• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91081710478
  • خبرنگار : 71463

وزیر ورزش: بنا نیست اساسنامه‌ای اصلاح شود

وزیر ورزش: بنا نیست اساسنامه‌ای اصلاح شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: اساسنامه فدراسیونهای ورزشی مشکل خاصی ندارد و اصلا بنا نیست چیزی اصلاح شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اساسنامه فدراسیونهای ورزشی مشکل خاصی ندارد و اصلا بنا نیست چیزی اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد عباسی که در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت اظهار کرد: اساسنامه ما کاملا قانونی است و قبلا هم قانونی بوده و اینکه بعد از تشکیل وزارتخانه، آیین‌نامه‌ها تغییراتی می‌کنند، در حقیقت اصلاحاتی جزئی است و اشکال خاصی ندارد و این مسئله منوط به هیچ قاعده خاصی نیست که حتما باید اصلاح شود.

وی افزود: این موضوع از اول انقلاب بوده و الان هم کاملا قانونی است و بارها گفته‌ام که اصلاحات جزئی برای بهتر شدن است و حتما لازم است که دوستان هم در این زمینه مشغولند و امیدواریم بتوانند مجامع را یکی یکی تشکیل دهند و به ما هم اعلام کنند.

عباسی همچنین درباره تاریخ انتخابات کمیته المپیک گفت: تاریخ انتخابات را مجمع باید تعیین کند که قاعدتا انتخابات کمیته ملی المپیک باید دو ماه بعد از مسابقه‌های المپیک انجام شود.

وی در ادامه درباره تعامل با IOC بیان کرد: آنچه که ما می‌بینیم همین است که شما می‌بینید و آن حرف‌هایی که در حاشیه گفته می‌شود، هیچ کدام حقیقی نیست و وزارت ورزش کار سیاست‌گذاری ورزش را انجام می‌دهد. خوشبختانه امسال هم درخشان‌ترین نتایج را داشتیم.

وی افزود: ما سیاست‌گذاری می‌کنیم و سعی می‌کنیم زمینه را مهیا کنیم و مجمع هم رای خواهد داد و انتخابات برگزار می‌شود و از این بابت مشکل خاصی احساس نمی‌کنیم.

عباسی در ادامه درباره سفرش به ماکائو اظهار کرد:این هفته خیلی گرفتار بودم و تا به حال وقت اجازه نداده اما اگر آخر هفته فرصت شود، پنجشنبه برای جلسه عمومی خواهم رفت چون از قهرمانان که دو نفر آن‌ها ایرانی هستند تجلیل خواهد شد و ممکن است در جلسه اصلی شرکت کنم.

وی همچنین درباره جلسه با ژاک روگ گفت: هر جا که جلسه‌ی گروهی است احوال همدیگر را می‌پرسیم.

عباسی درباره قول اخلاقی ایران به IOC نیز بیان کرد: اساسنامه ما کاملا اصلاح شده است و اخلاقا هم خیلی خوب است و ورزشکاران ما هم همه اخلاقی هستند.

وزیر ورزش در پایان درباره تکمیل ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: پروژه نقش جهان خیلی طول کشیده است اما کارنامه اجرایی آن نشان می‌دهد آن چیزی که تا به حال انجام شده در همین دو سال اخیر شدت گرفته و ما هم مصمم هستیم که این پروژه را به سرعت به اتمام برسانیم و مسئولین اصفهان نیز تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha