• دوشنبه / ۴ آذر ۱۳۹۲ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 92090402993
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استفاده از ماشین آلات مدرن، اولین هدف جهاد کشاورزی اصفهان

استفاده از ماشین آلات مدرن، اولین هدف جهاد کشاورزی اصفهان

ایسنا/اصفهان رییس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان معتقد است: در صورتی که ماشین‌های بخش مکانیزه پلاک گذاری شوند و همچنین کارت سوخت مشخصی داشته باشند مشکلات مربوط به کمبود سوخت رفع خواهد شد.

رییس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان معتقد است: در صورتی که ماشین‌های بخش مکانیزه پلاک گذاری شوند و همچنین کارت سوخت مشخصی داشته باشند مشکلات مربوط به کمبود سوخت رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، سیروس فرهمند، امروز، دوشنبه، 4 آذر در آستانه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه صنعت کشاورزی در جمع خبرنگاران با بیان این که هر ساله برای انجام پروژه‌های واحد‌های مکانیزاسیون استان بر اساس یک برنامه مناسب حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: برای توسعه در این بخش باید براساس طرح‌های پژوهشی و کاربردی که در حد اجرایی شدن هستند حرکت کنیم.

وی با بیان این‌که باید با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز به اهداف خود برسیم و این هدف، اولین پروژه مهم جهاد کشاورزی استان است، افزود: دولت در زمینه خرید ماشین آلات جدید سرمایه گذاری می‌کند و سپس بنابر احتیاج هر استان دستگاه‌های خریداری شده را در اختیار آنها قرار می‌دهد که در حال حاضر 75 دستگاه در استان اصفهان فعال است.

فرهمند با اشاره به این‌که دومین پروژه مهم جهاد کشاورزی استان در خصوص تولید و توزیع ماشین الات کشاورزی است، افزود: در این پروژه، هدف اساسی، ارتقاء ضریب و درجه مکانیزاسیون کشاورزی استان است.

وی با بیان این‌که سومین پروژه مهم جهاد کشاورزی استان، مربوط به اصل خاک ورزی حفاظتی است، ادامه داد: در این اصل سه هدف حفظ بقایای گیاهی محصول، کاهش شدت عملیاتی خاک برداری و استفاده از دستگاه‌های مناسب برای خاک ورزی دنبال می‌شود.

فرهمند به پروژه ایجاد واحدهای مکانیزاسیون کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: به دنبال این هدف هستیم که با در اختیار قرار دادن ماشین الات در دست کشاورزان خدمات بیشتری در این بخش کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha