• شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92031106646
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

محمدرضا جواهری:

زمان مشخصی برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان وجود ندارد

زمان مشخصی برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان وجود ندارد

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تأسیس مجمع خیران ورزشیار در تاریخ ورزش کشور ثبت شده است و این فرهنگ که خیران به ورزش یاری رسانند به تمام استان‌های کشور بسط پیدا خواهد کرد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تأسیس مجمع خیران ورزشیار در تاریخ ورزش کشور ثبت شده است و این فرهنگ که خیران به ورزش یاری رسانند به تمام استان‌های کشور بسط پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، محمدرضا محمد جواهری در نخستین کنفرانس مطبوعاتی مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان در خصوص ورزشگاه نقش جهان اصفهان، اظهارکرد: در بازدیدی که هفته گذشته از این ورزشگاه انجام گرفت تفاوت محسوسی به نسبت بازدیدهای گذشته احساس می‌شد، روند تکمیل خصوصا در هفته گذشته به نسبت هفته‌های قبل سرعت مضاعفی گرفته است.

وی افزود: تعداد کارگران از 170 نفر تا حدود 300 نفر افزایش پیدا کرد و سه شیفته شدن نیز در هفته گذشته انجام گرفت.

محمدجواهری تصریح کرد: معتقدم پروژه حیاتی دوباره پیدا کرده است، البته نمی‌توان تاریخی برای تکمیل نهایی آن بیان کرد، نقش اداره ورزش و جوانان باید به عنوان بهره بردار ورزشگاه نقش جهان می‌بود، ولی از 11 ماه پیش که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان منصوب شدم توانستیم با تعامل با مسؤولان استانی و کشوری وضعیت تکمیل را تسریع ببخشیم. در 17 سال گذشته 20 میلیارد تومان برای ورزشگاه نقش جهان جذب شد اما در یک سال گذشته 15 میلیارد تومان جذب کردیم. این نشان دهنده این امر است که به دنبال خواسته به حق مردم استان اصفهان بوده‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین در خصوص مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان گفت: این اقدام استان اصفهان در تاریخ ورزش کشور ثبت شده است و این فرهنگ که خیران به ورزش یاری رسانند به تمام استان‌های کشور بسط پیدا خواهد کرد، پروژه‌های زیادی می‌توانند به کمک خیران ورزشیار تکمیل شوند و اماکن زیادی نیز می‌توانند به مدد خیران ساخته شوند.

محمد جواهری ادامه داد: سال 91 از لحاظ مالی سال خوبی نبود، اما این مجمع توانست با کمک‌های خود نفش مؤثری در تکمیل برخی از پروژه‌های ورزشی استان داشته باشد.

وی افزود: پرونده 13 پروژه ورزشی برای تکمیل در اختیار مجمع خیران قرار گرفته است و تاکنون اعتباری بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر کل ادره ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون ورزشگاه شهید نصر که برای بانوان اختصاص داده شده است، یادآور شد: تنها استانی که ورزشگاه اختصاصی برای بانوان نداشته استان اصفهان بوده است. با دستور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان از یک در صد اعتبارات برای بازسازی این مجموعه اختصاص داده شد، اما دریافت 4 میلیارد درخواستی استان از یک درصد اعتبارات محقق نشد و سال 91 ریالی برای این مجموعه در اختیار ما قرار نگرفت، به همین دلیل تکمیل این مجموعه، در دستور کار مجمع خیران ورزشیار قرار گرفته است.

وی در خصوص پیشکسوتان استان اصفهان با بیان اینکه ورزش استان اصفهان تعدادی پیشکسوت و ورزشکار دارد که از نظرمالی در مضیقه هستند عنوان کرد: سعی می‌کنیم اگر خیران ورزشیار قبول کردند برای آنها صندوق حمایت از پیشکسوتان راه اندازی کنیم و نام خیران ورزشیار نشان دهنده این امر است که به تمام جوانب ورزش یاری می‌رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha