• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 91060804631
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

همزمان با برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی

پیشکسوتان علوم ریاضی دانشگاه تبریز تجلیل شدند

همزمان با برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی، پیشکسوتان علوم ریاضی دانشگاه تبریز تجلیل شدند.

همزمان با برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی، پیشکسوتان علوم ریاضی دانشگاه تبریز تجلیل شدند.

به گزارش سرويس علمي ايسنا حميدرضا قاسم‌زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، برپایی این مراسم را یکی از برنامه‌های مهم و قابل توجه چهل و سومین کنفرانس ریاضی خواند و گفت: مسؤولان دانشگاه تبریز نهایت تلاش خود را برای برگزاری شایسته این کنفرانس مهم به عمل آورده­‌اند.

وي با بيان اين كه برگزاری این سمینار بتواند به اعتلای علم ریاضی کشور کمک كند و اظهار امیدواری كرد شرکت­ کنندگان در این سمینار با خاطره خوش شهر تبریز را ترک کنند.

رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز نیز در این آیین، تجلیل از پیشکسوتان علمی را فرصتی برای فراهم شدن استفاده از تجارب ارزشمند این استادان عنوان کرد و گفت: از زمانی که برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی در دستور کار دانشگاه تبریز قرار گرفت، برنامه­‌ریزان این کنفرانس در جلسه ویژه‌ای مقرر کردند از استادان و پیشکسوتان این دانشکده که سالیان متمادی در تربیت نیروهای علمی این کشور نقش داشته­‌اند، تجلیل شود.

شهمراد صداقت اظهار اميدواري كرد برگزاری چنین برنامه­‌هایی موجب شود تا نسل جوان ما بیش از پیش در تولید علم و دانش گام بردارند و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سبب شوند.

در ادامه این برنامه از 20 نفر از استادان پیشکسوت دانشکده علوم ریاضی همچنین دکتر مدقالچی رییس انجمن ریاضی ایران و چهره ماندگار علمی کشور تجلیل شد.

در این مراسم همچنین با اهدای لوح سپاس از سوی بنیاد علمی فرهنگی دکتر محسن هشترودی از تلاش دکتر حسین امامعلی پور، دکتر غلامرضا حجتی و دکتر جدیری در برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی ایران تجلیل شد.

همچنین در این آیین از سه دانش‌آموز تبریزی که اخیرا در مسابقه علمی ریاضی بین شهرها در مسکو رتبه دوم را کسب کرده بودند، تجلیل شد.

بر اساس اين گزارش، دکتر حسین سیفلو، دکتر علی اکبر مهرورز، دکترتوطمانیان، دکترابراهیم پوررضا، استادحاج­ آقایی ، دکترحمیدی اسکویی، دکتر یدا.. نژاد دهقان، دکترپرویزخلخالی، دکترمحمد یعقوب رحیمی اردبیلی، دکتر غفار فرزدی، دکتراسماعیل رضایی حقیقی، استادنادعلی زهفروش، استادعظیم اهری، دکتر محمدخلیل صدقیانی، استاد بهمن فکری، محمدحسین فاروقی، دکتر میرکمال میرنیا و دکتر احد مهدی زاده اقدم، دکتر عیسی اقدسی، دکترحسین امامعلی پور، استادان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

چهل و سومین کنفرانس ریاضی ایران از ششم شهريور ماه امسال آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد يافت.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha