• دوشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401012212072
  • خبرنگار : 71560

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران نظام اقتصادی در دستور

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران نظام اقتصادی در دستور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور می پردازند.

به گزارش ایسنا، جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. پیش از جلسه علنی، نمایندگان در جلسه غیرعلنی به بررسی طرح صیانت پرداختند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری، بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه آیین نامه مؤسسه‌های به رسمیت شناخته‌شده (آر-اُ) در زمینه ارائه خدمات صدور گواهینامه های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) و بررسی گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه اصلاح تبصره (۱) بند (ب) ماده (۵۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی، بررسی گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی در مورد روند پیگیری و تصویب افزایش ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی دو بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز خود به بررسی آن خواهند پرداخت.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران(اتاق ایران) در ده‌سال اخیر نیز در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha