• شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 92072716462
  • خبرنگار : 71039

فراخوان هشتمین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر - «خبرنگاران»

فراخوان هشتمین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر - «خبرنگاران»

هشتمین دوره جایزه کتاب سال شعر - «خبرنگاران»، در دو بخش کتاب و ویژه و با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه‌ در حوزه شعر و ادبیات، برگزار می‌شود.

هشتمین دوره جایزه کتاب سال شعر - «خبرنگاران»، در دو بخش کتاب و ویژه و با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه‌ در حوزه شعر و ادبیات، برگزار می‌شود.

به گزارش بخش ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در فراخوان این جایزه آمده است: این دوره از جایزه کتاب سال شعر – خبرنگاران از شاعران و ناشرانی که در سال 1391 مجموعه شعر منتشر کرده‌اند، دعوت می‌کند تا با توجه به شرایط زیر در بخش کتاب سال جایزه شرکت کنند:

1- کتاب در سال 1391 منتشر و در شناسنامه کتاب ذکر شده باشد.

2- چاپ اول و به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد.

3- برگزیده اشعار یا مجموعه گروهی نباشد.

4- اگر کتاب در پایان سال 90 انتشار یافته، تصویر برگه‌ اعلام وصول سال 91 آن، ضمیمه باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش باید پنج نسخه از اثر خود را تا 16 آذرماه 1392 به نشانی تهران، صندوق پستی 1335 - 13185 ، دبیرخانه‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر - خبرنگاران، بفرستند.

در بخش ویژه نیز که برای کشف استعدادهای شعری برگزار می‌شود، آن دسته از شاعرانی که تاکنون مجموعه شعر منتشر نکرده‌اند، آثار خود را با توجه به شرایط زیر - تنها - از طریق نشانی پست الکترونیکی sherekhabarnegar@gmail.com می‌توانند بفرستند:

‌1) شرکت‌کنندگان در این بخش نباید تاکنون (چه در سال‌های گذشته و چه در سال جاری) کتاب مجموعه شعر در ایران منتشر کرده یا برای انتشار به ناشری سپرده باشند.

‌2) مجموعه شعرها باید به زبان فارسی باشد.

‌3) تعداد شعرها بین ‌40 تا ‌50 قطعه بوده و در صورت نرسیدن به این تعداد، لازم است تعداد صفحه‌های مجموعه شعرها بین 80 تا ‌100 صفحه باشد.

‌4) آثار باید حتما در فرمت ویندوز word 2003 یا word 2007 حتما با قلم Times New Roman باشد. از فرستادن اثر در قالب pdf یا پرینت جدا خودداری شود.

‌5) حضور در این بخش برای تمامی شاعران فارسی‌زبان داخل و خارج کشور آزاد است.

در این بخش نیز علاقه‌مندان تا 16 آذرماه 1392 فرصت دارند که شعرهای خود را به نشانی پست الکترونیکی جایزه بفرستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha