• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 91112414396
  • خبرنگار : 71469

پرداخت «عیدی» 402 هزار تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق اسفند

بازنشسته

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، رقم «عیدی» پرداختی به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را همانند سایر کارمندان دولت 402 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: این رقم که روز گذشته مصوب شد، همراه با حقوق اسفند به یک میلیون و 700 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر پرداخت می‌شود.

علی‌اکبر خبازها در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین ارائه احتمالی «سبد نقدی نوروزی» به بازنشستگان و مستمری بگیران را منوط به تامین اعتبار از سوی سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: در صورت تامین این اعتبار علاوه بر عیدی، مبلغ ریالی دیگری را نیز که هنوز میزانش معین نشده، به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته 350 هزار تومان بود که به یک میلیون و 500 هزار نفر پرداخت شد.

وی همچنین در مورد درصد افزایش «حقوق سالانه» بازنشستگان و مستمری بگیران در سال 92 نیز گفت: افزایش سالانه حقوق در شورای عالی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین می‌شود که منتظر مشخص شدن آن در این شورا هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود راا با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۲۴ ۲۱:۵۶

معمولا بايد عيدي به اندازه يك‌ماه حقوق دريافتي باشه. آخه بابا! چون كسي نيست از حقوق بازنشسته‌ها دفاع كنه يا بجاي احقاق حق، اين همه ثروت در تامين اجتماعي مي‌ره تو جيب برخي آقايون! اي‌خدا به‌داد برس و بقول فردوسي‌پور سرم را مي‌زنم به ميز از دست برخي از شماها!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۳:۲۰

نمی خواد سرت را بزنی به دیوار. تو انتخابت بیشتر دقت می کردی

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۲۷ ۱۹:۳۶

از مسئولان درخواست دارم که برای همه‌ی بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بدون در نظر گرفتن سابقه بیمه‌ای، خدمات کشوری را برای همه اجراء کنند. چون این حقوق برای مستمری‌بگیران کفایت نمی‌کند. ما از دولتمردان و مسئولان این امید را داریم.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۰ ۱۳:۳۱

سلام، ان‌شاءالله میزان افزایش حقوق سالانه بازنشسته‌های تامین اجتماعی نیز مطابق با تورم سال باشد. اجرکم عندالله

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۱ ۰۰:۵۱

آقا عیدی کجا بود؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۳:۴۱

پس کی عیدی می‌دهید؟ پایان اسفندماه که به درد نمی‌خوره.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۸:۱۵

خواهشمندم طرح همسان‌سازی حقوق را اجراء کنید.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۰:۲۲

پس کی عیدی رو واریز می‌کنین؟ حنای بعد از عروسی...!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۷:۳۱

متاسفم که این مبلغ عیدی را تعیین کردن!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۷:۵۷

اگه الان عیدی بگیریم خرج می‌کنیم، برامون نگه داشتن اندوخته شه!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۵

شما که می‌خواهید بعدها عیدی را بدید، چرا جار می‌زنید با حقوق اسفند ماه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۳

کفن جیب ندارد. تصمیم‌گیرندگان محترم! چرا فقط به فکر خودتون هستید و ما پدربزرگها رو شرمنده فرزندانمان می‌كنید؟ به امید روزی که انسانیت در وجودمان نمایان شود!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۲۲:۰۵

بازنشستگی یعنی خدا رحمتت کنه فعال دیروز! و از امروز در حد بخور و بمیر همراه توایم و بی‌خیال رشد هزینه‌ها!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۴ ۲۲:۱۷

سلام، تو را خدا حقوقها رو افزایش بدید. به‌خدا ماهی ششصد هزار تومان داریم اجاره می‌دیم.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۰۸:۰۴

بازنشسته تامین اجتماعی که چهارصد هزار تومان حقوق می‌گیرد با 31 سال پرداخت حق‌بیمه، عدالت است؟ با چهارصد هزار تومان خودتان چند روز زندگی می‌کنید؟ به‌خدا دور از انصافه.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۰:۱۷

لطفا طرح همسان‌سازی حقوق رو اجراء کنید. آخه مستمری بگیر بیچاره با هزینه بالای زندگی چطور با این حقوق ناچیز سر کنه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۳:۴۵

با این عیدی کم، چی بخریم؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۲ ۲۱:۳۹

با اين حقوق و عيدي واگذار به خداوند مي‌كنم.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۲۱:۵۹

چرا هيچکس به فکر ما نيست ما که سني ازمون گذشته و هر هفته با اين گروني ميزبان بچه ها و نوه ها هستيم اخه با 400اجيل ميشه ؟ ميوه ميشه؟ لباس ميشه؟ عيدي ميشه؟ برنج و مرغ و گوشت ميشه اخه چي ميشه بي انصاف ها اگه به خودتون اين حقوق هارو بدن ميتونيد زندگي کنيد.؟

avatar