• جمعه / ۴ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 92110402367
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دانشگاه آزاد خوراسگان، میزبان نخستین همایش ایده‌های نو در کشاورزی

نخستین همایش ایده‌های نو در کشاورزی، ششم و هفتم بهمن ماه جاری در محل سالن همایش‌های بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار می‌شود.

نخستین همایش ایده‌های نو در کشاورزی، ششم و هفتم بهمن ماه جاری در محل سالن همایش‌های بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد، رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با اعلام این خبر گفت: محورهای این همایش که با حضور اساتیدی از دانشگاه‌های معتبر انگلیس، آمریکا و دیگر کشورها برگزار خواهد شد عبارتند از طراحی فضای سبز، باغبانی، ماشین آلات کشاورزی، گیاه پزشکی، زراعت و اصلاح نباتات، محیط زیست، خاک‌شناسی، مهندسی آب هیدرولوژی، علوم و صنایع غذایی و علوم دامی است.

وی اظهار کرد: در این همایش برنامه‌های جانبی متعددی پیش‌بینی شده است. این همایش صبح روز شنبه 5 بهمن ماه با برگزاری کارگاهی با همکاری و هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز اصفهان و با حضور جیمز هیچما (استاد دانشگاه شیفیلد انگلیس) و محمد پسر کسلی( استاد دانشگاه آریزونا امریکا) و بعد از ظهر بازدید از باغ جروکان اصفهان(کلکسیون چمن) خواهد بود.

مرتضایی نژاد افزود: مراسم افتتاحیه همایش در صبح روز یکشنبه ششم بهمن ماه با سخنرانی مسوولان کشوری و استانی آغاز خواهد شد و بعد از ظهر با ارایه سخنرانی همزمان در سه سالن مجزا ادامه خواهد یافت.

وی گفت: در روز دوشنبه هفتم بهمن ماه نیز سخنرانی‌ها در سه سالن به طور همزمان ادامه خواهد داشت و بعد از ظهر مراسم اختتامیه و قطعنامه پایانی همایش را با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه خواهیم داشت.

رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با بیان اینکه این همایش همزمان با هفته بین المللی کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این همایش با جلب حمایت دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در نوع خود از جمله همایش‌های حائز اهمیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha