که مکتب و تفکر حاج قاسم زنده است و بنیاد ظلم و ظالمان را برخواهد کند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس در بیاناتی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی به نقش و جایگاه وی در میان مردم و ضرورت الگوگیری مسئولان از شخصیت وی اشاره داشتند.

محمد حسن آصفری بیان کرد: فرارسیدن سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم. دشمنان انقلاب و جبهه مقاومت باید بدانند که با شهادت شهید سلیمانی تفکر مکتب وی از بین نمی‌رود بلکه روزبه روز این تفکر محکم‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نیز در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: فرارسیدن سالگرد شهادت سرباز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم. حاج قاسم یک اسطوره به یادماندنی برای تاریخ بشری است. حاج قاسم الگویی برای تمام دنیا بود و قطعا مکتب و تفکر حاج قاسم بنیاد ظلم و ظالمان را برخواهد افکند.

مهرداد ویس کرمی نیز بیان کرد: یاد و خاطره سردار دلها را گرامی‌ می‌دارم، وصیت مرحوم حاج قاسم در نوشتن نام سرباز بر روی مزارش این پیام را به ما می‌دهد که برای پیشرفت و عزت کشور آنچه که نیاز است بیشتر سرباز است ما به سربازانی نیاز داریم که بدون توقع در خدمت کشور باشند. نباید به دنبال سهم‌خواهی باشیم هر کدام از قوا باید کار خود را با این روحیه دنبال کرده و به حفظ استقلال قوا احترام گذاشت.

علی حدادی نیز در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و ان‌شاءالله همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و قدردان رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم، به تعبیر مقام معظم رهبری این چهره ارزشمند ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره بودند که این موضوع خود نشان داد که در میان این دو موضوع هیچ تعارضی وجود ندارد. ایشان یک فوق ستاره تنها نبود بلکه زاده مکتب انقلاب اسلامی بود، برهمین اساس است که دشمن نمی‌تواند با چیدن ایشان این مکتب ارزشمند را متوقف سازد.

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان نیز عنوان کرد:‌ سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این مجاهد ارزشمند انقلاب اسلامی و ایام شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت می‌گویم.

محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد نیز یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۲ ۱۱:۰۴

هیچ شکی در اسطوره بودن حاج قاسم نیست ولی مسئولان و متولیان اجرائی کشور هم عملی و هم نقلی مانند او با مردم رفتار کنند و همه یک حاج قاسم شوند اگر چنین شود والله هیچ مشکل ریز و درشتی در کشور نخواهیم داشت.............