• دوشنبه / ۹ دی ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92100905094
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هادی عقیلی: ورزشگاه نقش جهان تا ده سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود

هادی عقیلی: ورزشگاه نقش جهان تا ده سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ورزشگاه نقش جهان تا ده سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود چون شاید نمی‌خواهند تکمیل شود.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ورزشگاه نقش جهان تا ده سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود چون شاید نمی‌خواهند تکمیل شود.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در ارتباط با ورزشگاه نقش جهان که زمانی با سپاهان در آن بازی می‌کرد و هم اکنون هیچ مسابقه‌ای در آن برگزار نمی‌شود، اظهارکرد: در نهایت این ورزشگاه آماده می‌شود و اگر هم آماده شود، فکر کنم مثل ورزشگاه‌های دیگر ایران که سریع برای AFC سر هم‌بندی می‌کنند، آماده شود.

وی افزود: مثلا اسکوربورد ورزشگاه تختی تهران را به آن شکل اجاره کرده بودند و همچنین زمینش را به گونه‌ای ردیف کرده بودند که مسئولان AFC آن را برای امتیازدهی به ایران ببینند و فقط در زمان بازدید مسؤولان AFC ظاهر خوبی داشته باشد، در ارتباط با ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم باید گفت که مطمئنا شرایط به همین شکل است و تا ۱۰ سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود. شاید نمی‌خواهند تکمیل شود.

عقیلی با بیان اینکه به یاد دارم که در بعضی از بازی‌های برگزار شده در نقش جهان حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر تماشاگر برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می‌آمد، تصریح‌کرد: این تعداد قابل توجهی است ولی اکنون در فولادشهر اگر هواداران دوست هم داشته باشند بیایند راه دور است و همه هم وسیله ندارند، علاوه بر آن اتوبوسرانی چقدر می‌تواند کمک کند؟ بنابراین بسیاری از تماشاچیان مجبور می‌شوند که با موتور به ورزشگاه بیایند که آن هم بسیار خطرناک است.

این مدافع سپاهان همچنین در ارتباط با بازی تیمش برابر فجر سپاسی که با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید، گفت: توانستیم در یک ‌دیدار خوب پیروزی مطلوبی کسب کنیم، البته تیم شیرازی هم در چند مقطع خطرناک بود و بسیار خوب ظاهر شد، اما ما میزبان بودیم و باید حتما برنده از زمین خارج می‌شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۴:۲۲

مسولان فقط بلدن کلنگ بزن