• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۸۹ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 8907-17967
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی تهران

نمايشگاه بازارچه زنان، خودباوري و کارآفريني تا 28 مهر ماه در تهران داير است

دبير اجرايي دومين نمايشگاه بازارچه زنان، خودباوري و کار آفريني هدف از برپايي اين نمايشگاه را ارائه و فروش توليدات، توانمندي هاي علمي، هنري و فرهنگي بانوان شاغل دانشگاه علوم پزشکي تهران و همچنين استعداديابي و آشنايي مراکز درماني با يکديگر دانست.

مهتاب بيات ريزي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايسنا - منطقه علوم پزشکي تهران با اشاره به هفته سلامت زنان گفت: در هفته سلامت بانوان، به همت دفتر مشاور و امور بانوان، نمايشگاه و بازارچه اي با حضور بانوان شاغل، بازنشسته و دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي تهران و همچنين حضور واحدهاي تابعه با هدف ارائه دستاوردهاي علمي، هنري و فرهنگي آنان برگزار شده است که با استقبال گرم از سوي بانوان دانشگاهي رو به رو شده است.

کارشناس دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکي تهران در خصوص غرفه هاي شرکت کننده در اين بازارچه گفت: کارکنان، بازنشستگان و دانشجويان دانشکده هاي پيراپزشکي، داروسازي و دندان پزشکي و همچنين مرکز طبي کودکان، مرکز انستيتو کانسر و مرکز بهداشت ري مشغول به ارائه دستاوردهاي خود هستند که در اين ميان مرکز انستيتو کانسر درآمد عايد از فروش خود را به بيماران سرطاني نيازمند و مابقي به مرکز امور مشاور زنان در دانشگاه علوم پزشکي تهران اختصاص داده اند.

بيات ريزي ادامه داد: اختتاميه و روز پاياني اين نمايشگاه همزمان با سمپوزيوم يکروزه سلامت زنان است که با حضور اساتيد دانشگاه، پيرامون سلسله مباحث زنان ازجمله روماتولوژي، روانپزشکي، طب ورزشي و تغذيه زنان روز چهارشنبه 28 مهرماه جاري از ساعت 9 تا 12 در دانشکده بهداشت برگزار مي شود.

وي در خصوص برنامه هاي آتي دفتر مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکي تهران گفت: دفتر امور بانوان در خصوص هفته سلامت بانوان در زمينه هاي مختلف علمي، فرهنگي و هنري برنامه ريزي کرده است که نتيجه آن برپايي نمايشگاه هاي کارآفريني و برگزاري سمپوزيوم علمي است. همچنين اين مرکز روز يکشنبه دوم آبان ماه، پياده روي بانوان دانشگاهي از مقابل مسجد دانشگاه تهران را با هدف ارتقاي آگاهي سلامت و اهميت ورزش پرسنل دانشگاهي در نظر دارد.

گفتني است نمايشگاه بازارچه زنان، خودباوري و کار آفريني از روز 25 مهرماه جاري آغاز به کار کرده است و تا 28 مهرماه در دانشگاه علوم پزشکي تهران، مقابل دانشکده داروسازي ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha