• سه‌شنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92012710332
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

وزش باد عامل افتادن جرثقیل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود

وزش باد عامل افتادن جرثقیل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود

در پی بروز حادثه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و افتادن جرثقیل و مرگ 2 کارگر، معاون فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: وزش باد باعث افتادن جرثقیل و مرگ دو کارگر شد و در این حادثه به سازه ورزشگاه آسیبی وارد نشده است.

در پی بروز حادثه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و افتادن جرثقیل و مرگ 2 کارگر، معاون فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: وزش باد باعث افتادن جرثقیل و مرگ دو کارگر شد و در این حادثه به سازه ورزشگاه آسیبی وارد نشده است.

حسین محمودیه در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه اصفهان، با بیان اینکه مسؤولان شرکت توسعه تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی باید پاسخگوی این قضیه باشند، اظهارکرد: بروز حوادث کارگاهی طبیعی است و وقوع حوادث در بسیاری از پروژه‌ها رخ می‌دهد.

وی افزود: افتادن جرثقیل به دلیل وزش باد شدید بوده است، باد شدید باعث فشار بر بوم جرثقیل و افتادن آن بر روی دو کارگر شده است.

محمودیه در پاسخ به این سؤال که کارگران فوت شده ایرانی یا از اتباع خارجی بوده‌اند؟ عنوان کرد: جذب کارگران برعهده شرکت توسعه تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی است و در خصوص اینکه افراد فوت شده چه کسانی بوده‌اند اطلاعی نداریم.

وی از برگزاری جلسه‌ای با حضور حمید عبدی معاون فنی شرکت توسعه تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی و مسؤولان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در ساعاتی پیش خبر داد و گفت: در این جلسه بر سرعت بیشتر پروژه تاکید شد تا پروژه در زمان مقرری که مسؤولان شرکت توسعه تجهیز قول داده‌اند و پایان خرداد است به پایان برسد.

هر دو کارگر به دلیل مصدومیت شدید جان باختند

هم‌چنین مسؤول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز گفت: پس از سقوط جرثقیل بر روی کارگران ورزشگاه نقش‌جهان یکی از آن‌ها در دم جان باخت و دیگری پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: پس از واژگون شدن جرثقیل بر روی کارگران و تماس با فوریت‌های پزشکی نیروهای ما سریع خود را به محل حادثه رساندند.

وی در خصوص چگونگی اتفاق و رسیدگی به مصدومین حادثه اینگونه توضیح داد: پس از رسیدن همکاران ما بر سر صحنه دو نفر بر اثر افتادن جرثقیل مصدوم شده بودند که یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحات وارد شده به قسمت سر او در دم جان باخته بود و نفر دوم نیز با تلاش همکاران ما احیا شد و به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شد.

مسؤول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: ضربات وارد شده به مصدومان فقط از یک ناحیه نبود و سر و دست و پای این دو نفر کاملا مصدوم شده بود که نفر دوم نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان غرضی در گذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha