• چهارشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 93022415563
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

رونمایی از کتاب صوتی «جاناتان، مرغ دریایی»

رونمایی از کتاب صوتی «جاناتان، مرغ دریایی»

کتاب صوتی «جاناتان، مرغ دریایی» اثر ریچارد باخ با صدای مهرداد اسکویی و آهنگسازی مهدی زارع، روز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه در فروشگاه مرکزی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

کتاب صوتی «جاناتان، مرغ دریایی» اثر ریچارد باخ با صدای مهرداد اسکویی و آهنگسازی مهدی زارع، روز شنبه 27 اردیبهشت‌ماه در فروشگاه مرکزی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد اسکویی که بیشتر به عنوان کارگردان و مستندساز شناخته می‌شود، این‌بار در مقام گویندگی، کتاب معروف و پرطرفدار باخ را به صورت صوتی روایت کرده است.

علاوه بر مهدی زارع و اسکویی، هوشنگ مرادی کرمانی، مصطفی رحماندوست و منصور تهرانی نیز در برنامه رونمایی کتاب یادشده حضور خواهند داشت و درباره این اثر و نویسنده آن سخن خواهند گفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه که شنبه، 27 اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، می‌توانند به خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهر کتاب مراجعه کنند.

کتاب صوتی «جاناتان، مرغ دریایی» از سوی انتشارات نوین کتاب گویا منتشر شده است.

***

قصه‌گویی

شهرام شفیعی برای نوجوانان قصه می‌گوید

شهرام شفیعی، نویسنده و طنزپرداز، در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برای نوجوانان 10 تا 15 سال قصه‌خوانی طنز خواهد داشت.

این برنامه با عنوان «جزیره بی‌تربیت‌ها» یکشنبه، 28 اردیبهشت‌ماه، از ساعت 18 تا 19 برگزار می‌شود.

شهرام شفیعی که از طریق «مرشد ولی‌الله ترابی» با فنون قصه‌گویی آشنا شده است، کتاب‌های متعددی را همچون «جزیره بی‌تربیت‌ها»، «عشق خامه‌ای»، «مجموعه قصه‌های غرب وحشی»، «ماجراهای سلطان و آقا کوچول» و .... برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهر کتاب مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha