• سه‌شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۱۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93030602605
  • خبرنگار : 71419

پس از کناره گیری از لیگ برتر والیبال

مدیرعامل باشگاه کاله: به جای تیمداری، سالن 10 هزار نفری می‌سازیم

مدیرعامل باشگاه کاله: به جای تیمداری، سالن 10 هزار نفری می‌سازیم

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله پس از کناره گیری این تیم از لیگ برتر والیبال گفت: باید زیر ساخت های مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم به صورت حرفه ای تیمداری کنیم، بر همین اساس امسال احداث سالن 10 هزار نفری را در دست گرفته ایم.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله پس از کناره گیری این تیم از لیگ برتر والیبال گفت: باید زیر ساخت های مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم به صورت حرفه ای تیمداری کنیم، بر همین اساس امسال احداث سالن 10 هزار نفری را در دست گرفته ایم.

بهمن سلیمانی، مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله پس از اعلام کناره گیری این تیم از حضور در لیگ برتر والیبال اظهار کرد: ما مصوبه هیات مدیره را در قالب اطلاعیه ای منتشر کردیم. تصمیم گرفتیم که سالن ورزشی چند منظوره 10 هزار نفری در شهر آمل احداث کنیم. مقداری هم بودجه صرف آموزش و کار در رده سنی پایه می شود و ما به تیمداری در لیگ دسته یک والیبال ادامه می‌دهیم. در نهایت هم از تیمداری در لیگ برتر والیبال انصراف دادیم.

وی افزود: ما یک سالن در بابل ساختیم. فعالیت های عمرانی خود را با پروژه 10 هزار نفری از اسفند ماه سال گذشته آغاز کردیم. این تصمیم گیری هیات مدیره است. نمی خواهم وارد جزئیات شوم. اما ممکن است در سال های آینده تصمیمات دیگری گرفته شود. این بستگی به تصمیمات هیات مدیره در سال های آینده دارد. اما احتمال دارد که تیم دیگری از استان مازندران در لیگ برتر والیبال تیمداری کند.

مدیر عامل باشگاه والیبال کاله خاطرنشان کرد: من دلم می خواست خبرنگارها یک روز کارهای عمرانی ما را پیگیری می کردند. مدت هاست که مسئولیت دارم. یک خبرنگار از من نپرسید که در زمینه باشگاه داری چکار می کنم. همه پرسیدند که پاسور شما کیست و کدام دریافت کننده را جذب می کنید. هیچ کس نمی پرسد که فلانی اصلا دوره ای دیده است؟ تجربه باشگاه داری را دارد یا خیر؟ هیچ کس دنبال مسائل ریشه ای در ورزش نیست.

سلیمانی یادآور شد: ما در استان لیگ ورزشی دانش آموزی را در رشته های والیبال و بسکتبال راه اندازی کردیم. فقط رسانه ایسنا از آن حمایت کرد. چرا از کارهای پایه برای ورزش ایران حمایتی نمی شود؟ می توان نگاه متفاوتی به ورزش داشت. ما امسال احداث سالن 10 هزار نفری را در دست گرفته ایم؛ بنایی که دیگر در ایران نظیر ندارد. شما بهتر می دانید که سالن 12 هزار نفری آزادی تنها 7 هزار صندلی دارد. اما سالنی که ما می خواهیم بسازیم 10 هزار صندلی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: باید زیر ساخت های مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم به صورت حرفه ای تیمداری کنیم. هدف گذاری ما این است. باشگاه باید شناسنامه داشته باشد. بخشی از شناسنامه ما سالن تمرین، زمین مسابقه و امکانات سخت افزاری است. من نمی توانم ستاره های والیبال ایران را به خدمت بگیرم و بروم سالن تمرین را گدایی کنم. خیلی ها گفتند 2 هزار هوادار پشت در سالن آمل مانده اند. خب ما به فکر آن ها هستیم. باید سالن زیبنده مردم شهر و این مملکت ساخته شود. ما می خواهیم مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha