• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91042817099
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مديرعامل شركت توسع و نگهداري اماكن ورزشي خبر داد

نقش جهان رقيب ورزشگاه آزادي مي‌شود

نقش جهان رقيب ورزشگاه آزادي مي‌شود

علي تركاشوند با بیان اینکه صد درصد بودجه ورزشگاه نقش جهان ابلاغ شده است گفت: با راه اندازی و افتتاح این مجموعه، نقش جهان رقیب جدی ورزشگاه 100هزار نفری آزادی تهران است که پس از انقلاب ساخت چنین مجموعه ای بی نظیر بوده است.

علي تركاشوند با بیان اینکه صد درصد بودجه ورزشگاه نقش جهان ابلاغ شده است گفت: با راه اندازی و افتتاح این مجموعه، نقش جهان رقیب جدی ورزشگاه 100هزار نفری آزادی تهران است که پس از انقلاب ساخت چنین مجموعه ای بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، علی ترکاشوند در مراسم افتتاح خانه وزنه‌برداری اصفهان اظهارکرد: به دلیل حساسیت وضعیت پروژه نقش جهان این مجموعه در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت که با نظر وزیر ورزش برای تکمیل آن صد درصد اعتبار آن ابلاغ شد و همچنین برای کامل شدن پروژه‌های ورزشی استان اصفهان در سال جاری اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با افتتاح و راه اندازی ورزشگاه نقش جهان این ورزشگاه رقیب اصلی استادیوم 100 هزار نفری آزادی تهران است که بعد از انقلاب ساخت چنین مجموعه بی سابقه بوده است و بعد از انقلاب مجموعه‌هایی که ساخته شده ورزشگاه‌های تبریز، اهواز و شیراز همگی 50 هزار نفری هستند. سالن شش هزار نفره 25 آبان نیز در مساحتی 18 هزار متر مربع فضای ورزشی و اداری از لحاظ کیفیت و کمیت و طراحی در کشور بی‌نظیر است که 15 میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و افزود: با پیگیری مدیر کل سابق اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان پس از انتخاب پیمانکار مقرر شده بود با صرف بودجه 30 میلیاردی این ورزشگاه ظرف مدت دو سال تکمیل شود، اما با تصمیم ابتکاری ريیس جمهور، جمعی از پروژه‌های عمرانی مهم کشور در قالب مهر ماندگار قرار گرفته‌اند و ورزشگاه نقش جهان نیز یکی از این پروژه‌ها بود، از این رو پس از نشستی که با پیمانکار انجام شد این ورزشگاه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

ترکاشوند در خصوص نقش این شرکت در ساخت اماکن ورزشی خاطرنشان‌کرد: ساخت فضاها و سالن‌های ورزشی بالای 2 هزار و 500نفر به شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي محول می‌شود وکمتر از آن نیز بر عهده خود اداره ورزش می باشد. در استان اصفهان 13 پروژه در حال ساخت می‌باشد که نزدیک به 38 میلیارد برای آن‌ها هزینه شده است.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha