• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1401060604404
  • خبرنگار : 71038

واکنش دستیار وزیر خارجه به برخی موضع‌گیری‌ها در مورد احیای برجام

واکنش دستیار وزیر خارجه به برخی موضع‌گیری‌ها در مورد احیای برجام

دستیار وزیر خارجه با اشاره به برخی از موضع‌گیری‌ها در مورد تعلل دولت در مورد احیای برجام و مسائل مرتبط با آن گفت: کسانی که سطح مساله مرتبط با برجام را به یک دعوای داخلی این دولت و آن دولت تقلیل می‌دهند در پیشگاه خداوند متعال، مردم و تاریخ مسئولند.

به گزارش ایسنا، سید رسول موسوی در صفحه توییتر خود در این زمینه نوشت:« آنهایی که دانسته یا نادانسته و بدون توجه به تفاوت کیفی توافق احتمالی کنونی با برجامی که ترامپ کنارش گذاشت و بدون علم به دامنه و ماهیت ادعای کنونی آژانس با پیچیدگی خاصش، سطح مساله را به یک دعوای داخلی این دولت و آن دولت تقلیل می‌دهند در پیشگاه خداوند متعال، مردم و تاریخ مسئولند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۲:۳۹

آقایان خواص هشت سال دولت قبل مملکت رو معطل برجام کرد حاصلش شد هیچ یک چهارم این مقدارو صبر کنید ببینیم چه خواهد شد بنده اخبار داخلی میخونم جز بیهوده گویی از بعضی ها چیزی نخوندم لطفا کم بیهوده بگویند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۵:۵۵

آقا یا سواد خوندن نداری یا تازه از خواب بیدار شدی یا خودت رو زدی به اون راه. اگر برجام بد بود چرا هی دارید جون‌میکنید به همون نقطه دولت قبل برسید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۶:۰۰

با سلام از مسئولین فعلی به هیچ عنوان اهمیت به حرفهای اخلال گران که میخواهندما همیشه تحریم بمانیم وبه فکر ملت نیستن اهمیت ندهند وخواهشن خودتان انشاالله پیگیر هستید وبه یاری خدا مسئله تحریم تمام کنید وبه کوری چشم دشمن تحریم رابردارید تا ملت عزیزمان بتوانند زندگی خوبی داشته باشند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۲۱:۳۷

تا وقتی فسادداخلی باشه واراده ای برای اصلاح ان نباشدبهترین برجام هم مشکلی ازمردم بازنخواهدکرد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۲۱:۴۳

دولت قبل تحت پوشش برجام یک کلید طلایی برای رسیدن به اهداف خودش داشت و خدا ناظر آن تفکر بود. معلوم است که بار کج به منزل نمی رسد.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۲۱:۵۰

سلام به امید خدا کارکنیم پیروزمیشیم تا بعد حساب کثفتای رانت خوار بیشرم داخلی برسیم که فقط به فکر خودشون هستن