• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 93031004874
  • منبع : نمایندگی کردستان

ماموستا "عبدالرحمن خدایی" امام جمعه سنندج شد

ماموستا "عبدالرحمن خدایی" امام جمعه سنندج شد

ایسنا/کردستان ماموستا "عبدالرحمن خدایی" به سمت امام جمعه شهرستان سنندج منصوب شد.

ماموستا "عبدالرحمن خدایی" به سمت امام جمعه شهرستان سنندج منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، امروز طی مراسمی با حضور استاندار کردستان، نمایندگان مردم شهرستان های سنندج و سقز در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در کردستان و امامان جمعه و جماعات استان در سال اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، ماموستا "عبدالرحمن خدایی" به سمت امام جمعه شهرستان سنندج منصوب شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام کرم بیگی، مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور حکم ماموستا خدایی، امام جمعه جدید شهرستان سنندج را قرائت کرد.

ماموستا خدایی، امام جمعه جدید سنندج نیز در این مراسم طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: مصیبت وارده و رحلت جانگداز عالم برجسته و روحانی عالی مقام ماموستا مجتهدی، مصیبتی فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه فقدان این روحانی بلندپایه جبران‌ناپذیر است، عنوان کرد: تکلیف جدیدی که به بنده محول شده بر دوشم سنگینی می‌کند، زیرا از لحاظ علمی و جسمی خودم را در این حد نمی‌بینم.

امام جمعه جدید سنندج عنوان کرد: اما به لحاظ امتصال امر ولی مسلمین و نماینده معززش دراستان کردستان، این مسئولیت را پذیرفتم و به روی دیدگانم قبول کردم.

وی ادامه داد: حضور امروز اینجانب در این جلسه بسیار به من روحیه داد، وقتی که عنایت پرودگار متعال و محبت و حسن نیت مسئولان استان و مردم شهرستان سنندج را دیدم.

ماموستا خدایی در پایان ضمن درخواست کمک و همکاری از مسئولان و مردم استان جهت انجام وظیفه در راستای مسئولیت خطیر امامت جمعه شهرستان سنندج، یادآور شد: ان‌شاءالله خداوند به این بنده حقیر کمک کند تا بتوانم از عهده این مسئولیت خطیر سربلند بیرون بیایم و از همه مردم استان نیز انتظار دعای خیر دارم.

لازم به ذکر است ماموستا خدایی که نمایندگی مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری را نیز برعهده دارد، پیش از این امام جمعه شهرستان بانه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha