• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 91062413653
  • خبرنگار : 71418

گفت و گوي تفصيلي ايسنا با گارد راس شماره يك ايران

مهدي كامراني: مهرام هيچ پيشنهادي به من نداد/تا 50 سال مثل صمد نخواهيم داشت

مهدي كامراني: مهرام هيچ پيشنهادي به من نداد/تا 50 سال مثل صمد نخواهيم داشت

گارد راس ملي‌پوش تيم بسكتبال پتروشيمي كه پس از 5 سال از مهرام جدا شده است، از دلايل جدا شدنش از مهرام صحبت مي‌كند. مهدي كامراني همچنين در حالي كه خبر مصدوميتش را تكذيب مي‌كند، مي‌گويد مهرام براي فصل پيش رو به او پيشنهادي نداده است.

گارد راس ملي‌پوش تيم بسكتبال پتروشيمي كه پس از 5 سال از مهرام جدا شده است، از دلايل جدا شدنش از مهرام صحبت مي‌كند. مهدي كامراني همچنين در حالي كه خبر مصدوميتش را تكذيب مي‌كند، مي‌گويد مهرام براي فصل پيش رو به او پيشنهادي نداده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه تيم ملي بسكتبال ايران راهي كاپ آسيا شده است، خيلي‌ها غيبت مهدي كامراني، گارد راس جديد باشگاه پتروشيمي را به مصدوميت او مربوط مي‌دانند. در حالي كه اكثر رسانه‌ها از آسيب ديدگي كامراني و استراحت او صحبت مي‌كنند، اين گارد راس تمام اين حرف‌ها را تكذيب مي‌كند و از آمادگي كامل بدني‌اش حرف مي‌زند.

كامراني همراهي نكردن تيم ملي و غيبتش در اردوها را تنها مسائل شخصي و استراحت در سال جاري مي‌داند. او مي‌گويد: " از نظر بدني آماده‌ام اما به دليل اين كه تيم ملي رقابت‌هاي دشواري پيش رو ندارد، با اجازه سرمربي تيم استراحت مي‌كنم."

مشروح گفت‌وگوي ايسنا با كامراني را در ادامه مي‌خوانيد:

* تيم ملي راهي ژاپن شده و شما به دليل مصدوميت در كنار هم‌تيمي‌هايتان نيستيد. آسيب ديدگي‌تان در چه حد است؟

ـ چه كسي مي‌گويد من مصدوم هستم؟ به هيچ عنوان آسيب‌ديدگي ندارم و از نظر بدني نيز آماده‌ام. دليل غيبتم در اردوهاي تيم ملي تنها يك سري كارهاي شخصي بوده كه مدت‌هاست به آن‌ها نرسيده‌ام. بهتر بگويم، به دو دليل در كنار ملي‌پوشان و در كل در اردوهاي تيم ملي نيستم. ابتدا مشكلاتي كه در ايران داشتم و بايد آن‌ها را حل مي‌كردم كه تمام آن‌ها شخصي هستند و دوم اينكه قبل از بازي‌هاي غرب آسيا صحبت‌هايي با آقاي بچيروويچ انجام دادم و به اين دليل كه ايران رقابت‌هاي دشواري پيش رو ندارد اجازه گرفتم تا با استراحت، وضعيت بدني‌ام را بهتر كنم.

* اما لحظاتي پيش گفتيد از نظر بدني آماده هستيد...!

هم‌اكنون آماده مسابقه و نبردم اما به اين دليل كه در سال‌هاي اخير هميشه در مسابقه بودم، فرصتي براي بدنسازي نداشتم و بايد آن قسمت از بدنم كه پيش از اين مصدوم بوده را تقويت كنم تا در سال آينده كه انتخابي جام جهاني را داريم، بدون مشكل وارد اردو شوم. اين مسئله مورد تاييد سرمربي تيم ملي بود و قرار است در سال جاري در تيم ملي نباشم و با كمي استراحت شرايطم را بهتر كنم.

مهدي كامراني

* اين فرصت داده شده از طرف كادر فني به شما ناراحتي ديگر ملي‌پوشان را در پي نخواهد داشت؟

ـ ملي‌پوشاني مي‌توانند از اين موضوع ناراحت شوند كه همانند مهدي كامراني 14 سال در بسكتبال حضور داشته و 10 سال ملي‌پوش بوده‌اند. صمد و آفاق مي‌توانند درباره اين موضوع موضع بگيرند اما آن‌ها به اين دليل كه در سال‌هاي گذشته با مشكل كنوني من روبه‌رو شدند من را درك مي‌كنند. صمد و آفاق نيز با مصدوميت‌هايي كه فشار بازي‌ها برايشان به وجود آورد استراحت كردند و حالا كه من دچار فشار شده‌ام، به خوبي شرايطم را مي‌فهمند.

* پس در غياب تو فرصتي براي گارد راس‌هاي جوان تيم ملي است كه خودشان را نشان دهند. با اين موضوع موافقي؟

ـ وضعيت حضور جوانان در تيم ملي به غيبت يا عدم غيبت من ربطي ندارد. اگر من هم در تيم ملي باشم، شرايط همانند امروز است. بهتر است حضور بازيكناني چون سجاد مشايخي و امير صديقي را به گونه‌اي ديگر بيان كنيم. من هم سال‌هاي گذشته راه همين بازيكنان را طي كردم و وقتي 18 سال داشتم وارد تيم ملي شدم و معتقدم كه حضور يك بازيكن باتجربه در تيم ملي براي رشد آن‌ها موثرتر است. من به عنوان يك گارد راس در اوج تجربه و پختگي هستم و حالا زمان برداشت سرمايه‌گذاري‌هايي است كه در اين مدت روي من انجام شده است. اگر من از تيم ملي كنار بروم تا سجاد مشايخي وارد تركيب شود، هم سرمايه‌هايي كه روي من گذاشته شده مي‌سوزد و هم سجاد مشايخي بدون رقيب وارد تيم شده و رشدي نخواهد كرد.

* پس راه ورود جوان‌ترها به تيم ملي و پشتوانه سازي آينده‌ي تيم ملي چگونه بايد باشد؟

به نظر من اين بازيكنان جوان نبايد از امروز به دنبال كنار زدن مهدي كامراني، حامد آفاق، صمد نيكخواه بهرامي يا حامد حدادي باشند بلكه هميشه بايد آرزو كنند تا اين بازيكنان در تركيب تيم بمانند. امير صديقي وقتي روي نيمكت تيمي بنشيند كه صمد نيكخواه بهرامي بازيكن آن است رشد خواهد كرد چرا كه هم‌تيمي‌اش بهترين بازيكن ايران در آن پست است. نگاه كردن بازي صمد تجربه است و براي هر كس به دست نخواهد آمد. خيلي خوب است اين بازيكنان مهدي و صمد را به عنوان رقيب نگاه كنند اما نبايد براي كنار زدن آن‌ها تلاش كنند، بلكه بايد از دانش آن‌ها درس بگيرند و پيشرفت كنند. به نظر من اين بازيكنان جوان بايد در ابتدا بسكتباليست‌هاي 25 ـ 26 ساله‌اي كه تاكنون هيچ رشدي نداشته‌اند را كنار بزنند و جايشان را در تيم ملي محكم كنند به گونه‌اي كه پس از صمد نيكخواه بهرامي آن‌ها وارد ليست 12 نفره سرمربي شوند. در اين شرايط صمد به عنوان بازيكني بزرگ، هر زماني كه روي نيمكت آمد اين جوانان وارد ميدان خواهند شد. پس هدف جوانان اگر پيشرفت پله پله باشد مي‌توانند در آينده به جايگاه خوبي در تيم ملي برسند اما قول مي‌دهم اگر در ابتدا به دنبال كنار زدن صمد باشند، آنچنان با سر به زمين خواهند خورد كه بسكتبال از يادشان برود!

* اين موضوع در تيم‌هاي ملي كشورهاي ديگر نيز ديده مي‌شود؟

ـ صددرصد. همين لبنان كه كنار خودمان است. چه كسي جرات دارد فادي الخطيب 35 ساله را از تيم ملي كنار بزند. هميشه هم التماسش مي‌كنند تا در تركيب باشد به ميدان برود اما او هميشه براي پيراهن ملي‌اش نمي‌جنگد. تفكر آن‌ها اين گونه است كه فادي‌الخطيب را وارد تيم ملي كنند تا دست بازيكنان جوانشان را بگيرد و بالا بكشد. وقتي خطيب در تركيب لبنان به ميدان مي‌رود، انگيزه بازيكنان جوانشان بيشتر مي‌شود تا همانند او اسطوره شوند پس اگر همين شكل در بسكتبال ما نيز صورت بگيرد بازيكني همانند امير صديقي آنقدر از حضور صمد استفاده مي‌كند تا پس از اينكه كاپيتان تيم ملي از بسكتبال خداحافظي كرد بتواند همانند صمد در ميدان بدرخشد.

مهرام بسكتبال ذوب‌آهن

* البته صمد نيكخواه بهرامي نيز از شرايط تيم ملي گلايه و از بي‌انگيزگي بازيكنان صحبت مي‌كند. تو هم اين شرايط را ديده‌اي؟

ـ انگيزه تنها ايجاد كردن رقابت در بين بازيكنان نيست. به نظر من بايد شرايط بسكتبال را بازتر كنيم. صمد به وضعيت سهميه‌بندي بازيكنان نيز اشاره كرده كه من نيز با آن موافقم. بايد ليگ ايران را آزاد كنيم تا شرايط پوياتر شود. به جاي سهميه‌بندي بازيكنان بايد در اين فكر باشيم كه رفت و آمد بسكتباليست‌ها و قدرتمند شدن تيم‌ها شكل بگيرد. يك مثال ساده مي‌زنم. ليگ بسكتبال چين قانوني دارد كه بازيكنان آسيايي را از ديگر كشورهاي جهان جدا مي‌كند و آن‌ها را به عنوان سهميه آسيايي معرفي مي‌كند كه تيم‌ها مي‌توانند از آن‌ها استفاده كنند به همين دليل تيم‌هاي ليگ چين در كنار دو بسكتباليست خارجي يك بازيكن آسيايي هم دارند و همين موضوع باعث تقويت و پويايي ليگ‌شان مي‌شود.

* پس وضعيت فعلي سهميه بندي را مناسب نمي‌دانيد؟

چند سال است كه ملي‌پوشان را سهميه‌بندي كرده‌ايم تا قدرت در تيم‌ها پخش شود اما باز هم اين اتفاق نيفتاده و قهرماني براي يك تيم باقي مي‌ماند. تيمي مثل گرگان بودجه ندارد تا از سهميه‌ها استفاده كند و به همين دليل ضعيف مي‌ماند و تيم‌هاي بالاي جدول به اندازه سهميه‌شان بازيكن مي‌گيرند و دوباره قدرت در يك جا متمركز مي‌شود. به نظر من هرچه بازيكنان راحت‌تر وارد تيم‌ها شوند و بتوانند بازي كنند، ليگ پويا‌تر مي‌شود و انگيزه نيز بالاتر خواهد رفت. شايد سهميه‌بندي به اين دليل باشد كه يك تيم همه ملي‌پوشان را در اختيار نگيرد اما مطمئن باشيد همه ملي‌پوشان نيز به اين دليل كه مي‌خواهند بازي كنند و بهتر شوند، با يك تيم قرارداد نمي‌بندند. هدف سهميه‌بندي براي برخي مربيان سوء استفاده از ملي‌پوشان و جذب بازيكنان با قيمت پايين است، اما اگر هدف‌مندي داشته باشيم و به جلو نگاه كنيم مي‌توانيم ليگ را بهتر برگزار كنيم.

* درباره‌ي جذب بازيكنان خارجي چطور؟

فرض كنيد يك تيم بتواند بازيكني چون ميشل معدن‌لي از سوريه يا فادي الخطيب از لبنان را جذب كند و در كنار دو بسكتباليست خارجي به ميدان بفرستد. اين تيم شايد سهميه ملي نداشته باشد اما حداقل كمي قدرتش بالا رفته چرا كه سه بازيكن بين‌المللي دارد. از طرف ديگر ملي‌پوشان ايراني نيز وقتي برابر اين بازيكنان قرار مي‌گيرند انگيزه مي‌گيرند و با قدرت به كارشان ادامه مي‌دهند. اين شرايط مي‌تواند باعث پويايي و انگيزه بسكتبال شود. فكر مي‌كنم هرچه بيشتر بازيكن وارد ايران شود، هرچه بيشتر جذب بازيكنان آزادتر باشد، اسپانسر بيشتري در بسكتبال مي‌آيد و بازيكنان بهتري پرورش پيدا خواهند كرد. در نهايت با آزاد كردن سهميه‌ها موافقم چرا كه به پويايي بسكتبال كمك مي‌كند.

* صمد از اينكه بازيكنان نماينده‌اي در جلسه فدراسيون ندارند نيز گله داشت.

مهدي كامراني

ـ بله. فرقي هم ندارد. هر تصميمي كه داشته باشند همان را مي‌گيرند و كارشان را ادامه مي‌دهند چون قانون و اتحاديه‌اي وجود ندارد. اگر اتحاديه بازيكنان، مربيان و باشگاه‌ها در كنار مسئولان فدراسيون بر اساس اساسنامه و قانون نوشته شده كارشان را ادامه دهند اين مشكلات پيش نخواهد آمد. اگر با دقت،‌قانون و اساسنامه‌اي طراحي كنيم،‌ اگر بازيكني چون صمد به ليگ چين رفت و در زمان پلي‌آف ايران بازگشت، مي‌تواند بدون اينكه سهميه خارجي محسوب شود وارد يك تيم شود و براي آن بازي كند. به طور مثال او مي‌تواند براي چهار تيم پاياني يا هر تيمي به جز چهار تيم نخست به ميدان برود تا توازن تيم‌هاي ليگ برتر از بين نرود. اگر اساسنامه‌اي داشته باشيم كه ريز به ريز قانون‌مند باشد مطمئن باشيد بسكتبال ما پيشرفت خواهد كرد كه اين مسئله برمي‌گردد به تفكر و خرد جمعي.

* به وضعيت باشگاهي‌تان بپردازيم. با پتروشيمي قرارداد بسته‌ايد و حامد آفاق نيز با ثبت قرارداد فصل آينده در كنار شما خواهد بود. برنامه‌تان در پتروشيمي چيست؟

ـ خبر نداشتم كه آفاق نيز به پتروشيمي پيوسته است. پتروشيمي هدفش براي قهرماني است و فكر مي‌كنم پس از سال‌ها سرمايه‌گذاري، بايد به اين حقش هم برسد. آن‌ها انگيزه دارند و تشنه قهرماني هستند. اميدوارم بتوانم در اين راه به آن‌ها كمك كنم اما مسئولان اين باشگاه بايد توجه كنند كه با توجه به سرمايه‌گذاري‌هاي خوب‌شان، نبايد تنها به يك فصل توجه كنند. اگر بتوانند تفكري كه هم‌اكنون دارند را ادامه دهند، مطمئنا در سال‌هاي آينده به يك قطب قدرتمند بسكتبال در منطقه تبديل خواهند شد. هم‌اكنون تفكر مديرعامل و كادر فني طولاني مدت است و مي‌خواهند پروسه دو سه ساله‌اي را آغاز كنند تا با تقويت بسكتبال اين منطقه براي سال‌هاي آينده پشتوانه‌سازي كنند.

* با توجه به تركيب جديد پتروشيمي، نظر مديرعامل باشگاه براي فصل آينده چطور است؟

ـ تركيب پتروشيمي نسبت به فصل گذشته دگرگون شده است. با اينكه قرارداد من تنها براي يك فصل است اما نگاه مديرعامل و آقاي حاتمي بلندمدت است و من از اين موضوع خوشحال شدم. آن‌ها هم‌اكنون آماده‌اند با تمام بازيكنان قرارداد سه يا چهار ساله امضا كنند تا با رسيدن به قهرماني، آن جايگاه را حفظ كنند. حتي آن‌ها از نظر سخت‌افزاري نيز به دنبال تقويت داشته‌هايشان هستند و شنيده‌ام مي‌خواهند يك سالن جديد و بهتر بسازند. فعاليت‌هايشان در بسكتبال پايه نيز گسترده است و با توجه به سرمايه‌گذاري انجام شده مي‌خواهند در بازيكن‌سازي نيز موثر باشند.

* البته در اين فصل پتروشيمي حريفان قدرتمندي دارد. به طور مثال فولاد ماهان نيز تيم خوبي بسته است.

ـ بله. ماهان تيم خوبي است. پتروشيمي و فولاد ماهان هدفمند هستند و لياقت قهرماني دارند. البته مهرام نيز ديگر تيمي است كه خود را هميشه مدعي معرفي كرده و هميشه هم لايق قهرماني است. مهرام باشگاه خوبي است و در آن خاطرات خوب زيادي دارم. با اينكه جدا شده‌ام اما هميشه از زحمت‌هاي آقاي گنجي قدرداني مي‌كنم و اميدوارم هميشه موفق باشد. پس از 5 سال كه در اين تيم كاپيتان بودم، خيلي به من كمك كردند و من هم هميشه با جان و دل برايشان بازي مي‌كردم.

* خودت نمي‌خواستي در اين فصل با مهرام باشي يا باشگاه قصد ادامه همكاري نداشت؟

دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و الریاضی لبنان

ـ فصل گذشته جزو نخستين نفراتي بودم كه قراردادم را با مبلغي پايين‌تر از فصل قبلش امضا كردم. باشگاه به خوبي مي‌داند كه مهدي كامراني براي مهرام چيزي كم نگذاشت. پرچمدار قهرماني در اين تيم بودم و بيشتر تورهايي كه پس از قهرماني پاره كردم با نام مهرام بوده است. صددرصد دوست داشتم در مهرام باشم چرا كه تيم محبوب من است و كاپيتانش بودم. مگر مي‌شود كاپيتان يك تيم براي مبلغ ناچيزي تيم محبوبش را ترك كند؟ تعصب و غيرت مهدي كامراني ثابت شده است و كسي نمي‌تواند منكر آن شود. كوتاهي از من نبوده و صددرصد از جاي ديگر است. حالا كه بازيكن پتروشيمي هستم دوست دارم اين تيم قهرمان آسيا شود چون به نفع بسكتبال خواهد بود.

* پس با اين شرايط مي‌خواستي فصل آينده هم در مهرام باشي؟

ـ بله. قصد داشتم فصل آينده نيز براي مهرام بازي كنم اما شايد باشگاه نمي‌خواست در فصل جديد مهدي و آفاق را داشته باشد. البته آفاق مقطعي براي مهرام بازي كرد اما من 5 سال پياپي كاپيتان اين تيم بودم و در كنار اين باشگاه مردمي و محبوب به افتخارات زيادي رسيدم. مهدي كامراني را با نام مهرام مي‌شناسند و هم‌اكنون نيز كه به پتروشيمي پيوسته‌ام باز هم مردم از من درباره مهرام سوال مي‌كنند. شايد شرايط اين گونه بود كه تنها صمد در اين تيم بماند و فصل آينده براي آن‌ها بازي كند.

* يعني دليل جدايي تو از مهرام مسائل مالي نبوده است؟

ـ اصلا من پيشنهادي از مهرام براي فصل آينده نداشتم. قبل از رفتنم به آن‌ها گفتم كه من از پتروشيمي پيشنهاد دارم اما آن‌ها در پاسخ گفتند كه وضعيت تيم مشخص نيست. در حالي كه به نظر من يك باشگاه قهرمان بايد زودتر از همه وضعيتش را مشخص كند و به ملي‌پوشانش كه در آستانه حضور در تيم‌هاي ديگر هستند پيشنهاد بدهد. ما توليدي‌هاي مهرام هستيم. خودمان را همانند كارمند كارخانه مي‌دانستيم و به ميدان مي‌رفتيم. اعضاي خانواده مهرام بوديم اما شرايط اين گونه شد. صددرصد دوست داشتم در مهرام باشم اما دلايل اين اتفاق‌ها را نمي‌دانم و فكر مي‌كنم آقاي گنجي از همه چيز باخبر باشد.

* با توجه به اينكه آقاي هاشمي هميشه به دنبال قهرماني است، با اين شرايط كه فصل آينده شما و آفاق را ندارد كارش سخت نخواهد شد؟

ـ آقاي هاشمي به عنوان يك مربي هميشه دوست دارد تيمش قوي باشد اما در ذهن او هميشه نفر اول صمد نيكخواه بهرامي است. من با آقاي هاشمي رابطه خوبي دارم و هيچ مشكلي وجود ندارد. سياست باشگاه اين بوده كه تنها صمد نيكخواه بهرامي را حفظ كند. شايد ديد باشگاه و مربي اين است كه با يك نفر قهرمان شوند و شايد هم به اين هدف برسند اما تا جايي كه من آموزش ديده‌ام و تجربه كسب كرده‌ام، يك نفر نيست كه تيم را قهرمان مي‌كند.

مهدي كامراني

* آيا دلخوري بين تو و باشگاه ايجاد شده است؟

ـ مسئله دلخوري نيست. در مهرام كسي به كسي بي‌احترامي نمي‌كند و همه با جان و دل كار مي‌كنند. از آقاي گنجي هم به خاطر سرمايه‌گذاري‌هايش در بسكتبال تشكر مي‌كنم. شايد شما فكر كنيد حالا كه نه مسئله مالي در پيش است و نه دلخوري، من به صمد حسادت مي‌كنم اما اين را بگويم كه حاضرم بنويسم و امضا كنم كه تا 50 سال آينده بسكتبال ايران بازيكني چون صمد نخواهد داشت. او بهترين دوست من است و شايد در جريان مسابقه نيز بيشترين پاس را از من مي‌گيرد پس حسودي نمي‌كنم. به نظر من هر كس به صمد حسودي كند بزرگ‌ترين اشتباه عمرش را انجام داده چرا كه اين بازيكن اسطوره بسكتبال ايران است. همه به هم احتياج داريم اما اين سياست مهرام بوده كه در فصل جاري با يك بازيكن به جنگ قهرماني برود و شايد آقاي هاشمي اين توانايي را در تيمش مي‌بيند.

* با پيوستن به پتروشيمي خيلي‌ها حرف از پيشنهاد مالي بهتر مي‌زنند.

ـ بارها ثابت كرده‌ام كه مهرام را به خاطر پول نمي‌خواهم. به عنوان يك بازيكن اعتقادهايي هم دارم و به همين دليل فصل گذشته قراردادهايي پايين‌تر با مهرام بستم. حتي در فصل گذشته با پتروشيمي قرارداد داخلي داشتم اما حاضر نشدم به آن‌ها بپيوندم و در مهرام ماندم و وفاداري‌ام را ثابت كردم. پس در اين زمينه نيز نمي‌توانند ايرادي از من بگيرند. همه هواداران مهرام بدانند قلب مهدي كامراني هميشه با اين تيم است اما حالا شرايط به گونه‌اي بوده كه دوست نداشتند مهدي باشد و حالا مي‌خواهند تنها با صمد به كارشان ادامه دهند. مهدي كامراني در بسكتبال هيچ كس نيست و در اين درياي بزرگ يك قطره محسوب مي‌شود.

* به پايان بسكتبال فكر كرده‌اي و اين كه اين اتفاق با پيراهن كدام تيم رخ مي‌دهد؟

ـ از مهرام تشكر مي‌كنم. هميشه دوست داشتم در مهرام باشم و حاضرم در مهرام نيز بسكتبالم را به پايان برسانم. من به عنوان يك بازيكن عاشق بسكتبالم و زندگي‌ام به بسكتبال بسته است. فصل آينده نيز احتمال دارد براي هر تيمي بازي كنم اما دوست دارم بسكتبالم در مهرام به پايان برسد. هر جايي بسكتبال باشد مهدي كامراني نيز در آنجاست اما حالا كه بازيكن پتروشيمي‌ام فكر و ذكرم براي اين تيم است و براي قهرماني پتروشيمي تلاش خواهم كرد.

* شرايط زندگي در ماهشهر براي تو دشوار نيست؟

ـ نه. آدمي هستم كه با هر شرايطي به كارم ادامه مي‌دهم. بازي كردن در شرايط سخت را مي‌دانم و با آن آشنا هستم. تفكر و هدف ما قهرماني است و باشگاه نيز با تمام اعضايش براي آن مبارزه مي‌كند. فكر مي‌كنم امسال فصلي است كه همه بايد خودشان را نشان دهند و داشته‌هايشان را ثابت كنند، بازيكنان، مربيان و باشگاه‌ها در فصل جاري است كه بايد خودشان را ثابت كنند. فصل آينده ليگ برتر جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد و پتروشيمي نيز با احترام به همه تيم‌ها براي رسيدن به اهدافش تلاش خواهد كرد.

* به عنوان آخرين سوال مهدي كامراني دوست دارد بازيكن جايگزينش در تركيب پتروشيمي چه كسي باشد؟

ـ هيچ فرقي برايم ندارد. در جايگاهي نيستم كه بخواهم بازيكني را انتخاب يا معرفي كنم. برايم تفاوتي ندارد و تنها فكر و ذكرم رسيدن به قهرماني است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha