• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 92023020575
  • منبع : نمایندگی خوزستان

20 خرداد؛ تاریخ بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان

20 خرداد؛ تاریخ بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان معتقد است: در حوزه نظریه‌پردازی ارتباطات و رسانه نیز در عصر ابتدایی به سر می‌بریم و می‌طلبد که رسانه‌ها به کارهای اقناعی نیز روی آورند چرا که ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان اصفهان زیاد است.

استاندار اصفهان معتقد است: در حوزه نظریه‌پردازی ارتباطات و رسانه نیز در عصر ابتدایی به سر می‌بریم و می‌طلبد که رسانه‌ها به کارهای اقناعی نیز روی آورند چرا که ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان اصفهان زیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی صبح امروز(دوشنبه) در هشتمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان، اظهارکرد: اصفهان در عرصه‌های مختلف نخبگانی دارد، اما هنوز نخبگان روابط عمومی استان اصفهان را ندیده‌ایم، در حوزه ارتباطات و رسانه باید بیش از پیش فعالیت کرد.

ذاکر اصفهانی در خصوص شرایط فرهنگی اصفهان عنوان کرد: پرطرفدارترین و مخالف‌ترین طرفداران موسیقی در اصفهان هستند و همین امر نشان دهنده حالت خاص فرهنگی اصفهان بوده و نشان می‌دهد که کار در این استان چقدر سخت است، باید بیش از پیش روابط عمومی جدی گرفته شود و فعالیت روابط عمومی‌ها در سازوکار مدیریت کلان بیشتر مورد استفاده قرار داده شود.

وی با بیان اینکه دراین دولت بودجه‌های فرهنگی افزایش یافت، افزود: رقم‌های درشتی برای حوزه فرهنگ و هنر اختصاص داده شد البته چالش‌های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد.

استاندار اصفهان در خصوص اظهارات هفته گذشته خود در همایش روابط عمومی‌ها مبنی بر اینکه "رسانه‌های اصفهان به خبرهای دم دستی روی می آورند و پچ پچ می‌کنند"، گفت: در همایش هفته گذشته نقاط ضعف رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را با بیان انتقاد از روابط عمومی استانداری آغاز کردم و گفتم که وقتی استاندار اصفهان شدم روابط عمومی استانداری فقط به نصب پرچم‌ها می‌پرداخت و به صورت تدریجی رشد کرد و عصر کودکی خود را گذراند و هم اکنون سامانه پیامکی و سایت دارد، اما باز هم در ابتدای راه است.

ذاکر اصفهانی تصریح کرد: مطالب بیان شده در همایش هفته گذشته که برخی رسانه‌ها به خبرهای دم دستی روی می آورند و پچ پچ می‌کنند را تعدادی از رسانه ها به صورت برجسته در اخبار خود منعکس کردند.

ذاکر اصفهانی افزود: در حوزه نظریه پردازی ارتباطات و رسانه نیز در عصر ابتدایی به سر می‌بریم و می‌طلبد که رسانه ها به کارهای اقناعی نیز روی آورند چرا که ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان اصفهان زیاد است.

استاندار اصفهان در خصوص کارهای فرهنگی افزود: قرار است خیابان استانداری و چهارباغ به صورت سنگفرش در آمده و از تردد خودرو جلوگیری شود و استانداری نیز تبدیل به موزه شود.

وی پیرامون تکمیل ورزشگاه نقش جهان اصفهان عنوان کرد: این ورزشگاه تا 20خرداد ماه با برگزاری دیدار دوستانه تیم فوتبال سپاهان و یک تیم خارجی به بهره‌برداری می‌رسد، کارهای خوبی بر روی زمین چمن شده است و این ورزشگاه تنها ورزشگاه مسقف کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha