• دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93020100194
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

قائم مقام باشگاه سپاهان:

اراده‌ای برای اتمام پروژه نقش جهان وجود ندارد!

اراده‌ای برای اتمام پروژه نقش جهان وجود ندارد!

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: به نظر می‌رسد اراده‌ای برای اتمام پروژه ورزشگاه نقش جهان وجود ندارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: به نظر می‌رسد اراده‌ای برای اتمام پروژه ورزشگاه نقش جهان وجود ندارد.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه با یک برد و یا باخت نمی‌توان درخصوص عملکرد یک مربی تصمیم گرفت، اظهار کرد: در نیم فصل اول تیم سپاهان اول شد و یک تحول مهم که از زلاتکو کرانچار دیدیم استفاده از جوانانی مانند مهدی شریفی، علی کریمی و حسین پاپی بود که تمام این بازیکنان از آکادمی سپاهان به تیم بزرگسالان راه ریافته‌اند که این خود یک دستاورد بسیار مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که منتقدان بر آسیایی نشدن سپاهان مانور می دهند؟ افزود: فوتبال است و هزار اتفاق و روند تیم در نیم فصل دوم رو به رشد بود و در خصوص کسب نکردن سهمیه آسیایی تنها تفاضل گل سبب این امر شد. در فوتبال دنیا بازی مستقیم دو تیم در تعیین تیم صعود کننده ملاک است و بازی مستقیم از تبانی‌جلوگیری می‌کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه اگر بازی مستقیم در لیگ برتر ملاک بود سپاهان سهمیه آسیا را به دست آورده بود، تصریح‌کرد: در لیگ قانون مشکل دارد و اگر بازی مستقیم ملاک بود حقی از تیمی ضایع نمی‌شد.

تابش با بیان اینکه باید کارنامه زلاتکو کرانچار برسی شود، خاطرنشان‌کرد: باشگاه از عملکرد کرانچار رضایت داشته است و نمی‌توانیم بگوییم اگر کرانچار تیم را از گروه آسیا بالا ببرد می‌ماند و یا اگر نبرد نمی‌ماند. همه این‌ها بستگی به عملکرد او در چند سال گذشته دارد.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم با تقویت کادر فنی به کرانچار کمک کنیم و در چنین زمان حساسی نباید بحث ماندن یا رفتن کرانچار را پیش کشید. هر مربی عاقلی که می‌خواهد تیم بگیرد باید شرط بگذارد که حداقل پنج سال در آن تیم باشد و بعضا بعد از سه سال یک مربی می‌تواند افکارش را در یک تیم گسترش دهد.

قائم مقام باشگاه سپاهان تصریح‌کرد: اگر مربی دیگری بود شاید علی کریمی، مهدی شریفی و حسین پاپی در حال حاضر برای بزرگسالان بازی نمی‌کردند و می بینیم که ١١بازیکن از جوانان سپاهان در تمرینات بزرگسالان شرکت می کنند که این خود نعمت بزرگی است.

تابش با بیان اینکه برای بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان ٣٥میلیارد تومان دیگر نیاز است، افزود: اگر ورزشگاه نقش جهان در اختیار سپاهان قرار بگیرد مطمئن باشید فوتبال اصفهان دگرگون خواهد شد و بازی های با کیفیت بالا را مشاهده خواهیم کرد.

وی اظهار‌کرد: به نظر می‌رسد اراده‌ای برای اتمام پروژه نقش جهان وجود ندارد. ورزشگاه نقش جهان یک پروژه ملی است و ده سال است که به AFC می‌گوییم سال دیگر ورزشگاه به بهره برداری می‌رسد. در حال حاضر مضحکه خاص و عام شده‌ایم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا فرد خاصی در اتمام پروژه نقش جهان سنگ اندازی می‌کند؟ خاطرنشان‌کرد: نمی‌دانم؛ اگر می دانستم حتما به این موضوع اشاره می کردم. در بازی فولادخوزستان مقابل استقلال تهران دیدیم ٥٨هزار نفر از هواداران فولاد به ورزشگاه آمدند و به نظر من یکی از عوامل قهرمانی فولاد خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha