• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91110201450
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

مدیر کل صداوسیمای چهار محال و بختیاری:

80 درصد از برنامه‌های صداوسیما مذهبی است

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بر محوریت اسلام در تولید و انعکاس خبرها و برنامه‌های صداوسیما تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بر محوریت اسلام در تولید و انعکاس خبرها و برنامه‌های صداوسیما تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام نکونام در دیدار کارکنان معاونت واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان با اشاره به جامعیت و عظمت دین مبین اسلام گفت: محور ساخت برنامه‌های صدا و سیما و تولید خبر باید در شأن این دین بزرگ و گویای صدا و تصویر مناسب از اسلام و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی نتیجه درک مناسب از مطالبه اسلام را تولید برنامه‌های خداپسندانه، جذاب و مخاطب‌پسند برشمرد و افزود: فعالان در عرصه تولید خبر در صدا و سیما وظیفه‌ای خطیر دارند که معرفی چهره‌ی واقعی اسلام، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، تحکیم پایه های نظام و ترسیم دروغ پردازی های دشمن و افشاگری آنها باید محور اطلاع رسانی قرارگیرد.

حجت الاسلام نکونام با ابراز خرسندی از عملکرد صدا و سیما در حفظ ارزش‌های نظام، تصریح کرد: اگر مبالغه نکرده باشیم نقش صدا و سیما در تنویر افکار عمومی در مقابله با دشمنان و ترسیم حماسه نهم دی بی نظیر بود و همراهی رسانه ملی با ملت و دولت در تسهیل روند اجرایی سیاست های اقتصادی و اجتماعی برکسی پوشیده نیست.

مدیرکل صدا و سیمای استان هم در این نشست با اشاره به تلاش فعالان و تولید کنندگان خبر در صدا و سیما برای اطلاع رسانی صحیح، سریع و جامع از رویدادهای خبری استان و انعکاس به مردم و شبکه های ملی گفت: حاصل این تلاش ارائه چهار بخش تلویزیونی و سه بخش رادیویی در بخش محلی است.

حجت‌الله رحیم زاده با بیان این که 80 درصد از برنامه های تولید صدا و سیما با محوریت برنامه های مذهبی است، افزود: استفاده از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگاران آزاد شهرستان ها و رابطان خبری از ظرفیت های منابع تولید خبر در استان است که با توجه به این ظرفیت تلاش می شود پوشش مناسب خبری از همه نقاط استان فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha