• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 91061911326
  • خبرنگار : 71201

نتايج كنكور ارشد دانشگاه آزاد سه‌شنبه اعلام مي‌شود/تكميل ظرفيت در پايان شهريور

كنكور آزاد

نتايج نهايي آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد تا ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 21 شهريور ماه اعلام مي‌شود.

به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر گفت:‌ در اين آزمون 625 هزار و 935 داوطلب شركت كردند كه از اين تعداد 80 درصد در جلسه آزمون حاضر بودند و در نهايت 63 هزار و 419 نفر پذيرفته شدند.

وي افزود: نتايج اين آزمون از طريق سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد به نشانيazmoon.com منتشر مي‌شود.

اقبالی اظهار داشت: ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد از اول تا سوم مهرماه انجام می‌شود و اطلاعیه مربوط به مدارک مورد نیاز روز یکشنبه 26 شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس pubr-azmoon.com می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت‌ماه برگزار شد، عنوان کرد: در این آزمون 625 هزار و 935 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 80 درصد معادل 499 هزار و 850 نفر در جلسه حاضر شدند و تعداد پذیرفته‌شدگان این آزمون 63 هزار و 419 نفر است.

اقبالی افزود: از تعداد کل پذیرفته‌شدگان 56 درصد مردان و 44 درصد زنان هستند و در این آزمون 31 درصد ظرفیت پذیرش نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند می‌رسانیم که ظرفیت‌های جدیدی در واحدها و پردیس‌های دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده که طی روزهای پایانی شهریورماه این رشته‌شهرهای جدید اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند.

به گزارش ايسنا، آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1391 در 6 نوبت صبح و عصر روزهاي پنجشنبه21، جمعه22 و شنبه23 ارديبهشت ماه در سراسر كشور برگزار شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود راا با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۱۹ ۱۳:۵۷

ممنون از اطلاع‌رسانی خوب شما.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۰ ۱۲:۵۱

با عرض سلام و خسته‌نباشید، به نظر من زمان پاسخگويی به ما در رابطه با جواب دانشگاه، خیلی طولانی شد. از تمامی کسانی‌که در رأس هستند خواهشمندم که جواب این آزمونها رو سر وقت مرقوم بفرمایید تا استرس به کسی وارد نشود. با تشکر از شما

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۰ ۱۲:۵۵

سلام، می‌شه لطف کنید تاریخ تکمیل‌ظرفیت کارشناسی 91 را اعلام کنید، ممنون میشم از لطفتون.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۰ ۱۹:۱۸

ایمیل بدهید.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۰ ۲۰:۵۴

شما رو به خدا! بگین زودتر جوابها رو بدند. دارم می‌میرم.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۰ ۲۲:۵۴

سلام، من در رشته "مشاوره مدرسه ويژه فرهنگيان" دانشگاه تهران قبول شدم ولي دانشگاه ما رو در رشته "مشاوره خانواده" پذيرش كرده. حالا ما نمي‌دونيم تقصير سازمان سنجش بوده يا دانشگاه تهران. ضمنا من فقط به اين خاطر اين كد رشته رو انتخاب كردم كه ويژه فرهنگيانه، اگه پيگيري كنيد ممنون مي‌شم.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۷:۴۰

سلام، خسته نباشید. ببخشید می‌شه بگید تکمیل ظرفیت پذیرش دارید یا نه؟ اگه دارید زمانش‌ رو بگید. با تشکر

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۸:۳۵

سلام، امروز نتایج ارشد آزاد اعلام شد و من قبول نشدم. می‌خواستم بپرسم تکمیل ظرفیت چه زمانی اعلام می‌شه و ما چه کاری باید انجام بدهیم؟ ممنون

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۳۲

با عرض سلام و خسته‌نباشید، نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کی معلوم می‌شه؟ با تشکر

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۹:۳۸

اطلاع‌رسانی بسیار عالی بود و همین‌طور اعلام نتایج. خواهش می‌کنم زمان دقیق اعلام تكميل ظرفیت رو هم مشخص کنید چون بنده قبول نشده‌ام.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۱۳:۴۷

با سلام، با اینکه رتبه بدی نیاورده‌ام ولی قبول نشده‌ام. خواهش مي‌كنم زمان و نحوه تکمیل ظرفیت امسال را کامل اعلام کنید تا درسی که خونده‌ام بی‌نتیجه نشه. با تشکر

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۰۲:۳۸

بسیار عالی است، لطفا" در صورت وجود سامانه اطلاع‌رسانی، در خصوص گزينش در واحدها و پردیس‌های جدید، اینجانب را مطلع نمایید. من متقاضی ثبت‌نام در این گزینشم. امیر شفاعتي، 21 شهريور 1391

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۰۱

من متاسفانه در کنکور ارشد حقوق قبول نشده‌ام نه آزاد نه دولتی. خیلی زحمت کشیدم، بار سوم است كه امتحان می‌دهم. در تکمیل ظرفیت، حقوق هست؟ در پردیس چطور؟ کمکم کنید امسال وارد دانشگاه شوم.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۲ ۱۴:۴۰

از اطلاع رساني عالي شما متشكريم ولي اگر زمان دقيق تكميل ظرفيت رو اعلام ميكردند خيلي بهتر بود حداقل ميتونستيم براي كارهاي ديگرمون برنامه ريزي بكنيم

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۷ ۱۲:۲۸

تکمیل ظرفیت نسبت به سال گذشته چقدر افزایش یافته؟

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۸ ۰۹:۴۹

سلام، لطفا تاریخ اعلام تکمیل ظرفیت "کارشناسی‌ارشد 91" رو اطلاع دهید. ممنون

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۸ ۱۱:۰۳

سلام، می‌شه بگويید ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد کی اعلام می‌شه؟

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۳۰ ۰۸:۴۱

زمان دقیق تکمیل ظرفیت را خواستارم.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۳۰ ۰۹:۰۵

با عرض سلام و خسته نباشید، لطفا بگید{بگوييد} تکمیل ظرفیت از چه تاریخی شروع می‌شه و برای شرکت به چه سایتی باید مراجعه کنیم. ممنون می‌شم جواب دقیق بدید.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۳۰ ۱۴:۵۴

با سلام امروز 30 شهریور است پس کی تکمیل ظرفیت آراد می‌آید؟

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۳۰ ۱۵:۴۴

شما رو به مقدسات قسم! سریع‌تر ظرفیت تکمیلی ارشد رو ثبت‌نام کنید و اعلام نتایج کنید که اگه آزاد جای درست قبول نشدم سراسری غیرانتفاعی رو ثبت‌نام کنم؛ تا از مهلتش نگذشته.

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۳۰ ۲۲:۳۹

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کی اعلام می‌شود؟ من اولویت انتخابم "مدیریت آموزشی" در دانشگاه آزاد "تنکابن" می‌باشد و قبولی در دانشگاه آزاد "رشت" هم برای من خوب است و اشکالی ندارد. با تشکر

avatar
۱۳۹۱-۰۶-۳۱ ۱۰:۳۷

سلام، خوبید؟ می‌خواستم بدونم تکمیل ظرفیت ارشد رو کی می‌زنند. کارشناسی ارشد آزاد 91

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۱ ۰۰:۴۱

لطفا بگویید چگونه می‌توانم از شرکت در انتخاب رشته مجدد در کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد و سراسری اطلاع پیدا کنم.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۱ ۰۸:۲۲

سلام، 1- دانشگاه شوشتر چند نفر پذيرش كرده؟ 2- چرا در كارنامه اعلام نمي‌شود نفر چندم شده‌ايم. 3- تكميل ظرفيت چه وقت اعلام مي‌شود؟ با تشكر و سپاس

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۱ ۰۸:۳۵

با سلام، خواهشمندم زمان دقیق تکمیل ظرفیت ارشد را اعلام نمایید.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۱ ۱۵:۳۵

سلام، ببخشيد تكميل ظرفيت ارشد دانشگاه آزاد كي اعلام مي‌شود؟

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۱ ۱۹:۳۷

لطفا تکمیل ظرفیت ارشد 91 آزاد را بزنید.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۱ ۲۲:۲۴

زمان تکمیل ظرفیت ارشد کی اعلام می‌شه؟

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۶ ۱۸:۲۵

در تکمیل ظرفیت چقدر امید به قبولی داشته باشیم ؟

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۰۱:۲۵

با سلام، لطفا" کارنامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزادم را به آدرسم ایمیل کنید.