• شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91070805299
  • منبع : صدا و سیما

يادي از زنده‌يادان پوپك گلدره و مسعود رسام با بازپخش سريال «مرواريد سرخ»

سریال «مروارید سرخ» به کارگردانی مسعود رسام بعد از اتمام سریال «عملیات 125» از هشتم مهر ماه هر روز ساعت 12 و 45 دقیقه برای شبکه تهران بازپخش می شود.

سریال «مروارید سرخ» به کارگردانی مسعود رسام بعد از اتمام سریال «عملیات 125» از هشتم مهر ماه هر روز ساعت 12 و 45 دقیقه برای شبکه تهران بازپخش می شود.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، داستان این سریال در مورد چند جوان است که در حقیقت می‌خواهند خودشان حقشان را از زندگی بگیرند. در پی این هدف باهم هم پیمان می‌شوند تا برای به دست آوردن لقمه ای نان حلال از شهر خارج شوند.

در هر قسمت از سریال شاهد هستیم که برای آنها مشکلات عدیده ای به وجود می آید ولی آنها با همدلی و یکرنگی بر مشکلات فائق می آیند.

بنا بر این گزارش، مهدی پاکدل، یوسف تیموری، سام ملایموند، سحر زکریا، زنده یاد پوپک گلدره و ... بازیگران این مجموعه هستند.

«مرواريد سرخ» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقيقه اى براى گروه فيلم و سريال شبکه تهران در سال 83 تهيه و توليد شده است.

***

سري سوم مسابقه «از كي بپرسم» کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران به تهیه کنندگی امید محمدیان امیری به زودی از شبکه تهران پخش می شود.

امید محمدیان امیری تهیه‌کننده مسابقه «از کی بپرسم» گفت: سري سوم اين مسابقه با 31 قسمت 55 دقيقه اي تهيه و توليد شده است كه 28 قسمت از این برنامه شامل 14 مسابقه مقدماتی برای بانوان و 14 مسابقه مقدماتی برای آقايان است.

وی در ادامه افزود: دو مسابقه نیم نهایی و یک مسابقه هم اختصاص به فینال فینالیست‌ها دارد که شامل هفت نفر خانم و هفت نفر آقا است.

محمدیان امیری اشاره کرد: این مسابقه از مهرماه پخش می شود و محور سوالات بيشتر موضوعات تاريخي، اطلاعات عمومي و شهروندي طراحي شده ،علاوه بر اين در دكور و لوگو برنامه تغييرات جزيي داده شده است.

بنا بر اين گزارش، ساير عوامل اين مسابقه عبارتند از : فرهاد جم مجري، سيد بهاء كاظمي مدير توليد، نسترن فتح الهي طراح و مجري طرح، نسترن فتح الهي – اسحاق جمالي طراح صحنه و لباس، فرهاد پور بصير كارگردان تلويزيوني، فهيمه سادات محموديان صدابردار و ... .

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha