• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400120805798
  • خبرنگار : 71234

توضیحات قالیباف درباره مذاکرات وین در جلسه غیرعلنی مجلس

توضیحات قالیباف درباره مذاکرات وین در جلسه غیرعلنی مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی به ارائه توضیحاتی درباره مذاکرات پرداخت.

به گزارش ایسنا، نشست صبح امروز مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش به صورت غیرعلنی آغاز شد.

در این نشست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین تحولات مذاکرات و تصمیمات گرفته شده برای نمایندگا پرداخت.

احتمال برگزاری جلسه‌ای در روز سه‌شنبه برای بررسی مذاکرات

مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر سید غنی نظری نماینده خلخال گفت که در صورت موافقت نمایندگان، مجلس در روز سه شنبه هفته جاری علی رغم تعطیلی رسمی به مناسبت مبعث پیامبر، نشستی با حضور وزیر خارجه برای بررسی مذاکرات وین تشکیل می شود.

فردا؛ نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان در مورد مذاکرات

ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با ایسنا از جلسه فوق‌العاده با حضور وزیر خارجه برای بررسی آخرین تحولات صورت گرفته در مذاکرات وین خبر داد و گفت که این جلسه فردا(دوشنبه) تشکیل می‌شود.

جزییاتی از جلسه غیرعلنی مجلس درباره مذاکرات وین

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس، نیز جزییاتی از جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان درباره مذاکرات وین را تشریح کرد.

وی در نشست خبری با اشاره به سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی افزود: آقای قالیباف تاکید کرد موضوع هسته‌ای برای ما مهم است و از حقوق هسته‌ای خود عدول نمی‌کنیم و هر مذاکره و توافقی باید حقوق هسته‌ای ما را تضمین کند.

گزارش قالیباف از جلسه شورای عالی امنیت ملی به نمایندگان

حسین نوش آبادی رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس نیز از ارائه گزارش رئیس مجلس از جلسه روز گذشته شورای عالی امنیت ملی با حضور رئیس تیم مذاکره کننده درباره مذاکرات در جلسه غیر علنی امروز خبر داد و گفت: آقای قالیباف گزارش اجماعی و کلی بسته از جلسه دیروز شورای عالی امنیت ملی و مباحث مطرح شده بیان کرد و همچنین به ارائه توضیحاتی درباره سیاستهایی که باید اعمال شود، و تصمیم گیری هایی که نسبت به این مسائل باید صورت گیرد،‌ پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۸ ۱۳:۳۷

چرا راجع به موضوعات مهم جلسات فوری غیر علنی می‌شود … مردم غریبه هستند ؟