• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 8405-03970

سردار ايازي در گفت‌وگو با ايسنا: نيروي انتظامي مي‌خواست يك تيم داشته باشد نيروي انتظامي هيچ پولي دريافت نكرده است سه تن به تركيب هيات مديره اضافه شدند

سردار ايازي در گفت‌وگو با ايسنا:
نيروي انتظامي مي‌خواست يك تيم داشته باشد
نيروي انتظامي هيچ پولي دريافت نكرده است
سه تن به تركيب هيات مديره اضافه شدند

رييس هيات مديره باشگاه ابومسلم خراسان از واگذاري امتياز اين باشگاه به شركت ايران خودرو خبر داد.

سردار محمد هادي ايازي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از اين واگذاري به عنوان «هبه» نيروي انتظامي به مردم استان خراسان رضوي ياد كرد و افزود: بر اساس توافق صورت گرفته، مقرر شد ملاحي و ميثاقيان به ترتيب به عنوان مديرعامل و سرمربي باشگاه ابومسلم در سمت خود ابقا شوند.

وي در خصوص هدف از اين واگذاري گفت:‌ از آنجا كه نيروي انتظامي دو تيم پاس و ابومسلم را در ليگ برتر داشت تصميم به تبديل آن به يك تيم گرفت. از اين رو امتياز ابومسلم را به شركت ايران خودرو واگذار كرد.

سردار ايازي در خصوص مبالغ دريافتي از قبل اين واگذاري از ايران خودرو توضيح داد: نيروي انتظامي هيچ گونه پولي بابت واگذاري امتياز ابومسلم به ايران خودرو دريافت نكرده است جز سرمايه‌هايي همچون زمين، ساختمان و ... كه از آن ابومسلم بود.

وي همچنين در خصوص مديريت باشگاه ابومسلم تصريح كرد: از اين پس مديريت اين باشگاه بر عهده‌ي شركت ايران خودرو خواهد بود.

ايازي در خصوص انتخاب بازيكنان گفت: قاعدتا رسم بر اين است كه مدير عامل و سرمربي در اين باره با هم نشستي داشته باشند و بازيكنان را از نظر وضعيت مختلف دفاعي، هافبك و تهاجمي گزينش كنند.

رييس هيات مديره باشگاه ابومسلم همچنين درباره‌ي چيدمان اعضاي هيات مديره اذعان كرد: در ميان هفت تن عضو هيات مديره، چهار تن از تركيب قبلي (سردار ايازي، نجمي، مدير عامل ابومسلم و مدير كل تربيت بدني استان خراسان) و 3 تن ديگر به نام‌هاي مهندس مقدم، سيادت و شهسواري از ايران خودرو به اين تركيب اضافه شدند.

وي در خصوص برانگيختگي احساسات مردمي در مشهد نسبت به اين تغيير و تحولات تصريح كرد: شركت ايران خودرو بزرگ‌ترين مجموعه‌ي ساخت قطعات و توليد خودرو در استان خراسان است. از سوي ديگر تركيب اعضاي هيات مديره هم پنج تن خراساني و تنها 2 تن خارج از اين استان است. همچنين نيروي انتظامي كه پيش از اين پشتيبان ابومسلم بوده عملا در تهران اين كار را انجام مي‌داده است. با اين تفاوت كه قبلا ابومسلم ناجا بوده و الان با نام «ابومسلم ايران خودرو» در مسابقات ليگ شركت مي‌كند.

معاون هماهنگ كننده‌ي نيروي انتظامي در پايان از دكتر منطقي (مدير عامل شركت ايران خودرو) و سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي كه زمينه‌ساز اين توافق بودند، قدرداني كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha