• شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۱ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91070100726

با حضور خانواده‌ شهداي هسته‌يي

مراسم بزرگداشت امامزاده صالح(ع) برگزار شد

مراسم بزرگداشت امامزاده صالح(ع) با حضور خانواده‌هاي شهداي هسته‌يي و جمعي از مسوولان و مردم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت امامزاده صالح(ع) با حضور خانواده‌هاي شهداي هسته‌يي و جمعي از مسوولان و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دين وانديشه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بعدازظهر امروز مراسم بزرگداشت حضرت صالح ابن‌موسي الكاظم(ع) با حضور خانواده‌هاي شهيد شهرياري، شهيد علي‌محمدي و شهيد احمدي روشن و مسوولان و مردم منطقه شميرانات در سالن همايش‌هاي امامزاده صالح(ع) برگزار شد.

در اين مراسم آيت‌الله دين‌پرور،‌ حجت‌الاسلام والمسلمين گواهي مدير آستان مقدس امامزاده صالح، لاريجاني فرماندار شميرانات، نماينده ولي فقيه در منطقه جماران و خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران منطقه شميرانات و جمعي از مسوولان اين منطقه حضور داشتند.

در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام عبدالرحيم گواهي مدير آستان مقدس امامزاده صالح با گراميداشت ايام دهه‌ي كرامت و سالروز بزرگداشت و تكريم امامزادگان و همچنين گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهداي هسته‌يي كشورمان خاطرنشان كرد: اقتدار نظام جمهوري اسلامي مديون شهدا،‌ جانبازان و ايثارگران است.

وي با تقدير از مسوولان اجرايي و شهرداري شميرانات در توسعه‌ي آستان مقدس امامزاده صالح(ع) گفت: همه‌ بايد كمك كنيم تا طرح جامع گسترش آستان به خوبي به پيش برود تا بتوانيم پروژه‌هاي تاسيس حوزه علميه و دانشگاه صالحيه،‌ كتابخانه، مراكز فرهنگي و ده‌ها طرح فرهنگي را به سرانجام برسانيم.

مدير آستان امامزاده صالح (ع) يادآور شد: اين آستان مطلق به همه‌ي مردم ايران است كه در يكسال گذشته با حمايت مردم به ويژه اهالي منطقه تغييرات محسوسي ايجاد شده و در قسمت جنوبي آستان آزادسازي انجام شده كه اميدواريم در قسمت غربي آستان به سمت ميدان تجريش نيز اين آزادسازي را انجام دهيم.

وي با تاكيد بر تلاش‌هاي فرماندار منطقه شميرانات بر گسترش و توسعه‌ي آستان مقدس امامزاده صالح(ع) به تبديل آن به قطب فرهنگي در شمال تهران گفت: فرماندار شميرانات اصرار دارد كه نام ميدان تجريش به ميدان امامزاده صالح(ع) تغيير كند كه اميدوارم با همكاري تمام دستگاه‌ها اين اقدامات در راستاي تبديل شدن اين امامزاده به قطب فرهنگي شمال تهران تحقق يابد.

به گزارش ايسنا، در ادامه اين مراسم از خادمان نمونه و فعالان فرهنگي آستان امامزاده صالح تجليل شد و قرار است مراسم نقاره‌خواني توسط خادمان اين آستان مقدس برگزار شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha