• دوشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 92080603211
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،«مریم مجتهدزاده لاریجانی» را به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس منصوب کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،«مریم مجتهدزاده لاریجانی» را به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در حکم سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی خطاب به مجتهدزاده آمده است:« با استعانت از خداوند سبحان شما را که از تجربه و دانش در امور زنان و دفاع مقدس برخوردارید به عنوان رئیس سازمان نشر و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌کنم.

امید است باتوجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌ا‌لله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) است وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمایید.»

خانم مجتهدزاده پس از انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مدرس سیاسی و امداد از بدو تاسیس تا سال 1360 درآمد و عضو شورای پذیرش دانشجویان پس از انقلاب فرهنگی دانشگاهها شد.

وی در دولت دهم مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری بود که این مرکز در مرداد ماه 1392 به معاونت تبدیل شد و خانم مجتهدزاده بعنوان معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده منصوب شد.

مسئول اعزام نیروهای گروه پزشکی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، مسئول انجمن اسلامی دانشجویان و کارکنان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیریت در دبیرستانها و هنرستانهای آموزش و پرورش به مدت 16 سال، عضو هیأت مدیره انجمن حمایت از دیپلمات‌های ربوده شده توسط صهیونیست‌ها در لبنان و همچنین انتخاب وی به عنوان به عنوان زن نمونه در سال 1385 در سوابق خدمتی خانم مجتهدزاده ثبت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha