• سه‌شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92021006548

با حضور الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و سیروان خسروی

اکران خصوصی فیلم - مسابقه «رالی ایرانی» برگزار شد

اکران خصوصی فیلم - مسابقه «رالی ایرانی» برگزار شد

اکران خصوصی فیلم - مسابقه «رالی ایرانی » شامگاه روز گذشته (9 اردیبهشت) با حضور تعدادی از عوامل و بازیگران این مجموعه ساعت 19 در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار شد.

اکران خصوصی فیلم - مسابقه «رالی ایرانی » شامگاه روز گذشته (9 اردیبهشت) با حضور تعدادی از عوامل و بازیگران این مجموعه ساعت 19 در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان در شش قسمت (سه دی‌وی‌دی) ساخته شده است که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

در ابتدای این مراسم کلیپی از بخش‌های فیلم، به مدت 30 دقیقه با صدای سیروان خسروی برای مدعوین پخش شد. سپس قسمت‌های 1و 4 اولین مسابقه که در 6 قسمت ساخته شده، به مدت 90 دقیقه برای حاضران اکران شد.

در این مراسم آرش معیریان - کارگردان - و سعید ابوطالب، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم «رالی ایرانی» از جمله عواملی بودند که در این مراسم حضور داشتند

الناز شاکردوست،‌ سیروان خسروی‌، بهنوش بختیاری بازیگران و رسول خادم میهمان فیلم «رالی ایرانی» در این مراسم حاضر بودند. اما محمدرضا فروتن، دیگر بازیگر این مجموعه به علت بازی در پروژه دیگری نتوانست در این مراسم حضور داشته باشد.

همچنین حمید گُلی، یکی از سه عموهای فیتیله‌ای و احسان خواجه امیری هم در اکران خصوصی «رالی ایرانی» دعوت شده بودند.

گزارش لحظه به لحظه‌ این مراسم به صورت آنلاین در شبکه اجتماعی انجام می‌شد.

به گزارش ایسنا، «رالی ایرانی» اولین فیلم مسابقه‌ای است که در ژانر رئالیتی شو ساخته شده است؛ ژانری که سعید ابوطالب، تهیه کننده و کارگردان مستند - مسابقه «سرزمین دانایی» آن را در تلویزیون تجربه کرده است.

در فیلم مسابقه «رالی ایرانی» یک فیلمنامه دقیق وجود دارد که تنها گروه کارگردانی جزئیات آن را می‌دانند و بازیگران تنها از بخشی از قصه مطلع می‌شوند. این در حالی است که گروه طراحان و کارگردانان تصور می‌کنند که همه احتمالات را مثل یک بازی پیش‌بینی کرده‌اند.

بنابراین فقط بازیگران نیستند که در شرایط پیش‌بینی نشده قرار می‌گیرند، بلکه گروه برنامه‌ساز هم پا به پای بازیگران با قصه‌ای که کسی پایان آن را نمی‌داند پیش می‌روند. به این ترتیب مخاطب قصه‌ای را می‌بیند که هیچکس از روند آن مطلع نیست و شخصیت واقعی بازیگران را در شرایط و حالت‌های مختلف مشاهده می‌کنند.

سایر عوامل این مجموعه شش قسمتی عبارتند از: بازیگران اصلی: الناز شاکردوست، محمدرضا فروتن، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، سیروان خسروی، نیما فلاح و سحر ولد بیگی. بازیگران میهمان: سحر قریشی، نرگس محمدی، رسول خادم، فهیمه و فقیه سلطانی/ مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدرضا مصباح‌/ مدیر تولید: امیرحسین علیزاده‌/ طراح صحنه و لباس: یاسر سنائی/ مدیر تصویربرداری: فرشید فرجی/ سرپرست تدوین: حسین بیات/ موسیقی متن: آرمان موسی پور/ برنامه ریز و مدیر روابط عمومی: علیرضا طهرانی

انتهای پیام

رالی ایرانی

رالی ایرانی

رالی ایرانی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha