• سه‌شنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91071107364
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/پروژه نقش‌جهان در وقت اضافه/جواهري: مردم در آبان ماه زمين چمن سبز ورزشگاه را مي‌بينند

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان در صورت پرداخت اعتبارات، در دهه فجر افتتاح مي‌شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان در صورت پرداخت اعتبارات، در دهه فجر افتتاح مي‌شود.

محمدرضا محمدجواهري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: در نخستین بازدیدی که پس از منصوب شدن به سمت مدیریت ورزش و جوانان استان از پروژه ورزشگاه نقش جهان داشتم، پروژه 30 درصد عقب بود و به دلیل حساسیت و مطالبات به حق مردم با تشکیل یک تیم کارشناسی و بازدیدهای هفتگی این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شد.

وی با بیان اینکه مشکل معارضان زمين‌هاي اطراف ورزشگاه تا حدودي رفع شده است، گفت: مسؤولان استانداري اصفهان نيز به طور هفتگي از محل پروژه بازدید مي‌كنند و از نزديك در جريان كار قرار مي‌گيرند.

محمد جواهري در مورد VIP ورزشگاه و ت‍أسيسات، تصريح كرد: تکمیل سکوی VIP رو به اتمام است و ت‍أسيسات به دليل تخريب در سال‌هاي اخير نيازمند مرمت دوباره بود، كه اين كار نيز انجام شده است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان با اشاره به اينكه پروژه هم اكنون 5 درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: در برنامه 90 نيز گوشه‌هايي از پيشرفت قابل ملاحظه اين پروژه به نمايش درآمد و مكان‌هاي تخريب شده قبلي مرمت شدد.

وي با بيان اينكه در چند ماهه اخير با كمبود آهن آلات مورد نياز روبه‌رو بوده‌ايم، اظهاركرد: با رايزني‌هاي مسؤولان استانداري اصفهان با كارخانه‌هاي توليد آهن آلات اين كمبود رفع شده و از اين لحاظ نيز مشكلي نداريم.

محمد جواهري با بيان اينكه مردم 17 سال براي افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان صبر كرده اند، يك‌سال هم به ما فرصت دهند، عنوان‌كرد: در چند ماه اخير كارهاي زيادي انجام شده و پروژه به نوعي دوباره زنده شده است، يكي از دلايل عمده كه تيم حاضر را با مشكلات عديده‌اي روبه رو كرد نقشه‌هاي چيدمان سازه بود كه پيمانكار قبلي حاضر نبود به پيمانكار فعلي تحويل دهد.

مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان اصفهان در پاسخ به اين پرسش كه زمانی ورزشگاه نقش جهان از لحاظ فيزيكي سالم بود و در همان زمان مسابقات ليگ برتر و جام باشگاه‌هاي آسيا در آن برگزار مي‌شد، چرا به يك‌باره برگزاري بازي‌ها در آن متوقف و عمليات ناموفق ساخت طبقه دوم شروع شد، گفت: زياده خواهي؛ اگر آن افرادي كه آن زمان مي‌خواستند ورزشگاه با ظرفيت بيشتر بسازند به همان يك طبقه راضي بودند اين مشكلات در سال‌هاي متمادي پيش نمي‌آمد.

وي با اشاره به وعده وزير ورزش و جوانان، استاندار اصفهان و نمايندگان مجلس اگر اعتبارات لازم پرداخت شود، پروژه در زمان مقرر (دهه فجر امسال) به اتمام مي‌رسد، گفت: قسمتي از اعتبارات در نظر گرفته شده براي اين پروژه هنوز ابلاغ نشده است.

محمدجواهري در مورد زمين چمن ورزشگاه نقش‌جهان، تصريح كرد: قراردادي با يك شركت ايراني با مشاور آلماني بسته شده است و مشاور اين شركت ساخت زمين چمن ورزشگاه مونيخ و شالكه آلمان را در كارنامه دارد و مردم در آبان ماه امسال زمين چمن سبز ورزشگاه را خواهند ديد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان در پاسخ به اين سوال كه آب و هواي شهرهاي آلمان و اصفهان از لحاظ رطوبت با يكديگر تفاوت دارند، آيا انتخاب اين شركت با مشاور آلماني مناسب بوده است؟ اظهاركرد: پيمانكار سالم ماندن زمين چمن را با اطمينان تضمين كرده است.

وي خاطرنشان‌كرد: بذر چمن ورزشگاه تركيب شده و هيچ سم نباتي مورد نياز نيست و اگر چمن ورزشگاه دچار آفت شود شركت اين مشكل را برطرف خواهد كرد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha