• چهارشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 93041106900
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

تبلیغات روزنامه‌ای برای مردان جذاب‌تر از زنان است

نيازمندي روزنامه

مدیر اندیشکده توسعه منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تبلیغات روزنامه‌ای از جذابیت بیشتری برای مردان در مقایسه با زنان برخوردار بوده و تبلیغات در قالب بروشور و پیامک برای زنان جذاب‌تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، میثم ظهوریان در نشست ارزیابی اثربخشی تبلیغات خدمات فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد که امروز 11 تیرماه در تالار شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغ باعث تغییراتی در نگرش دانش و رفتار مخاطبان می‌شود و آگاه‌سازی، ترغیب و تشویق یادآوری تحکیم روابط و ترویج مبادلات، از جمله وظایف گوناگون تبلیغات است.

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده از دو هزار و 500 شهروند در مناطق مختلف دریافتیم که تلویزیون و تبلیغات سطح شهر، برترین رسانه‌ها به لحاظ میزان مشاهده و جذابیت در بین مردم هستند به گونه‌ای که تبلیغات تلویزیونی بیشترین مشاهده را توسط قشر جوان دارد.

ظهوریان ادامه داد: استقبال از تبلیغات رادیو و روزنامه توسط افراد میانسال و مسن بیش از سایر گروه‌های سنی است.

وی میزان جذابیت تبلیغات غیرمستقیم تلویزیونی در قالب برنامه‌های نمایشی و مسابقه را از تبلیغات مستقیم بالاتر دانست و گفت: در تبلیغات سطح شهر نیز تلویزیون‌های شهری به شکل محسوسی جذاب‌تر از بیلبورد و بنر هستند.

مدیر اندیشکده توسعه منطقه‌ای خراسان رضوی اظهار کرد: موثرترین اطلاع‌رسانی به شهروندان در میان برنامه‌های مختلف شهرداری مشهد، اطلاع رسانی در نشریات و محصولات فرهنگی، برنامه بوستان در بوستان و مسجد ما بوده است.

وی هدف از انجام تحقیقات برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات خدمات فرهنگی اجتماعی شهرداری بر روی شهروندان را اطلاع‌یابی از میزان استفاده شهروندان مشهد از هر یک از رسانه‌ها، میزان جذابیت هر رسانه برای مردم، شناسایی اولویت و ذائقه شهروندان در بین برنامه‌های موجود، تحلیل وضع موجود نشان‌های سازمان فرهنگی تفریحی، میزان جذابیت و نفوذ تبلیغات شهرداری و میزان اطلاع و مشارکت مردم در برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.