• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92050703742
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اختلاف شرکت تجهیز و سیمین سپاهان در مورد ورزشگاه نقش جهان

اختلاف شرکت تجهیز و سیمین سپاهان در مورد ورزشگاه نقش جهان

منوچهر مؤمن زاده گفت: سیمین سپاهان فقط مجری محوطه سازی ورزشگاه نقش جهان اعم از خاکریزی و آسفالت ریزی است و هیچ قراردادی برای سازه‌های فلزی نداشته است.

منوچهر مؤمن زاده گفت: سیمین سپاهان فقط مجری محوطه سازی ورزشگاه نقش جهان اعم از خاکریزی و آسفالت ریزی است و هیچ قراردادی برای سازه‌های فلزی نداشته است.

مدیرعامل شرکت سیمین سپاهان اصفهان که مجری محوطه سازی ورزشگاه نقش جهان اصفهان است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در واکنش به اظهارات معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور مبنی بر عمل نکردن شرکت سیمین سپاهان به تعهدات خود، اظهارکرد: حمید عبدی، معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور بر اساس کدام قرارداد می‌گوید که عملیات ساخت و نصب و تنظیم سازه‌های فلزی بر عهده شرکت سیمین سپاهان بوده است؟ سیمین سپاهان فقط مجری محوطه سازی ورزشگاه نقش جهان اعم از خاکریزی و آسفالت ریزی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: محوطه سازی ورزشگاه نقش جهان در قالب یک قرارداد حدود 5میلیاری بوده است که خوشبختانه عملیات محوطه سازی پیشرفت حدودا 60 درصدی داشته و جلوتر از قرارداد نیز پیش می‌رود.

مؤمن زاده همچنین با بیان اینکه عملیات مختلف سازه‌های فلزی مانند ساخت، نصب و تنظیم به طور کل تخصص شرکت سیمین سپاهان نبوده تصریح‌کرد: سازه‌های فلزی بدون حضور متخصص نصب شده است و این کار مشکلاتی مانند طراز نبودن را رقم زده و پس از بروز این مشکلات از سیمان سپاهانی که تخصصی در حوزه آهن و فولاد و سازه های فلزی ندارد درخواست کمک کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت سیمین سپاهان اصفهان ادامه داد: این شرکت در حوزه‌هایی نظیر خاکریزی و آسفالت سازی و در ساخت جاده کاشان اصفهان، کنار گذر غرب اصفهان و راه آهن اصفهان شیراز همکاری داشته است، اما هیچگاه در حوزه سازه‌های فلزی فعالیت نداشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: واقعا دلیل این اظهار نظرها از جانب معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور را نمی‌دانم و باید از خود او پرسید که چرا چنین صحبت‌هایی را کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha