• جمعه / ۲۱ تیر ۱۳۹۲ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92042112665
  • خبرنگار : 71463

امیر گنجی کجاست؟

امیر گنجی کجاست؟

پس از مدتی دوری از میادین، در جام جهانی تهران کشتی‌های خوبی گرفت، اما پس از آن مدتی است که دوباره در میادین دیده نمی‌شود.

پس از مدتی دوری از میادین، در جام جهانی تهران کشتی‌های خوبی گرفت، اما پس از آن مدتی است که دوباره در میادین دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیرعباس مرادی گنجی، آزادکار وزن 96 کیلوگرم ایران مقام قهرمان سال 2005 جوانان جهان و دو نایب قهرمانی در سال‌های 2007 و 2008 بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد.

کشتی‌گیر خوش قد و قامت مازندرانی پس از رفع مصدومیت، در لیگ برتر امسال کشتی گرفت و با توجه به مصدومیت رضا یزدانی در المپیک برای جام جهانی تهران به اردوی تیم ملی دعوت شد.

او در جام جهانی کشتی های خوبی گرفت و نشان داد هنوز هم می‌توان در نبود رضا یزدانی به کشتی‌گیران وزن 96 کیلوگرم امید داشت.

اما پس از جام جهانی گنجی در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرد از جمله جام تختی به همین دلیل به رقابت‌های انتخابی تیم ملی هم دعوت نشد. شنیده می‌شود گنجی این روزها با مصدومیت دست به گریبان است که البته کسی هم سراغی از او نمی گیرد. ملی‌پوش سابق تیم ملی انگار خودش هم دوست ندارد خبری از او منتشر شود.

مربی گنجی درباره او می‌گوید: بعد از جام جهانی گنجی از ناحیه پا مصدوم شد. پزشکان به او توصیه کردند که تمرین نکند ، اما او بعد از تعطیلات عید دوباره تمرین کرد و مصدومیتش تشدید شد. در حال حاضر تحت درمان است و خود را برای نزدیک‌ترین مسابقه (قهرمانی کشور) آماده می‌کند.

مصطفی میرعمادیان می افزاید: با حضور منصور برزگر، گنجی انگیزه مضاعفی پیدا کرده بود و در لیگ برتر و جام جهانی شکوفا شد ، اما فعلا مصدومیت به سراغ او آمده است.

به گزارش ایسنا، بعد از مصدومیت رضا یزدانی، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مشخص شد که هنوز کشتی‌گیران این وزن به حد بالا نرسیده اند و بهتر است مسئولان تیم ملی کشتی سرمایه هایی مثل گنجی را که شاید بتوانند جای خالی کشتی‌گیران مطرح را پر کنند از دست ندهند و دست کم برای ایجاد انگیزه، سراغی از آنها بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha