• سه‌شنبه / ۱ شهریور ۱۳۸۴ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8406-14234

اعظم طالقاني: امام خميني (ره) بارها تاكيد كرده‌اند كه مواظب قشري‌گري باشيد رفتارهاي نامتعادل و افراطي نسبت به امام زمان (عج) از مصاديق بارز تحجر است

اعظم طالقاني:
امام خميني (ره) بارها تاكيد كرده‌اند كه مواظب قشري‌گري باشيد
رفتارهاي نامتعادل و افراطي نسبت به امام زمان (عج) از مصاديق بارز تحجر است

دبيركل جامعه‌ي زنان انقلاب اسلامي، از آنچه را رفتارهاي نامتعادل و افراطي نسبت به امام زمان (عج) از سوي برخي گروه‌ها، نهادها و رسانه‌ها مي‌ناميد انتقاد كرد و گفت: اين رفتارها بوي تحجر مي‌دهد و از مصاديق بارز انحراف از خط امام (ره) است.

اعظم طالقاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با انتقاد از ترويج آنچه تحجرگرايي مي‌ناميد، ادامه داد: ما نيز به ظهور حضرت مهدي (عج) به عنوان يك شيعه معتقديم اما اين‌كه عده‌اي رفتارهاي نامتعادلي نسبت به امام عصر به نمايش بگذارد اهانت به مقام ايشان است.

وي با تاكيد بر اينكه حضرت امام زمان(عج) خواهان عدالت و انسانيت در نهادهاي مختلف است، گفت: اين نوع اعمال متاسفانه از سوي اشخاص و گروه‌هايي صورت مي‌گيرد كه قدرت در دستشان است و از قدرت به عنوان يك ابزار استفاده مي‌كنند؛ لذا بايد براي اجراي عدالت تلاش كرد و آنقدر گفت و فرياد كرد تا عدالت اجرا شود.

دبير كل جامعه‌ي زنان انقلاب اسلامي، با بيان اينكه سوءاستفاده از قدرت، ضدعدالت و ولايت علي (ع) و خانواده‌ي آن بزرگوار است، در عين حال هشدارهاي مكرر بنيانگذار انقلاب در برخورد با تحجرگرايي را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امام خميني (ره) بارها تاكيد كرده‌اند كه مواظب قشري‌گرايي باشيد كه مبادا در جامعه حاكم شود. زماني كه تفكر اين باشد كه بگذاريم جامعه رو به فساد برود و در عين حال فساد هم تنها بي‌بند و باري زنان و مردان تلقي شود و بگوييم چاره‌اي نيست و بايد صبر كرد تا حضرت ولي عصر (عج) ظهور كند قطعا هيچ‌گاه هيچ كار زيربنايي و اساسي به طور منظم صورت نخواهد گرفت.

طالقاني در پايان گفت‌وگويش با خبرنگار ايسنا، بر مبارزه با تحجرگرايي و انحراف از خط امام (ره) تاكيد كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha