• دوشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 92022315353
  • خبرنگار : 71410

پس از کسب مدال طلا فستیوال ارمنستان:

رازمیک اوهانیان: تقدیرنامه‌هایم را از یاد می‌برم تا به جلو حرکت کنم

رازمیک اوهانیان: تقدیرنامه‌هایم را از یاد می‌برم تا به جلو حرکت کنم

رازمیک اوهانیان پس از کسب مدال طلای فستیوال بین‌المللی موسیقی ارمنستان گفت: از این موضوع بسیار خوشحالم اما سعی می‌کنم این تقدیرنامه‌ها را از یاد ببرم تا بتوانم به جلو حرکت کنم.

رازمیک اوهانیان پس از کسب مدال طلای فستیوال بین‌المللی موسیقی ارمنستان گفت: از این موضوع بسیار خوشحالم اما سعی می‌کنم این تقدیرنامه‌ها را از یاد ببرم تا بتوانم به جلو حرکت کنم.

رهبر کر دفتر موسیقی در گفتگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: بنده در فستیوال بین‌المللی موسیقی ارمنستان در رشته «تنظیم و خلق آثار آوازی با همراهی ارکستر» مقام اول را کسب کردم و از این بابت خوشحالم چرا که نام موسیقی ایران بر سر زبان‌ها افتاد.

اوهانیان درباره جزئیات فستیوال توضیح داد: این فستیوال بمناسبت صدودهمین سالگرد تولد آرام خاچاطوریان و بیست و پنجمین سالگرد زلزله شهر گیومری توسط وزارت فرهنگ ارمنستان و کنسرواتوار موسیقی دولتی کمیتاس ایروان برگزار شد.

این هنرمند درباره نقش هنرمندان ارمنی در موسیقی ایران گفت: ما ارامنه هم ایرانی هستیم و فقط مذهبمان تفاوت دارد. پیشینه غنی ارامنه در زمینه موسیقی و پیشرفت موسیقی در کلیسا به همراه سایر عوامل دست به دست هم داد تا هنرمندان ارمنی مطرحی در زمینه موسیقی فعالیت داشته باشند که روبیک گریگوریان و لوریس چکناواریان از این دست هستند.

او معتقد است: همانطور که بسیاری از ایرانیان دیگر به دلیل داشتن پیشینه قوی در زمینه شعر افتخارات بین‌المللی در این زمینه کسب کرده‌اند، ارامنه هم با فعالیت طولانی توانسته‌اند، اقداماتی در زمینه موسیقی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، هدف از برگزاری فستیوال موسیقی ارمنستان ترویج موسیقی کلاسیک و ایجاد فضایی برای به نمایش گذاشتن کارهای ملی آهنگسازان و نوازندگان کشورهای مختلف است و امسال 30 کشور در 13 رشته با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۲۲:۱۱

استاد اوهانیان عزیز ، به شما افتخار می کنم و منتظر شنیدن خبرهای خوش بعدی هستم .....

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۰ ۱۳:۲۱

باعث افتخار ایران وایرانی است.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۰ ۱۸:۲۵

بسیار خوشحال شدم و برای موفقیت روزافزونتان آرزومندم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۵ ۲۳:۱۱

تبریک میگم.خیلی خوشحال شدم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۵ ۱۰:۴۰

واقعا" خوشحالم .ارزوی موفقیت روزافزون کراند ماسترو (معلم بزرگ)