• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93041609250
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

ساکت: اخلاق و رفتار کی‌روش را نپسندیدم/ او در بُعد فنی موفق بود

ساکت: اخلاق و رفتار کی‌روش را نپسندیدم/ او در بُعد فنی موفق بود

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با بیان اینکه ماندن کی‌روش در این زمان به مصلحت است گفت: در واقع تفکر و عیار واقعی کی‌روش در جام ملت‌های آسیا مشخص می‌شود، چرا که در این مسابقات زمان نشان دادن متالوژی نتیجه است، نه حفظ دروازه که درجام جهانی داشتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با بیان اینکه ماندن کی‌روش در این زمان به مصلحت است گفت: در واقع تفکر و عیار واقعی کی‌روش در جام ملت‌های آسیا مشخص می‌شود، چرا که در این مسابقات زمان نشان دادن متالوژی نتیجه است، نه حفظ دروازه که درجام جهانی داشتیم.

محمد‌رضا ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: کی‌روش را باید در دو بعد فنی و رفتاری اداری مورد ارزیابی قرار داد. در بعد فنی تا کنون عملکرد خوبی داشته است و از لحاظ انتخاب بازیکن خود را محدود به ایران نکرد. ساختاری که وی با آوردن بازیکنان لژیونر و بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا باز کرد تبعات مثبت بسیاری داشت.

وی افزود: کی روش با دعوت و حضور بازیکنان ایرانی که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند آژیر خطر را برای بازیکنان حاضر در ایران به صدا در آورد. سطح فنی و میزان آمادگی جسمانی و همچنین تفکرات و روحیه جنگندگی و انگیزه‌ای که در بین این بازیکنان است در بین بازیکنان حاضر در ایران بسیار کمتر دیده می‌شود و بنابراین بعد از این برخوردها فکر می‌کنم تفکر و هدف بازیکنان ایرانی تغییر کرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان برگزاری ارودهای تدارکاتی فشرده و دوران بدنسازی برای آمادگی تیم جهت حضوری خوب و مطلوب در جام جهانی را مثبت خواند و گفت: با برنامه‌ریزی منظم و حمایت‌هایی که شد کی روش توانست در مدتی که در اختیار داشت از نظر آمادگی جسمانی و بدنی و همچنین ایجاد انگیزش در بازیکنان به موفقیت دست یابد. در واقع بازی که در مقابل نیجریه و آرژانتین داشتیم از نظر فنی،تکنیکی و بدنی، ایران نمایش بسیار خوب و قابل قبولی داشت؛ تفکری که هدف آن حفظ دروازه با عملکرد مناسب بود.

مشاور سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد: در حقیقت ماندن کی‌روش در شرایط فعلی به مصلحت است، چرا که از یک طرف فرصت زیادی تا شروع مسابقات جام ملت‌ها باقی نمانده و از سوی دیگر برنامه و هدف گذاری در جام جهانی با جام ملت‌های آسیا کاملا متفاوت است و عملکرد این مربی پرتغالی را می‌توان در جام ملت‌ها دید. تفکری که در جام جهانی داشتیم حفظ دروازه بود و می بایستی بهترین نتیجه را در این مسابقات به دست می آوردیم و خوشبختانه شخصیت تیمی که به دنبال آن بودیم تا حدی به دست آوردیم، اما به دلیل قدرت برتری ایران و جایگاهی که در آسیا دارد در جام ملت‌ها این متالوژی به کسب نتیجه و برد باید تغییر کند و دیگر به دنبال اداره بازی و حفظ دروازه نباید باشیم

ساکت درباره عملکرد اداری و اخلاقی کی‌روش اظهارکرد: در این بخش متاسفانه زیاد رفتار کی‌روش را نمی‌پسندم. نوع رفتاری که با فدراسیون ایران، مربیان، رسانه‌ها و برخی از بازیکنان داشت و یا مسئله لباس موردی نبود که وی آن را رسانه‌ای کند. در هر خانواده‌ای ممکن است این اتفاقات رخ دهد اما نباید در چنین موقعیت و فضایی آن را مطرح می کرد. به اعتقاد من باید قرارداد تازه کی‌روش را بر اساس شرط، تنظیم و بسته شود؛ مسئله‌ای که ما همیشه در سپاهان آن را اجرا می کردیم و خوشبختانه نتیجه هم داشت و از سوی دیگر باید شرایط و زمینه‌های اجرای این برنامه‌ها را برای او ایجاد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۴-۱۶ ۱۲:۱۵

شما ببخشيد ديگه تكرار نمي شه.

avatar
۱۳۹۳-۰۴-۱۶ ۱۲:۲۵

اتفاقا رفتارش کاملا صحيح و مودبانه بود. با اين بلاهايي که سرش آورديم بايد خدارو شکر کرد که تا الان از دست ما ديوونه اي چيزي نشده!