• پنجشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 92040603347
  • خبرنگار : 71498

سوالات علوم ریاضی و فنی کنکور 92 منتشر شد

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲

سوالات گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری 92 منتشر شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سوالات دفترچه عمومی، دفترچه فرهنگ ومعارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی و دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور 92 منتشر شد.

داوطلبان می‌توانند برای مشاهده سوالات آزمون خود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش در دفترچه سوالات عمومی 25 زبان و ادبیات فارسی، 25 سوال زبان عربی، 25 سوال فرهنگ و معارف اسلامی و 25 سوال زبان انگلیسی درج شده است.

همچنین سوالات دفترچه شماره دو شامل 55 سوال ریاضیات، 45 سوال فیزیک و 35 سوال شیمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود راا با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۱۴:۵۰

ممنون از اطلاعيه

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۱۵:۳۴

جوابا کي مياد؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۱۶:۰۸

سلام.سوالات تخصصي کنکور امسال نسبت به سال پيش خيلي سخت تر شده بود.دوستام همگي ناراحت بودن و از آزمون راضي نبودن.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۱۷:۲۳

کنکور امسال واقعا سخت بود.لطفا جواب ها را هم درج کنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۱۸:۱۰

واقعا ميخوام بدونم ايا توي ايران با بچه ها اينقدر کار ميشه که طراحان به اين سختي سوال رو طرح کردن.امروز همه ارزوهام بر باد رفت .کي بايد جواب منو بده؟

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۱۹:۱۶

يعني فکر مي کنيد اگه سوال هاي کنکور سخت باشه ارزش علمي اش بالا تر ميره.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۲۰:۰۱

کنکور امسال واقعا سخت بود خوش بحال بچه های پارسال واقعا برای طراحان متاسفم که اصلا عدالت ندارن منکه نا امید شدم

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۶ ۲۱:۲۹

خيلي هم سخت...! با اون طراحاتون....!

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۷ ۰۲:۴۸

کنکور امسال واقعا سخت بود. اي کاش وقتي طراحان سوالات رو طرح ميکنن به سطح آموزشي تو مدارس دولتي فکر کنن و سوالات رو در حد متوسط طرح کنن. کنکور واقعا ديگه داره همه رو از درس خوندن دلزده ميکنه. اي کاش يه کم به فکر ما جوونا بوديد که با پشت کنکور موندن، فقط داره از عمرمون ميگذره. هر سال به اميد اينکه امسال ديگه قبوليم ميريم و وقتي سوالاي به اصطلاح مفهومي رو ميبينيم همه چيز از يادمون ميره.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۷

حالا خوبه شما ميتونين دوباره شرکت کنين. ما پسراي بدبخت از کنکور برگشتني بايد بريم پوتين بخريم!

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۷ ۱۲:۲۰

آخه اين طراحان از جون ما چي ميخوان؟ سوالات رو بدن به رياضي‌دانان بزرگ و فيزيکدان‌ها اونا هم نميتونن حل کنن. هر پنج شش سال طراح‌ها حال کنکوري‌ها رو ميگيرن. اينم از اون سالا بود و خداوند همه چيز را ميبيند و ميداند

avatar