• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 91092715911
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

توضیحات رییس«موسسه غیرانتفاعی ارشاد دماوند» درباره خبر اعتراض دانشجویان به افزایش شهریه

رییس دانشگاه غیرانتفاعی ارشاد دماوند با ارسال نمابری درباره خبر روز شنبه ایسنا با عنوان « تحصن صنفی یک دانشگاه غیرانتفاعی وپاسخ مسئولان » توضیحاتی ارایه کرد.

رییس دانشگاه غیرانتفاعی ارشاد دماوند با ارسال نمابری درباره خبر روز شنبه ایسنا با عنوان « تحصن صنفی یک دانشگاه غیرانتفاعی وپاسخ مسئولان » توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، سید کاظم اکرمی در این نمابر درباره خبر اعتراض دانشجویان به افزایش شهریه، توضیح داد: شهریه دریافتی از دانشجویان برابر مصوبات دستورالعمل‌های وزارت علوم است و هیچ‌گونه وجه اضافی از دانشجویان اخذ نشده است.

وی ادامه داد: همچنین دریافت 23 هزار تومان بابت امور فرهنگی ورزشی و مشاوره موسسه برابر بخشنامه 4/1426/م مورخ 90/7/19 وزارت علوم اقدام شده است.

وی با بیان اینکه موسسه در دو واحد تهران و دماوند کتابخانه دارد، آورده است:‌ در زمینه کتاب‌های جدید تخصصی هم بارها مسوولانی که از طرف وزارت متبوع برای نظارت و ارزشیابی به دانشگاه مراجعه نموده‌اند ملاحظه کرده‌اند، وضع رضایت‌بخشی وجود دارد.

اکرمی در رابطه با کیفیت غذا نیز توضیح داد: طبق نظر اکثریت اساتید دانشگاه که از غذای دانشجویی استفاده می‌کنند، غذای طبخ شده در ارشاد از کیفیت بهتر و بالاتری برخوردار بوده ضمن اینکه در طبخ غذا از بهترین مواد اولیه و نیز از گوشت قرمز و مرغ تازه استفاده می‌شود. حتی برنج سهمیه‌ای نیز تبدیل به احسن شده و طبخ می‌شود.

وی در خصوص گفته دانشجویان معترض در مورد برخورد بد با اشخاص، ادامه داد: درهای اتاق‌های مسوولین دانشگاه بر روی همه باز است و ما به یاد نداریم با احدی برخورد غیر منطقی و غیر اخلاقی داشته‌ایم، اگر کسی مدعی برخورد بد است به رییس دانشگاه مراجعه کند.

رییس موسسه با اشاره به انتقادات دانشجویان در خصوص شهریه‌های دریافتی نیز، گفت: در مورد شهریه ترم بهمن ماه از خانواده‌ها و دانشجویان خواسته‌ایم مبالغی را به عنوان اهدای داوطلبانه به موسسه به صورت علی‌الحساب بپردازند عین درخواست را در سایت دانشگاه هر کس می‌تواند ملاحظه کند، همچنین در درخواست به هیچ وجه امکان عدم انتخاب واحد مطرح نبوده است.

یادآوری می‌شود موسسه با همه مضیغه مالی که با آن روبرو است تاکنون بیش از 1.5 میلیارد ریال به دانشجویان نیازمند تخفیف شهریه داده است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۷ ۲۲:۴۱

با سلام در مورد این که ما درواحد تهران کتابخانه داریم درست است ولی فقط جای کتاب است و بس نه جایی برای تحقیق و درس خواندن و در مورد این که آقای اکرمی فرموده اند که درهای اتاق های مسئولین به روی ما بازاست و... خود ایشان در پاسخ به بنده در حضور دانشجویان دیگر در جواب به درخواست من و دوستان دیگرم برای تشکیل بسیج دانشجویی ما را متهم کردن که ما باعث دین زدگی جوانان شده ایم و باید در شب اول قبر پاسخ بدهیم و صریحا بیان کردن که من نمی گذارم در این دانشگاه کار سیاسی شود و درخواست ما بی جواب مانده است و...

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۸ ۰۱:۵۳

ای اقای اکرمی که میگید گوشتو مرغ تازه مصرف میکنید من خودم ماه پیش به دانشگاه گوشت منجمد فروختم و هنوز وجه ان را دریافت نکردم...

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۳ ۲۰:۴۴

تو این دانشگاه یک فضای محدود داریم به اسم سلف که یه قسمت اون نمازخانه هست و یه اتاق کوچک که هر وقت کتابی بخوایم، یا ندارن یا موجود نیست. افزایش شهریه وزارت علوم از مهر ماه 91 بوده ولی اینها شهریه ترمهای گذشته ما رو هم با نرخ جدید حساب کردن و بابت ترمهای پیش، ما رو بدهکار کردن و حالا می‌گن اگر بدهی‌هاتون رو تسویه نکنید، کارت ورود به جلسه امتحان نمی‌دیم! یعنی مثل روز روشنه که دارن از ما ... و ... می‌کنن! با مسئولین هم که صحبت می‌کنیم شروع می‌کنن به سخنرانی کردن و حرفهایی که در جواب اصلا قانع‌کننده نیست. ... بزرگ اینکه تا چند روز پیش تو سایت نوشته بود شهریه علی‌الحساب کارشناسی 500000 و ارشد 1000000{تومان} که باید تا 15 دی واریز بشه(اجباری) ولی بعد از اعتراضات اون رو از سایت برداشتن و گفتن ما گفتیم داوطلبانه، در صورتی‌که درخواست داوطلبانشون چیز دیگه‌ای بود که در سایت هست. متاسفانه اعتراضات ما بی‌فایده بود و با وعده‌های... خواستن بچه‌ها رو آروم کنن. در حال حاضر هم شهریه‌مون مثل نرخ دلار می‌ره بالا و هر وقت به دفتر حسابمون تو سایت سر می‌زنیم می‌بینیم یه رقمی بهش اضافه شده که نمی‌دونیم چرا؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۱۳:۵۹

میزان 50 هزار تومان از ما شهريه بیشتر دریافت کرده بودن که بخاطر اعتراضات بچه‌ها بهمون برگردوندن. اگر این پول رو اضافه نگرفته بودن، چرا بهمون برگردوندن؟! این دانشگاه هیچ امکاناتی نداره و مسئولینش...

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۸ ۲۰:۴۱

به جرات می‌توانم بگویم برخي آقایان فقط به دنبال فرار از مسئولیت هستند! آقای اکرمی که جای خود دارد معاونان ایشان نیز فقط توجیه کننده مسائل هستند... اینها حتی حاضر نیستند یک روحانی برای برگزاری نماز جماعت بیاورند و راننده سرویس اساتید را به عنوان امام جماعت نماز ظهر به کار گرفته‌اند! درد توی این دانشگاه خیلی است ولی...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۵ ۱۶:۴۳

به نظر من این یک دانشگاه بی بندو باره،که هرکی دلش میخواد هر کاری میکنه