• دوشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۰:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92052111263
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فاز اول نقش جهان هفته جاری افتتاح می‌شود

فاز اول نقش جهان هفته جاری افتتاح می‌شود

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز گلایه از افرادی که برای ورزش اصفهان ایجاد مشکل می‌کنند، گفت: با وجود این شرایط، فاز اول ورزشگاه نقش جهان این هفته افتتاح می‌شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز گلایه از افرادی که برای ورزش اصفهان ایجاد مشکل می‌کنند، گفت: با وجود این شرایط، فاز اول ورزشگاه نقش جهان این هفته افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان محمدرضا محمدجواهری‌ در رابطه با ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: این پروژه به اندازه المپیک جهانی شده، این ورزشگاه نیازمند دو مدیرکل است که یکی از مدیران معضلات معارضان را حل و فصل کند و دیگری بتواند در ساخت ورزشگاه نقش داشته باشد، اما در مجموع اعلام می‌کنم که فاز نخست ورزشگاه نقش جهان اصفهان این هفته با حضور محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

محمدجواهری اضافه کرد: فاز اول متشکل از ۳۵ هزار صندلی در طبقه اول به طورکامل، زمین چمن طبیعی، جایگاه ویژه، پیست تارتان، 2سرویس های بهداشتی با حدود 160 چشمه، پارکینگ با ظرفیت یک هزار خودرو، اسکوربورد و کمربند کاسه ورزشگاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه فاز دوم ورزشگاه حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهارکرد: یکی از مشکلات اصلی این فاز کمبود آهن بوده است که البته مجتمع فولاد مبارکه یک هزار تن آهن را به صورت رایگان ساخت و در اختیار ورزشگاه قرار داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز گلایه از افرادی که برای ورزش استان ایجاد مشکل می‌کنند تصریح کرد: بسیاری هستند که به جای چوب، میله فلزی لای چرخ ورزش می‌کنند، این اداره صاحب دارد، صاحبش من هستم و من هم آقا بالاسر دارم، باید بگویم که طبق قانون کار می‌کنم و اجازه نمی‌دهم افرادی بر خلاف قوانین فعالیت کنند.

وی در ارتباط با اختلاف با ابرقویی نژاد رییس هیئت فوتبال استان اصفهان و دلیل کنار گذاشتن این رییس گفت: به حوزه فوتبال وارد شدم چرا که اهالی فوتبال درخواست کردند. این رییس یازده سال مدیریت کرد، اما عمر مفید این یازده سال چقدر است؟ اگر سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی پسند را از فوتبال استان اصفهان بگیرند دیگر چه دارید؟ میزبانی جام ملت‌های آسیا را قبول می‌کنید اما به اداره کل خبر نمی‌دهید؟

محمد جواهری با اعلام اینکه مدیران عامل شش باشگاه و مدیران پانزده شهرستان استان اصفهان، نامه برکناری ابرقویی نژاد را امضا کردند و خواستار رفتن او شدند گفت: در مدتی که برای رفتن فرصت دادیم به تمام مسؤولان سیاسی نامه نوشتند و از رانت سیاسی استفاده کردند، اما ما حتی یک سر سوزن هم از ساختمان هیئت فوتبال خارج نکردیم.

به گزارش ایسنا،‌ محمد عباسی سه شنبه به منظور بازدید از ورزشگاه نقش جهان به اصفهان می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha