• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91040100095
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

از ورزشگاه نقش جهان اصفهان چه خبر؟

از ورزشگاه نقش جهان اصفهان چه خبر؟

مديركل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خوشبختانه با شروع به كار پيمانكار جديد، عمليات ساخت ورزشگاه نقش جهان سرعت گرفته و كار به خوبي پيش مي‌رود.

مديركل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خوشبختانه با شروع به كار پيمانكار جديد، عمليات ساخت ورزشگاه نقش جهان سرعت گرفته و كار به خوبي پيش مي‌رود.

رشيد خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه اصفهان، پيرامون وضعيت فعلي پروژه‌ ورزشگاه نقش جهان اظهاركرد: با شروع به كار پيمانكار جديد عمليات ساخت و ساز اين پروژه سرعت گرفته است و هم اكنون روند ساخت ورزشگاه به خوبي پيش مي‌رود. دفتر فني اداره ورزش و جوانان نيز به طور مستمر بر عمليات ساخت ورزشگاه نقش جهان نظارت ويژه دارد و لحظه به لحظه روند ساخت اين مجموعه بزرگ ورزشي را رصد مي‌كند تا مبادا از نظر كيفي مشكلي پيش آيد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا زمين فوتبال اين مجموعه روز 22 بهمن افتتاح مي‌شود يا خير؟ گفت: تمام تلاش خود را در اين خصوص مي‌كنيم و اميدواريم كه در اين روز فرخنده زمين فوتبال به بهره‌برداري برسد. هم اكنون چمن زمين قبلي جمع شده است و عمليات بهينه سازي سيستم گرمايشي كه زير چمن قرار مي‌گيرد و باعث سبز ماندن چمن مي‌شود در دست اجرا است.

مديركل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصريح‌كرد: ظرفيت ورزشگاه نقش جهان 70 هزار نفر است و هم اكنون عمليات ساخت سكوهاي تماشاگران ادامه دارد.

خدابخش در پاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است به دلايلي عمليات ساخت مجموعه ورزشگاه نقش جهان مختل شود؟ گفت: هم اكنون وزارت ورزش و جوانان با منابع داخلي خود اعتبار مورد نياز ساخت اين پروژه را تامين مي‌كند و فقط زماني ممكن است عمليات ساخت متوقف شود كه اعتبارات داخلي اين وزارتخانه به پايان برسد و اعتبار پروژه‌هاي مهر ماندگار نيز به موقع به پروژه ورزشگاه نقش جهان اختصاص نيابد. البته قرار است اعتبار پروژه‌هاي مهر ماندگار به زودي آزاد شود.

وي خاطرنشان‌كرد: اميدواريم با همت تمام مسؤولان و كادر فني اداره كل ورزش و جوانان بزرگترين پروژه ورزشي بعد از انقلاب هر چه زودتر به بهره برداري برسد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha