• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 92111913097
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

«سراب کرند» کجاست؟ +عکس

«سراب کرند» کجاست؟ +عکس

ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: منطقه نمونه گردشگری «سراب کرند» در شهرستان دالاهو یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگی‌های قابل توجه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: منطقه نمونه گردشگری «سراب کرند» در شهرستان دالاهو یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگی‌های قابل توجه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

محمدرضا ستایش‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه، در خصوص ویژگی‌های منطقه نمونه گردشگری «سراب کرند»، اظهارکرد: محورهای گردشگری، جاذبه‌های کوهستانی، پوشش گیاهی و طبیعی مصنوع ( باغات)، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی از جمله ویژگی‌های بارز منطقه نمونه گردشگری «سراب کرند» است.

وی ادامه داد: ارتفاعات و صخره‌های زیبا، آب و هوای مطبوع، طبیعت زیبا و بکر و چشمه‌های روان و خروشان از دیگر ویژگی‌های منطقه نمونه گردشگری «سراب کرند» در شهرستان دالاهو است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های این منطقه نمونه گردشگری، گفت: قابلیت کوهنوردی، کایت‌سواری، برگزاری تورهای علمی، انجام تورهای موتور سواری و دوچرخه سواری کوهستان، وجود باغات میوه، فعالیت شکار و طبیعت، وجود چشمه‌های آب و جویبارهای روان در منطقه، تنوع پوشش گیاهی و نزدیکی به شهرستان دالاهو تنها بخشی از مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های منطقه نمونه گردشگری «سراب کرند» است.

ستایش‌فر در خصوص زمینه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در این منطقه نمونه گردشگری وجود دارد، افزود: در این منطقه زمینه سرمایه‌گذاری برای ایجاد و احداث کمپ ورزش کوهنوردی، احداث مجتمع تفریحی توریستی، احداث مرکز همایش‌ها، کمپینگ، ویلا، احداث فضاهای فرهنگی و تجاری، احداث فضاهای ورزشی، احداث آبشار مصنوعی و احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی وجود دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان از سرمایه‌گذاری در این منطقه نمونه گردشگری حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام

سراب کرند

سراب کرند

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha