• سه‌شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92023121136
  • منبع : سازمان پزشکی قانونی

افشای راز جنایت در خرابه نزدیک مدرسه

آزار جنسی دخترک 6ساله توسط راننده آژانس

آزار جنسی دخترک 6ساله توسط راننده آژانس

هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش، بار دیگر بهبودی خود را بازیابد، انگار همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از راز بزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان بر سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش، شده است.

هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش، بار دیگر بهبودی خود را بازیابد، انگار همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از راز بزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان بر سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش، شده است.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آن گونه که مادر فرشته عنوان کرده 28 مهرماه سال گذشته بود که او به همراه دو خانواده دیگر که جملگی کودکانشان در یک مدرسه تحصیل می‌کردند از آژانس مسافربری نزدیک محل سکونتشان درخواست یک راننده "چشم و دل پاک و متعهد" می‌کنند که در ازای دریافت 50 هزار تومان وظیفه انتقال این سه دختربچه را به مدرسه به عنوان سرویس بر عهده گیرد.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه در وهله اول مدیریت آژانس مسافربری راننده یک دستگاه پژو را به عنوان سرویس به آنان معرفی می‌کند، گفت که اما ساعاتی بعد مدیریت آژانس (ر. ه) راننده یک سواری پرایدی که معلولیت در یک چشمش داشت به عنوان راننده سرویس به اعضای خانواده سه کودک معرفی می‌کند.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه مدیریت آژانس مسافربری با این فرد را به عنوان یکی از «معتمدین» که برای امرار معاش و تامین هزینه‌ خانواده‌اش زحمت می‌کشدمعرفی کرد، مدعی شد که با اصرار مسئول آژانس مسافربری این فرد به عنوان راننده سرویس کودکان انتخاب شد.

مادر فرشته با بیان اینکه از آن زمان رفتار کودکش پرخاشگرانه و عصبی شد گفت: این تغییر رفتار موجب افت تحصیلی فرشته نیز شد؛ بگونه‌ای که مدیریت مدرسه طی تماسی با من درخواست کرد که نسبت به تصحیح رفتارمان با فرشته اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه تغییر رفتارهای فرشته هر روز بیشتر مشهود بود گفت: تا این که در 18 بهمن‌ماه سال گذشته در حالی که ساعتی از مراجعه فرشته به منزل می‌گذشت با تلفن همراه راننده جنایتکار تماس گرفتم و از او در مورد تاخیر سوال پرسیدم که وی ترافیک و پنچری لاستیک را علت این تاخیر عنوان کرد.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه در هنگام تحویل فرشته دریافتم که کودک شش ساله‌ام نمی‌تواند به درستی قدم بردارد گفت: فرشته در هنگام پیاده‌شدن از خودرو دو لگد به پای راننده وارد کرد و در حالی که به شدت می‌گریست، وارد خانه شد. هنگامی که در این مورد از راننده جنایتکار پرسیدم وی عنوان کرد که فرشته در مدرسه زمین خورده و از شدت عصبانیت و ناراحتی اقدام به چنین کاری کرده است. اما من که به این دلیل رفتار راننده جنایتکار و فرشته مشکوک شده بودم، موضوع را از مسئولان مدرسه سوال کردم اما آنان ایراد هرگونه ضربه به دخترم را رد کردند.

وی با اشاره به اینکه مدام از دخترم در مورد رفتار راننده جنایتکار می‌پرسیدم گفت: سرانجام با دادن هزار وعده و التماس، فرشته لب به سخن گشود و از هوسرانی راننده آژانس پرده برداشت.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه این مرد به مدت چند هفته دختر مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد مدعی شد که متهم به بهانه «قطاربازی» دختر شش ساله‌اش را به خرابه برده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است به گونه‌ای که فرشته تا هفته‌ها قادر به دستشویی رفتن نبوده است.

مادر این فرشته کوچولو در حالی که به شدت می‌گریست مدعی شد که راننده جانی با چاقویی زردرنگ که بنا به گفته هر سه کودک در زیر صندلی راننده قرار دارد، کودکان را تهدید کرده اما در نبود دو کودک دیگر تنها فرشته را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

وی مدعی شد که این راننده جنایتکار هنگامی که دخترش را در ساعت 7:15 هر روز صبح تحویل می‌گرفته پس از پیاده‌کردن دو دختر دیگر به بهانه این که " مادر فرشته گفته که برایش خوراکی بخرم" او را به خرابه‌های نزدیک مدرسه برده و آزار می‌داده، به گونه‌ای که مسئولان مدرسه نیز عنوان داشته که هر روز صبح فرشته با کفش‌های خاکی و لنگه به لنگه به مدرسه می‌آمد.

سکوت دختر 6 ساله با تهدید چاقوی زرد

مادرفرشته می‌گوید این جانی دخترم را تهدید می‌کرد که سر مادر و پدرت را با چاقو می‌برم و این گونه او را به سکوت وا می‌داشت.

وی به صدور قرار مجرمیت برای این راننده جنایتکار اشاره و ادعا کرد که وقاحت این خانواده به حدی بود که همسر متهم پیشنهاد داد که در ازای دریافت مبلغ 40 میلیون تومان از شکایت خود صرف‌نظر کنیم اما مگر ما دختر شش ساله‌مان را به این مرد اجاره داده بودیم که او در ازای این اقدام به ما پول بدهد؟ فرشته امانتی در دست این مرد بود.

درخواست اشد مجازات برای این مرد

مصرف قرص‌های آرام بخش در6سالگی

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه فرشته گفت:‌ در حال حاضر دخترم تحت درمان روانپزشکان و روان درمانی است، زیرا پس از آن جریانات بود که تپش قلب گرفت و با تجویز پزشک معتمد پزشکی قانونی مجبور به استفاده از داروهای آرام‌بخش شد.

وی با بیان اینکه زیبایی فرشته بلای جانش شد از رفتارهای تهاجمی و خشم دخترش که ناشی از آزار در این مدت بود سخن گفت و افزود که فرشته حتی از پدر و برادرش نیز می‌ترسد.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه تنها خواسته‌اش این است که مسئولان اشد مجازات را برای این مرد 40 ساله در نظر بگیرند گفت: «چرا این مرد که دختران را قربانی هوسرانی خود کرده باید به قید وثیقه آزاد شود؟»

وی افزود: به هیچ عنوان از شکایت خود صرف‌نظر نخواهم کرد چرا که نمی‌خواهم این جنایتکار در جامعه آزاد باشد و پس از مدتی زنان یا دختران دیگران را در خرابه‌ای قربانی هوسرانی خود کند.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، همچنین با اشاره به اینکه روز گذشته صدای زنگ مدرسه تغییر کرده بود و به همین لحاظ فرشته از ترس خود را خیس کرد، گفت: دخترم هر شب کابوس می‌بیند و فریادکشان از خواب بلند می‌شود.

به گفته وی، فرشته در جلسات دادسرا با دیدن متهم خود را خیس می‌کرد.

خاله سوسکه خطاب کردن سارینا

مقصر اصلی این حادثه کیست؟

همچنین پدر سارینا دختر دیگری که در خودرو این مرد هوسران حضور داشته، با بیان اینکه دخترش دارای پیش فعالی است گفت: این راننده جنایتکار بارها سارینا را «خاله‌سوسکه» خطاب می‌کرد و می‌دانست که این دختر شش ساله هر اتفاق و حرفی را در مدرسه یا سرویس زده می‌شود به من منتقل می‌کند.

وی با بیان اینکه مدرسه سرویسی را برای ایاب و ذهاب کودکانمان در نظر گرفته بود، اما خانمی که اقدام به جابجایی بچه‌ها می‌کرد با بداخلاقی با آنان رفتار می‌کرد و شش کودک را درون یک ماشین جا می‌داد گفت: برای راحتی دخترانمان اقدام به کرایه اتومبیلی از موسسه توریستی محله کردیم.

پدر یکی از کودکان تهدید شده با چاقوبا بیان اینکه در روز حادثه نیز متهم با من تماس گرفت و عنوان داشت که مدیر مدرسه اجازه نمی‌دهد که دختران را به منزل برسانم گفت:‌ من به مدرسه رفتم اما مدیر مدرسه هیچ اطلاعاتی در اختیارم قرار نداد و با این لفظ خطاب به من گفت «به حرف من گوش کن به نفع توست»، مانع از حضور این راننده در مدرسه شد.

پدر سارینا با بیان اینکه بارها مشاهده کرده بودم، سارینا موقع پیاده‌شدن از ماشین به این راننده جنایتکار لگد می‌زند گفت: سارینا بارها عنوان کرده بود که از راننده سرویس‌اش متنفر است اما ما این قضیه را به پای شیطنت و معلول‌بودن چشم راننده گذاشته بودیم.

پدر یکی از کودکان تهدیدشده با چاقوبا بیان اینکه چند روز بعد متوجه اتفاق شدم گفت: مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان‌تر بودن سرویس به مردی غریبه اعتماد کردیم؛ هرچند ما حتی تصور این را که ممکن است مردی هوسران به دختر شش ساله هم رحم نکند، نداشتیم.

مادریکی از کودکان تهدیدشده با چاقو، در مورد حادثه کودک آزاری به ایسنا گفت که این راننده جنایتکار با دلنیای 9 ساله‌ام شوخی‌های نامناسب و بد می‌کرد و دخترم را «بزغاله» صدا می‌کرد، افزود: به او تذکر دادم که با دخترم شوخی نکن، اما تا زمانی که فرشته راز این راننده جنایتکار را فاش نکرده بود، دلنیا به من و پدرش نگفته بود که توسط راننده‌اش با چاقو تهدید شده است.

وی گفت: دخترم در تمام مراحل بازپرسی تهدیدشدن با چاقوی زرد توسط این راننده جنایتکار را تشریح کرده است.

به گزارش ایسنا، با اینکه حالا پس از گذشت ماه‌ها پرونده رسیدگی به هوسرانی این مرد در حال پیگیری است، اما جای سوال است که چه کسی باید پاسخگوی آینده از دست رفته کودکان خردسال باشد که تنها و تنها قربانی هوسرانی مردی شده و اکنون متهم آزادانه در شهرقدس می‌چرخد.

اسامی قربانیان این جنایت به درخواست والدین‌شان و به منظور حفظ حریم این کودکان تغییر کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۴۲

پلیس فقط بلده جریمه کنه که چرا کمربند نبستی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۳۸

خانواده ها باید مراقب باشند وگرنه این گرگ‌صفتان در طول تاریخ بشر می‌زیسته اند! مطلب دیگر اینکه مدرسه باید نزدیک خانه باشد تا اولیا این‌گونه مالی و جانی هزینه ندهند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۱۰

لطفأ این خبر را به تمام سایت ها منتشر کنید و حتی عکس مجرم کثیف را که مردم حرفهاشونو بزنند و اون آشغالو شناسایی کنند که گناهی بزرگ مرتکب شده است. مسئولین باید پاسخگو باشند هر چه سریع‌تر. با تشکر

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۳۶

فکر میکنم مسولان قضا منتظر هستند تا این مطلب همچون زورگیری اخیر در رسانه های برون مرزی انعکاس یابد تا ترتیب اثر بدهند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۲۲

عزیزم بهتره شما نظر ندی. هنوز یاد نگرفتی همه چیزو با هم قاتی نکنی.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۵۲

اينگونه پرونده ها اصلا نياز به دادگاه ندارند بايد با يك جلسه تشكيل دادگاه شخص اعدام شود تا درس عبرتي براي ديگر افراد باشد. فقط اعدام!!!! آبروي از دست رفته هيچ وقت برنمي گردد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۳۷

میگن اعدام درست نیست اما اینگونه حیوانها را بایستی ده بار اعدام کنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۳۸

آیا مسئولین قوه قضاییه این خبر را می‌خوانند؟ چرا این شیطان‌صفت آزاد است؟ حکم این شیطان‌صفتان چیست؟.......؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۴۶

من دلم میخواد این سوال رو از پليسهای محترم بپرسم که اگر این مورد واسه دختر خودشون هم اتفاق میفتاد هیچ کاری نمیکردن؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۱۰

متاسفانه قوه قضائيه و نيروي انتظامي ما در اين زمينه خيلي ضعيف عمل مي‌كنند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۳۲

گور باباي آبرو. به اون بچه و كابوسهاش فكر كنيد. همين آبرو آبرو باعث شده اين جنايتها لاپوشاني بشه. در ضمن در مورد قانون تجاوز بايد بازنگري بشه و برخي حدود رو كه در نظر گرفته كه اگه چنين و چنان نشه تجاوز نيست بگذارن كنار. در ضمن پدرها و مادرها نسبت به تغيير رفتار بچه‌ها حساس باشن...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۳۶

برای فرشته عزیز آرزوی بهبودی دارم و این حوادث را در فقر فرهنگی و عدم توانایی والدین در تربیت افراد میدانم که باعث ایجاد عقده در بزرگسالی میشود.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۳۶

کودک آزاری باید مورد رسیدگی فوری قضایی قرار گیرد. با قید وثیقه آزاد شدن این جنایتکاران مانند رها کردن گرگ‌های درنده و وحشی در میان جامعه می‌باشد

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۵۶

واقعا تاسف‌باره! انتظار مردم و حق مردم است كه هر چه سريع‌تر به اعمال شنيع اين هرزه‌ هوس‌باز رسيدگي بشه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۲۰

وحشتناک بود

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۲۲

فقط بايد اعدام شود. گر چه با هيچ چيزي درد اين بچه و خانواده درمان نمي‌شود اما حداقل اين شيطان‌صفت ديگر در جامعه آزادانه نمي‌گردد. قوه قضائيه بايد خجالت بكشد كه اين شيطان‌صفت آزادانه در شهر مي‌گردد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۳۱

الان اگه دختر پسر گرفته بودن پرونده بررسی شده و مختومه بود حالا این آقا با قرار وثیقه آزاده و طی چند سال دیگه پرونده بررسی میشه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۴

ناخودآگاه برای اولین بار من پسر 20 ساله اشکم دراومد........ دختر 6 ساله چه گناهی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۶

واقعأ بنده به عنوان يك ایرانی از پلیس و دیگر مقامات و همچنین قوه قضائیه متأسفم که تاکنون با چنین سگی برخورد نکرده و زنده‌س. این حیوان باید زنده بگور بشه یا سنگسار هر چه زودتر. چرا تا کنون اعدام نشده؟ باید مثل کشور عربستان گردن اینها را بزنی. فقط یک کلام، زن و بچه‌مان امنیت ندارن و امنیت کشور ضعیف هست. لطفا برخورد قاطع بشه در تمام نقاط

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۶

جالبه که افرادی که تو خمینی‌شهر اصفهان دست به تجاوز زدند اعدام شدند ولی این نامرد آزاده. نمی‌دونم شاید قدرت داره یا شاید تو دادگاهها یا جاهای دیگه پارتی داره خدا می دونه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۷

واقعا باید چه گفت؟ لعنت بر چنین حیوان‌های انسان‌نما. متاسفانه والدین هم نسبت به فرزندان و تغییرات رفتاری آنها بیشتر به حدس و گمان‌های خود اکتفا می‌کنند تا بررسی منطقی دلیل تغییر رفتارهای فرزندانشان ... چرا چنین مسائلی دیر رسیدگی میشود و چرا باید آزاد باشد و در جامعه بگردد در حالیکه هر لحظه امکان دارد باز هم مرتکب چنین جنایاتی بشه؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۷

این موضوع هیچ چیز نیست جز ضعف شدید قانون . واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۸

بی چون و چرا در ملاء عام گردن بزنند تا کسی جرات نکند تکرار کند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۹

لطفا در یک گزارش وظیفه دقیق نیروی انتظامی رو بررسی کنید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۵۱

اعدام در میان جمعیت

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۵۸

با سلام و تشکر از مسئولین ایسنا. لطفا نظرات مردم عزیز را در این زمینه به مقامات قوه قضاییه برسانید حتی پلیس امنیت جامعه و اداره آگاهی جهت پیگیری این موضوع حساس و ناموسی آن هم طفل معصوم که آن هیولا چرا تاکنون آزاد و زنده است طبق اعتراض مردم عزیز هر چه زودتر رسیدگی شود با تشکر

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۰۷

والدین این طفل معصوم باید خودشان اقدام به قصاص میکردند. مثلا زنده زنده اورا میسوزاندند و یا .....

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۴۶

نه داداش زنده زنده سوزاندن فقط کار بودایی های نامردای برمه هست . فقط اعدامش کنن در ملا عام .

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۱۸

اين حيوونو بايد زنده زنده سوزوند كه البته بازم كمه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۲۵

از خبرگزاری ایسنا خواهش می کنم این خبر رو تا اعدام اون جانی پیگیری کنن و مردم رو مطلع کنن

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۳۰

واقعا ما باید به این مسئولین ببالیم که تابحال سکوت کرده اند. اگر برای کودکانشان پیش می آمد هم سکوت مي‌کردند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۷:۰۹

بخدا قلبم به درد آمد. خدا لعنت كنه اون پست فطرت رو. آيا دختر خودشو نميبينه؟ واقعا بايد اعدام بشه. خيلي فوري به خاطر رضاي خدا

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۷:۵۲

باید زنده به گور بشه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۰۷

خبر دردناکی بود و حتما قانون مجازات سختی را برای مجرم در نظر خواهد گرفت ولی در جهت عدم تکرار چنین وقایع مجرمانه و اهریمنی بر مسئولین مدارس و کودکستانهاست که خیلی بیشتر نسبت به گزینش سرویسها و آژانس مدارس دقت نمایند و همچنین اولیا در این مورد حساس باشند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۱۷

فقط با اعدام این افراد جامعه احساس آرامش میکند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۱۷

واقعا باید فقط و فقط تاسف خورد

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۲۴

باید هرچه زودتر این آدم پست تر از حیوان را اعدام کنید

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۳۰

من به عنوان یک مسلمان اگر قوه قضائیه حکم اعدام آن را ندهد و با توجه به شریعت دینمان قضییه را پیگیری میکنم و برایش دادگاه صحرایی میگيرم و اعدامش میکنم / ای مرد اگر این پیغام را خواندی برو خودت حکم اعدام را اجرا کن چون روزی من با لگد به زیر 4 پایه‌ات خواهم زد و حق این کودک را خواهم گرفت

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۰۹

فقط اعدام در ملاء عام و با گزارش زنده و مفصل.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۳۲

واقعا وضع سرویس مدارس به معضلی تبدیل شده است. رانندگان سرویس فاقد فرهنگ برخورد مناسب با فرزندان هستند و شخصا از رفتار آنها با فرزندم که از روی سادگی و احترام به بزرگتر بودن راننده هر مطلبی را از او می‌پذیرد، بشدت ناراحتم. راننده هر روز فرزند مرا یک جا پیاده می کند. یک روز بالاتر از کوچه یک روز پائین‌تر یک روز دستور می‌دهد بیايید سر کوچه یک روز زود می‌آید و اقدام به آزار می‌کند - سریع راه می‌افتد - و کودک ما ناچار است دنبالش بدود. واقعا خسته شده‌ام. گفته بودم از آژانس سرویس می‌گیرم اما با این خبر درمانده شدم. ارزان‌تر بودن آژانس اصلا مطرح نیست. حاضر بودم بیشتر هم بدهم گرچه می‌دانم معضل جای دیگری هم هست. ظاهرا مدارس از قبل بابت حق سرویس مبالغ کلانی را برای مدرسه بر می‌دارند و همین موضوع باعث شده که راننده‌های سرویس که پول کمتری می‌گیرند برخورد بدی هم داشته باشند، البته فارغ از مسئله فرهنگی. کاش یکی به مدارس می‌فهماند نتیجه اقدام شما باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۳۸

با سلام برای عبرت باید خبر اعدام این جانی را به اطلاع همگان خصوصا راننده‌های سرویس مدارس برسانند تا دخترانمان از خطرات محفوظ باشند. خداوندا همه فرزندان را ازاینگونه شیاطین محفوظ بدار. آمين

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۴۷

باید زنده زنده بسوزوننش یا سرب داغ بریزن تو حلقش

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۵۹

مرگ بهترین هدیه الهی برای آدم‌هایی مثل این راننده متاهل است ...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۰۰

اگر منظور از اين خبر اطلاع رساني و آگاهي مردم است، فکر نکنم زياد موفق بوده باشد. بهتر است به طور کلي تري خبر منعکس شود

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۰۲

از اين دسته حيوون‌ها تو جامعه ما كم نيستند و بايد هرچه سريعتر در ملاء عام اعدام بشند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۰۲

لطفا لینک این خبر را برای سردار احمدي مقدم هم بفرست

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۰۴

این جور حیوونها را نباید بهش بگیم آدم / اینها از حیوان هم پست ترند. این حیوونها را فقط باید سنگسارشون کرد آن هم در مقابل دید همگان.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۲۹

فرهنگ ایران با وجود چنین خوک هایی زیر سوال میره؛ اعدام کنید این لاشخور رو تا بلایی سر خودم نیاوردم از غصه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۳۱

اگه این جانی به یکی از مقامات نظام یه توهین کوچیک میکرد آیا باز این طوری راحت تو خیابان میگشت؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۴۱

دیگه این افراد رو باید اعدام کرد و جای هیچ گونه اعتراضی نیست. هر کسی هم اعتراض کرد باید اونم اعدام کنن...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۵۶

اگه قوه قضاییه حرف های دهن پر كن زیاد می زنه اگه راست میگه بیاد این رو اعدام بکنه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۰۳

فکر میکنم قوه قضاییه با خط مشی در پیش گرفته شده اش خود مسبب بسیاری از جرائم جامعه است زیرا چند وقت پیش هم یکی از فرماندهان نیروی انتظامی شکوه داشت که ما مجرم را میگیریم و چندی بعد میبینیم که آزاد شده است و به جرائم دیگر هم مشغول است /یعنی زندانها خود کلاس آموزشی جرم و جنایت است بهمین دلیل است که فکر میکنم آن روز که با بازدید رییس جمهور از زندانها مخالفت کردند و هو و جنجال راه انداختند بخاطر همین رسواییها بوده که امروز میبینیم به بچه 6 ساله هم رحم نمیشود و آخر هم اینکه بعد چندین ماه امروز اعلام میشود یکی دیگر از مجرمان خمینی شهر اعدام شد / قوه قضاییه ناتوان است و این قوه بجای پرداختن به قضا به سیاست روی آورده / کسی کاری کند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۲۰

حرف زدن نظر دادن اظهار همدردی آسونه ولی آیا اون طفل بیچاره میتونه به دنیا و مردها اعتماد کنه؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۳۴

آخه میدونی چیه؟ ایران امن‌ترین کشوره .... فکر نمیکنم از این کار کثیف‌تر تو دنیا باشه. متاسفم ....

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۳۸

فقط و فقط باید این اشغال اعدام گردد و جای تعجب است چرا ازادانه در اجتماع میگردد و محاکمه نمیگردد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۳۹

مرگ سختی برای این نامرد باید رقم زده شود

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۴۸

شما را به خون امام حسین (ع) بدون سوال و جواب اعدامش کنید

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۵۰

اول باید اون قاضی که با قرار وثیقه این جنایتکار رو آزاد کرده توبیخ بشه و شلاق بخوره

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۵۷

این سگ صفت رو باید زجر کش کرد قوه قضاییه باز ميخوای این جرم هم رسانه ای بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا اون موقع کاری کنین

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۱:۰۰

این آدم دست کم باید ده سال زندان بره. زندگی این بچه تا آخر عمرش نابود شده هرکس مخالف نظر من باشه انسان نیست

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۱:۰۵

بایستی برای جلوگیری از این وقایع، موضوع را عمیق تر بررسی کرد. علاوه بر برخورد با فرد مذکور اگر به اظهارات این مادر دردمند دقت کنید مطالب زیادی در باره کاهلی مدرسه مطرح است. اول اینکه سرویس مدرسه با شش مسافر گران تر از آژانس با سه مسافر بوده است. این پول اضافی حتما به جیب راننده سرویس نمی رود چرا مدرسه از بابت سرویس مبلغی را بر می دارد؟ دوم آنکه فردی که بچه ها را در مدرسه تحویل می گیرد باید فردی هوشیار و خوش اخلاق باشد. باید به کارش عشق بورزد نه اینکه نظیر این مورد با بچه ها بد اخلاقی کند. مگر وظیفه اش نیست که ورود و خروج بچه ها را رسیدگی و نظارت کند. وی حتما مقصر است. مهم آنکه مدیر مدرسه اصلا حساسیتی به این موضوع نداشته تا اینکه مادر خانواده متوجه شده است. مدیر مدرسه که به اظهار یکی از والدین برخورد بدی با او داشته مقصر است. چرا مدیر اینقدر نسبت به سرنوشت بچه ها بی تفاوت است؟ چرا نظارتی بر دیر آمدن مکرر این بچه و جدا شدن وی از دو نفر دیگر نشده است؟ چرا به بد راه رفتن وی توجه نشده است؟ چرا چرا؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۱:۱۷

این سگ جهنمی را از روی زمین بردارید. جنازه اش را بسوزانید تا هیچ از او باقی نماند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۱:۲۳

آقای رادان! آقای احمدی مقدم! آیا این کودک 6 ساله بدحجاب بوده؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۱:۲۵

این ابلیس یک روز زندگی کردنش هم واسه جامعه زیان باره و باید به عمر کثیفش پایان داد. من مخالف نظر شما هستم چرا که باید اعدام بشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۱:۴۲

انشاالله که دنیای کثیف این مرد چون آخرت یزید گردد نظرات را خواندم فکر نکنم نظرم را بگذارید طفل پاک و معصوم با اشک و آه جانسوز لگدهای مرموز و با درونی جگرسوز با نام فرشته حتما دست بسوی فرشته‌ای دراز کرد که تا انگشتان پاک فرشته‌ای نجات‌بخش فرشته کوچولو باشد. اعدام -شلاق-سوزاندن-ذره ذره بریدن-به سیخ کشیدن همه اینها کم است. آیا قوه محترم قضاییه کیفری فراتر از موارد مذکور دارد؟ از این پس دست لرزان فرشته و اشکهای سرخ او روح او رامیازارد. فقط برای فرشته یک راه است و میدانم لطف خدا شامل حالش میگردد و خداوند به فرشته کوچولو فراموشی عنایت فرماید و زندگی‌اش از صفر شروع گردد و خانواده‌اش پس از مجازات آن کثافت بی‌شرم مهاجرت کنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۱۲

با خوندن خبر گريه كردم خدا به پدرومادرش صبر بده،كجاست اون احساس امنيتي كه مقام رهبري به مسولان قضائي گفتند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۱۸

ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان فقط اعدام در وسط شهر چاره اش هست

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۲۹

بیچاره فرشته :( اعدام مجازات کافی نیست واسه این حیوون... باید زنده باشه و زجر بکشه! اعدام سبکترین مجازاته براش...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۳

فقط اعدااااام

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۸

قوه محترم قضاييه كلاهش را بالاتر بگذارد، در اين شهر قدس چه خبر است

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۴۵

چنین آدمی باید فقط باید اعدام بشه چون زندگی بچه بی گناه رو نابود کرده

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۴۷

سیستم قضائی مگه تعطیل شده؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۵۴

با خوندنش جگرم سوخت باید تکه تکه کننش

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۵۵

مرگ بر همچین مردان سگ صفتی که به یه دختر 6 ساله هم رحم نمی کنند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۱

عمل این خبیث تجاوز به عنف و تهدید با سلاح سرد محسوب می شه علاوه بر زندان رفتن و تعزیر باید اعدام نیز بشه... امیدوارم خداوند به امام زمان با این جنایات در بلاد اسلامی صبر بده یازهرا

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۴

آهای دوستانی که این نجس رو حیوان صدا میزنید فردای قیامت تک تک حیوانات یقه‌تون را میگيرند و فریاد میزنن که کدام ما تا این اندازه پستیم...آهای قاضی با عدالت، وجدانی شب راحت میخوابی؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۸

پیشگیری

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۸

دارم روانی میشم.وای خدا وای خدا تیکه تیکشم کنید کمه این ...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۱۰

یاد فیلم هیس دختر ها فریاد نمیزنند افتادم !! واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۱۴

خدا لعنتش کنه. این کثافت باید سنگسار بشه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۱۵

ینی چی با قید وثیقه آزاده؟!!!!!!!!! ماشینی که سبقت غیر مجاز میگیره رو میخوابونن، اونوقت این آشغال آزاده؟ این آدم پدوفیلیا داره و مریض روانیه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۱۸

شش ماه از قضیه گذشت. چه می کنند اهل قضا؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۲۸

واقعا دردناکه ،منتظریم ببینیم قوه محترم قضاییه چه میکنه

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۲۹

خوش به حال قاضی القضات و شحنه شهر ما

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۱

واقعا جای تاسف است حالا کجایند آنهایی که مدام حرف از حقوق بشر می‌زنند و اعدام را برای چنین افرادی جایز نمی‌دانند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۲

این حیوان اول باید مثله بشه و بعد به درک واصل شود (حتی اگر خانواده کودک هم بدلیل تهیه پوشش نامناسب برای دخترشان مقصر باشند)

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۳

از امام زمان ميخواهم قسم به فرشته هاي آسمان فرشته ي كوچولوي ما را به حالت طبيعي بازگرداند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۴

فقط اعدام

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۴

مورد مشابهی در شیراز و در مورد دانش آموزان پسر سال قبل اتفاق افتاده اما کسی آن را ننوشت!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۴

واقعا اخر حیوان بودن هستش که چنین کاری رو کسی بکنه باید فقط اعدام بشه اونم در جلوی دید مردم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۶

این کثافت باید اعدام بشه .. نه یک بار بلکه ده بار....تف تو روی این سگ کثیف

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۵۱

این حیوون رو باید سریعا اعدام کنند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۵۸

چرا رسانه ملی باید در این مورد کوتاهی کنه؟ لابد چون مملکت ما مملکت گل و بلبله، پس معنی اطلاع رسانی و روشنگری چیه؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۰۶

اگه این اتفاق برای دختر این قاضی اتفاق میفتاد باز با قرار وثیقه این شیطان‌صفت رو آزاد میکرد؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۰۹

فقط مسئولین فکر کنن اگه بچه خودشون بود آقا رو آزادش میکردن؟ فقط فقط اعداااااااااااااااااااااام باید گردد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۱

آیا واقعا چنین شخصی به قید وثیقه آزاد شده؟ این است قوانین بازدارنده؟ اعدام در ملا عام کمترین مجازات چنین پستی است.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۷

به نظرم باید اول قاضی رو محاکمه کرد بعد این خرفت رو!! حتما پارتی داشته

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۲۰

اعدام بهترین وعالی ترین گزینه برای این شخص است تاعبرتی برای چنین خائنین ومتجاوزین به نوامیس مردم باشد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۲۰

بی شرف. کثافت نمیدونم این یارو رو باید کشت حداقل باید ده بار اعدامش کرد. بی شعور

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۰

اینقدر این موضوع برای قوه قضاییه مهمه که طرف آزاده؟؟؟!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۳

فقط اعدامممممممم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۴

این واقعا وحشتناکه زندگی این بچه‌ها رو از هم پاشوند خدا هیچ وقت ازش نگذره

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۷

برای یکبارهم که شده مسولین به جای حرف زدن عمل کنن.قوه قضاییه محکوم مالی رو میکنه تو زندان ولی یه همچین جانی و گرگ‌صفتی رو با وثیقه آزاد کرده. واقعا متاسفم. دقت کنید که مسئول آژانس چه اصراری داشته حتما این راننده مورد اطمینان و معتبری بوده که آژانس معرفی کرده. خداوند متعال خودش از فرزندانمان مراقبت کنه. به امنیت این مملکت که هیچ اطمینانی نیست.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۸

متاسفيم براي جامعه اي كه اينچنين حيواناتي هم توش داره!!! بايد سنگسارش كنن

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۹

وای خدا،وای خدا،وای خدا.وقتی این خبرو خوندم بغضم گرفت. آخه خدا پس کی محافظ این گلهای جامعه ما باشه؟ چرا این حیوون صفتها رو از زمین برنمیداری؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۱:۰۳

واقعا که ! این همه تو صداوسیما میگیم فلان کشور بده و فلان چیز شد به دور و بر خودمون نگاهی نداریم.این حکم اعدام الان نباشه به درد کی میخوره؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۱:۲۶

آخه یک نفر تا چقدر می تونه کثیف باشه، حالم از این زندگی بهم می خوره، قوه قضایه دیگه داره چی رو بررسی می کنه، آخه چطور طرف رو آزاد کرده؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۱:۴۸

اینو باید بدنش دست خودم تا روزی چند بار با چاقوی زرد تهدیش کنم که دستش بیاد بچه کیه و بزرگترش کیه

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۲:۱۱

اگه از فرزندان یکی از مسئولین باشد پیگیری میشه

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۲:۳۶

باید خودشو با اسید بسوزونن و تکه تکه اش کنن و جسدشو بندازن جلوی سگ. زنشو هم بایددر ملا عام دار بزنن تا از همچین کثافتی دفاع نکنه این آشغال. یک حیوان وحشی مثل گرگ هم با بچه گرگهای دیگه اینکارو نمیکنه. پس حیوان ازین مردو زن شرفش بیشتره.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۸:۲۸

به خدا قسم با نظر شما موافقم. فقط زجر کشش کنید. به خدا شکنجه دادن این موجود نجس حلال حلال است.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۲:۴۹

فقط اعدام و سنگسار آن هم ملا عام

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۲:۵۳

التماس میکنم...خواهش میکنم ...که نگذارید این افراد در جامعه حضور پیدا کنن..تورو خدا...به سزای اعمالش برسونیدشششششششششششششششششششششش..اشکامو نمیتونم کنترل کنم...خدایا نجاتمون بده!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۷:۰۷

فقط متاسفم نميدانم چه بگويم بغض دارم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۷:۳۶

مقصر صدا وسیماست اگر این گونه اخبار را اطلاع رسانی کند از بسیاری حوادث جلوگیری می شود

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۸:۲۳

این خبر را لطفا به همه جا منتقل کنین تا پدر مادرها آگاه بشن.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۸:۲۵

این راننده را باید گردن زد تا امنیت برای بانوان پایدار باشد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۹

دوستان بیایید با هم با قرار بذاریم آدرس این کثافت را از ایسنا بگیریم خودمان حقش را بذاریم کف دستش. آخه میدونید چیه؟ برادر احمدی مقدم آماده برخورد با حاشیه‌های انتخاباته، بنده خدا سرش شلوغه ما باید کمکش کنیم. قبول؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۲ ۱۲:۰۱

ظاهرا حاشیه های انتخابات و گشت ارشاد واسه پلیس جذاب تره تا تجاوز به یک دختر معصوم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۲ ۱۳:۵۸

رییس و سردار نیروی انتظامی!! این همه منم منم میزنید ما فلان کردیم امنیت برقرار کردیم الان وجدانتان کجاست که شخصی به خودش اجازه بدهد با یه طفل معصوم چنین کاری بکند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۳ ۰۱:۵۲

اسم قاضی و شعبه ای که این شخص را با وثیقه آزاد کرده منتشر کنید . حتما با قاضی مصاحبه کنید بپرسید چرا آزادش کرده ولش نکنید

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۶ ۰۲:۲۸

با دوستان موافقم که اکثرا گفته اند اعدام باید گردد.انشاالله این طفل معصوم هم به فضل خدا و تلاش والدینش التیام خواهد یافت. اما نگرانم، بحث یکبار دوبار که نیست این ماجراها. رسانه ملی بی پروا و با افتخار اینگونه حوادث را از کشورهای رقیب! در اخبار عمومی اعلام می کند اما جرائم خودمان انگار اصلا امکان وجودشان نبوده و نیست! و به اصطلاح انگار همه چیز آرومه...

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۸ ۱۹:۰۵

افتضاح وحشتناک بود