• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 93060100004

به خاطر تاخیر 10 دقیقه‌ای رخ داد

خیابان‌خوابی دختر دانشجوی خوابگاهی!

خیابان‌خوابی دختر دانشجوی خوابگاهی!

"وقتی مطمئن شدم دری برای من باز نخواهد شد به فکر دوستان و آشنایان افتادم، هیچکس در آن شب نبود، تنها من ماندم و خیابان های تهران و صدای بوق و ترمز ماشین ها. ساعت 2 نیمه شب شده بود و هیچ جایی نداشتم و باید به دنبال سرپناهی امن برای این شب می گشتم. مهمانسراها راهم نمی دادند و به سالن ترمینال پناه بردم و تا خود صبح روی صندلی با چشمانی خیره به کفش های مسافران شب را صبح کردم."

"وقتی مطمئن شدم دری برای من باز نخواهد شد به فکر دوستان و آشنایان افتادم، هیچکس در آن شب نبود، تنها من ماندم و خیابان های تهران و صدای بوق و ترمز ماشین ها. ساعت 2 نیمه شب شده بود و هیچ جایی نداشتم و باید به دنبال سرپناهی امن برای این شب می گشتم. مهمانسراها راهم نمی دادند و به سالن ترمینال پناه بردم و تا خود صبح روی صندلی با چشمانی خیره به کفش های مسافران شب را صبح کردم."

این‌ جملات بخشی از سخنان دختر دانشجوی خوابگاهی است که به علت دیررسیدن به خوابگاه، مسئول خوابگاه به وی اجازه ورود نداده بود و ...

"ش- الف" دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی و ساکن خوابگاه خودگردان فاطمه الزهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا ماجرای آن شب که به گفته خودش شب وحشتناکی بود، اینگونه تعریف می‌کند: آنشب حدود 10 یا 15 دقیقه دیر رسیدم و هر چه به مسئول خوابگاه اصرار کردم که هیچ سر پناه دیگری ندارم و اگر وارد نشوم باید تا صبح کنار خیابان بمونم، مسئول خوابگاه اجازه ورود به من نداد.

وی با اشاره به اینکه حدود نیم ساعت پشت در خوابگاه ماندم و التماس کردم تا بلکه در باز شود، می‌افزاید:‌ در این مدت باوجود تاریکی و حتی احتمال ایجاد مزاحمت‌ از سوی کارگران ساختمانی داخل کوچه، مسئول خوابگاه باز هم راضی به باز کردن در نشد.

این دانشجوی دختر درباره تجربه تلخ سپری کردن یک شب تا صبح در خیابان‌های تهران، می گوید: بعد از اینکه از بازشدن در خوابگاه ناامید شدم، به ناچار دنبال یک سرپناه گشتم. به چند مهمانسرا رفتم اما از آنجایی که نامه اماکن را می خواستند به من اتاق ندادند. به فکر دوستان و آشنایان افتادم، هیچکس در آن شب نبود، تنها من ماندم و خیابان‌هایی که سیاهی شب و سکوت ترسناکی آن را فرا گرفته بود و تنها گهگاه صدای بوق و ترمز ماشین‌ها بود که زهره ترکم می کرد.

این دانشجوی علامه می‌گوید: آن شب تا ساعت 2 بامداد در خیابان‌های تهران سرگردان بودم. هنوز هم وحشت آن شب در من تازه است. دائم از خودم می‌پرسیدم که " آیا مسئول خوابگاه راضی میشد دخترش شبانه در خیابان‌های تهران بی‌سرپناه بماند، چگونه به این راحتی مرا که دور از خانواده‌ام هستم، در خیابان آواره کردند؟ ... خیلی سوالاتی که هنوز هم برایشان پاسخی پیدا نکردم.

وی ادامه می‌دهد که وقتی از پیدا کردن سرپناهی در آن وقت شب ناامید شدم، یاد ترمینال افتادم. راهم را به سمت ترمینال که سالن آن شاید امن ترین مکان برای من بود کج کردم. ساعت 3 و نیم بود که خود را با آژانس به ترمینال رساندم و شب را روی صندلی با چشمانی خیره به کفش های مسافران گذراندم.

این دانشجو از ارسال نامه‌ اعتراض و شکواییه خود به اتحادیه خوابگاه‌های خودگردان خبر می‌دهد و می‌گوید: متاسفانه هنوز خبری نشده است.

شوکتی رییس اتحادیه خوابگاه های خودگردان کشور با تایید چنین اتفاقی به ایسنا و با اشاره به دریافت نامه دانشجوی مذکور به ایسنا می‌گوید: با توجه به آیین‌نامه داخلی خوابگاه‌های خودگردان، درب خوابگاه در ساعت مقرر بسته خواهد شد و هیچ فردی حق ورود به خوابگاه را ندارد، این خانم هم با 10 دقیقه تاخیر به خوابگاه رسیده است و از لحاظ قانونی نباید درب باز می شده اما از لحاظ اخلاقی و عرف جامعه با توجه به شرایط جامعه باید اجازه ورود به این خانم داده می شد.

وی با تاکید بر اینکه این مسئله به هیچ وجه از نظر اتحادیه قابل قبول نیست و هیچ کجای دین و اخلاقیات اجازه چنین رفتاری نمی دهد، می‌افزاید: اتحادیه از حق این دانشجو دفاع خواهد کرد و به هیچ وجه نباید به خاطر تاخیر خانمی را تا صبح در خیابان بگذاریم . اتحادیه تذکر کتبی به این خوابگاه داده است و فرصتی تعیین شده تا مدیریت خوابگاه با این مسئله برخورد کند در صورت عدم برخورد صحیح با این مسئله در شورای حل اختلاف اتحادیه این موضوع مطرح خواهد شد و در صورت لزوم حتی مجوز خوابگاه لغو خواهد شد تا از هر کسی حقوقی ضایع شده است احقاق حق صورت بگیرد .

به قانون عمل کنیم یا به اخلاقیات!؟

زیاد ، مدیر خوابگاه فاطمه الزهرا و عضو هیئت مدیره اتحادیه خوابگاه های خودگردان هم با تایید وقوع چنین اتفاقی به ایسنا می‌گوید: ظرف یک ماه گذشته این خانم چندین بار با تاخیر به خوابگاه مراجعه کرده است این اتفاق مسئله ایست که قانون برای ما تعیین کرده است، مطابق قانون راس ساعت 10:30 باید درب خوابگاه بسته شود و از ورود افراد ممانعت به عمل آید . سوال اصلی اینجاست که ما باید به قانون عمل کنیم یا به اخلاق ؟ در صورت ورود این خانم متهم بی قانونی می شدیم و حال متهم به بی اخلاقی .

مدیر خوابگاه فاطمه الزهرا درباره برخورد با این مسئله و پاسخ به اتحادیه می گوید: من به مسئول خوابگاه نیز گفتم که عملش خلاف اخلاق بوده و این برخورد را قبول ندارم. بر همین اساس روز یکشنبه بناست در اتحادیه جلسه ای در همین موضوع بر گزار شود تا به این مسئله رسیدگی شود .

آنچه در این مسئله قابل توجه است اجرای قانون به قیمت آوارگی شبانه دختری است، اتفاقی که می تواند برای هر دانشجوی دیگری در ابعاد بزرگتر و تلخ تر رخ دهد.

مسئولان این خوابگاه خودگردان در دفاع از رفتار خود در حالی به آیین‌نامه‌های موجود اشاره می‌کنند که بی‌شک هیچ فرد مسئول و غیرمسئولی نیز راضی به این نمی‌شود که یک دانشجو ولو متخلف، پشت در خوابگاه بماند و شب را تا صبح در خیابان‌ها سپری کند.

این پرونده همچنان تا به نتیجه رسیدن موضوع در ایسنا مفتوح است .

گزارش از محمد حسن سیدزاده

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۱:۱۵

واقغا متاسفم که توي اين شهر با چنين آدمهايي داريم زندگي مي کنيم... حرمت زن توي اين مملکت به راحتي به بازي گرفته ميشه...!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۱:۱۷

مملکت گل و بلبل!!! فقط ادعا داريم هممون

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۷:۱۳

يک بار تاخير داشتن در ماه اشکالي نداره.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۴۲

با سلام . به نظر من اين مسؤل دلسوز هم به بي اخلاقي و هم به بي قانوني متهمه .مي تونن براي کسايي که به هر عنوان دچار تاخير ميشن جريمه با نسبتهاي مختلف تعيين کنن و يا ... .هيچ بعيد نيست که مسؤلين مربوطه اين شخص را به خاطر انتشار اين خبر اذيت کنن .

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۸:۴۹

با تشکر از گزارش بجا و بحق آقاي سيد زاده بنظر اين مسئله خيلي وقته دانشجويان دختر را با مشکل روبرو کرده است البته جلوي ضرر را هر موقع بگيريد منفعت است حتي زنان و دختران غير دانشجو هم با اين مسئله مواجهند در خوابگاه ها و پانسيون هاي زنانه حال چه کسي بايد به دغدغه آنها پاسخ بگويد الله اعلم اميدورام سايت ايسنا اين مسئله فرهنگي و اجتماعي را به راهکاري عمومي و بزرگ برساند

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۰۶

دختر بيچاره بخاطر فقط 10 دقيقه تاخير بايد اينجوري مجازات ميشد؟!!!!!! مسئول خوابگاه که اون شب در رو باز نکرد واقعا وجدان و اخلاق و رحم حاليش نبوده! جالبه که بعضيا تو اين مملکت واسه خودشون حکم صادر مي کنن و درجا مجازات مي کنن. اون هم به اين شکل افتضاح و خجالت آور!! زبان انسان قاصره ... فقط مي تونم بگم خيلي متاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۱۶

من هم اين اتفاق برايم افتاده ولي من پسر بودم!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۲۷

اگر اين دختر خدا نکرده مورد تعرض ميگرفت ديگه ميگفتن قوانين؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۲۷

اين جور وقتها صحبت از قانون واقعا خنده داره. واقعا متاسفم واسه اين طرز فکر.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۳۱

سلام لطفن متن رو بازنگري کنيد؛ چند مورد غلط تايپي داره

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۵۱

البته حرف شما درست است ولي در صورتي که به قانون عمل نشود چه تضميني است که اين قانون از سوي سايرين رعايت شود؟ همه ميدانيم که در فوتبال هم قانون نانوشته اي بنام فيرپلي وجود دارد ولي ميدانيم که در کشور ما اين مسئله دستآويزي است براي وقت کشي و تمارض بازيکنان! مشکلات کشور ما بيشتر جنبه فرهنگي دارد تا قانوني!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۹:۵۹

من سالها ساکن خوابگاههاي دانشجويي بودم. اکثر مسئولين خوابگاههايي که باهاشون برخورد داشتم با کمال تاسف فاقد درک کافي بودند. از اين دست قوانين مسخره زياد بود. يه جا 10 به بعد، يه جا 12 به بعد يه جا 11 به بعد خوابگاه راه نمي دادند. بعضي مواقع اگه يه جا تو يه اتاق خالي مي شد، به ازاي دريافت پول يکي رو که اصلا دانشجوي اون دانشگاه هم نبود مياوردند تو اتاق و اگه اعتراض هم مي کردين به زور و تهديد که ترم بعد بهتون خوابگاه نمي ديم مجبورتون مي کردين که باهاش بسازين.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۰۸

سلام هر دو فرد اينجا درست ميگويند . ولي اين قانون است که بايد هم اخلاق را در بر گيرد و هم انضباط ، شايد لازم بود آن روز که قانونگذار قانون را مي نوشت شخصي از او مي پرسيد اگر دختري به هر دليلي دير آمد آن وقت چه ؟ خيابان بخوابد؟و ديگري مي توانست بگويد خب داخل اتاق دفتر تا صبح بماند تا تنبيه شود!! نه اينکه داخل خيابان !!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۱۵

دختر مردم را نيمه شب راهي خيابان کردن نه تنها اخلاقي و يا ديني نيست نامردي است

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۲۴

خيلي ها مردم را دوست ندارند. ناموس جامعه را ناموس خودشان نمي دانند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۳۴

اينگونه موارد در خوابگاه ها بسيار مشاهده مي شود و هيچ گونه برخوردي و يا تدبيري صورت نمي گيرد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۳۵

من خودم ساکن همين خوابگاه ها هستم خيلي از نظر بهداشتي وضعيت خوبي دارند بايد اين جور برخوردهارو هم تحمل کنيم.معلوم نيست مي تونست چه بلا هايي سر اين دختر بيچاره بياد. حالا بايد ببينيم کي مي خواد پاسخگو باشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۳۸

اونايي که دارن از قانون دم مي زنند بايد ديد در موارد ديگر از جمله بهداشت، مجوز، متراژ اتاق ها و... نيز دم از قانون مي زنند يا خير؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۴۶

من اگه جاي دختره بودم سوار يه ماشين لوکس مي شدم مي رفتم. هم راحت ميخوابيدم و هم يه صبحونه توپ مي خوردم. صبح هم با همون ماشين ميومدم جلوي در خوابگاه يه زبون درازي به مسئول خوابگاه مي کردم و مي رفتم توي اتاقم.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۴۸

زنده باد دولت تدبير واميد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۰:۵۴

بايد اجازه ورود داده شود و اگر اين خانم باز تكرار ميكرد در روز روشن از خوابگاه اخراج ميشد و بدين صورت هم قانون اجرا ميشد هم اخلاق!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۱:۱۴

دختر يا زن خودشون هم يه شب تا صبح تو خيابونهاي تهران، غريب مي موند باز هم حرف از قانون ميزدن؟!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۱:۳۳

لطفا پيگيري بفرماييد تا از مرداني که نسبت به نواميس مردم بي تفاوت هستندوهيچگونه احساس مسوليتي ندارند بازخواست شود ومورد پيگرد قرارگيرند ...اگر ناموس ان نگهبان اينچنين شب را درخيابان ميگذراند ايا شب را راحت پلک بر هم مي نهاد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۱:۴۶

فكر كنم تقصير امريكاست

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۶:۰۲

نه، تقصير تحريمه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۱:۵۰

مملکته که ما داريم! وزارت علوم الان نقشش چيه دقيقا..... الان کدام ارگان نقش ناظرو داره؟ لطفا اين موردو پيگيري کنيد......

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۰

چرا همه هي ميگن بايد اين دختر رو راه ميداده. خب اگه هر کس بخواهد هر شب ديرتر از موعد قانوني بياد خوابگاه، خانواده خود اين دختر معترض نميشن که چرا اونجا هرج و مرج هستش. تازه مسئول خوابگاه ميگه اين مسئله دفعه اول نبوده. خانواده ها به اطمينان اجرا شدن قانون بچه هاشون رو ميفرستن يه شهر ديگه. کسي سئوال نکرد که چرا يه دختر بايد تا اين وقت شب بيرون باشه!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۸

دختر مردم بيخود کرده تا نيمه شب بيرون مونده. يکي نيست بپرسه تا اون موقع کجا بودي و چيکار ميکردي؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۶:۰۵

آقا و يا خانم حق و قانون بايد بر اساس اخلاق نوشته شود در ضمن اگر اين خانم خدايي نکرده مشکل اخلاقي داشت بايد از اخراجش و خوابيدن يک شب بيرون از خوابگاه خوشحال ميشد نه ناراحت.....

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۵

واقعا نامرديه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۹

اينجور که من شنيدم اين خوابگاه مجوز نداره! با اين احوال حرف از بي قانوني مي زنن! کساني که از ريشه بي قانوني کردند

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۰

اقاي شوکتي خسته نباشي با اين مديريت بي نظير - رو سفيد کري همه مديران رو . . اين مدير خوابگاه هم اگه بلايي سر اين دختر ميومد چي ميخواست بگه واسه من جالبه- چند بار دير اومده تذکر کتبي بگير چرا اين بلا رو سرش ميارين؟ اگه اتفاقي مي افتاد اونوقت قانون قانون ميکردين؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۷

خدايا وقتي اين خبر رو خوندم دلم لرزيد اين از خوابگاه و خوابگاه دار بي مسئوليت. خواهشاً با مسئول خوابگاه شديداً برخورد شود. ايشان صلاحيت ندارند خوابگاه را به كسي ديگر واگذار كنيد. خواهش مي كنم.براي ديدن فرزندم كه در شهري ديگر دانشجو بود رفتم به شب خوردم خدايا براي هيچ كس اين مشكل پيش نيايد.از ترس داشتم مي مردم. از ناچاري به يك خانم در خيابان پناه بردم ايشان جوابم كردند. با هر بدبختي بود شب را به صبح رسوندم الهي براي كسي پيش نياد من يك زن مسن بودم اين دختر بيچاره چي كشيده. خدايا خودت رحم كن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۷

آقاي محسن. لطفا اينجوري نوشته ميشه نه لطفن. غلطهاي تايپي خودت رو درست کن لطفا...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۷:۴۵

جناب مهدي در شيوه نگارش صحيح فارسي لطفن صحيح است و نه لطفا.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۴۳

فرمودن اجراي قانون!!!؟؟؟خندمان گرفت

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۵۵

هميشه لازم نيست که قانون رو بشکنيم, گاهي وقت ها ميشه خمش کرد!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۵۹

دختر خودتم بود فقط تذکر ميدادي

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۲:۵۹

اخلاق فراي قانون است تلاش کنيم قانون هايمان اخلاقي تر گردد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۳:۱۰

اگر قرار باشد فقط بگوييم اجراي قانون بطور مطلق بنظرمياد ديگر نيازي به کارشناس با مدرک بالا نداشته باشيم چون يک فرد اشنا به خواندن ونوشتن هم مي تواند اموررا طبق قانون انجام دهد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۳:۱۵

اين خانم دانشجوي مقطع ارشده مي فهميد ارشد؟! مگه دانشجوي ترم اول کارداني هست که تازه وارد يه اجتماع بزرگي شده باشه که مقررات رو نفهمه، مسئولين خوابگاه خجالت نکشيدند که اين رفتار رو با اين خانم کردند؟ اگر کسي به خودش اجازه ميداد بهش دست درازي کنه و ايشون مقاومت مي کرد و به قتل ميرسيد چه کسي پاسخگو بود؟ لابد مسئولين همين خوابگاه هزار انگ بهش مي زدن که فلان بود و بهمان

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۳:۱۷

بايد به اين دانشجو احسنتها گفت آفرين بايد برحق قانوني خود پاي فشارد واز هيچ مهراسيد.ديدم سايت الف هم خبررا مخابره كرده.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۳:۱۷

با سپاس از اقاي حسن سيدزاده بخاطر گزارش و خبر رسانيشان و تاسف براي افرادي که به اسم قانون اين چنين رفتارهاي ضداخلاقي را انجام مي دهند!!! واقعا يک لحظه اين ادم به اصطلاح قانون مند فکر نکرد که در اين شهر بي دروپيکر چه بر سر اين دختر خواهد امد!!! واقعا ننگ بر اين افراد. اين گونه اتفاقات را بايد با صداي بلند فرياد کرد تا به گوش مسئولين برسد تا ديگر شاهد اتفاقات مشابه نباشيممم, خداروشکر اين بار براي اين دانشجو به خير گذشت اما شايد براي افرادي در آينده ايگونه نباشد!!!! حتما بايد يک اتفاق بسيار وحشتناک و ناگوار و غيرقابل جبران رخ دهد تابه دنبال راه چاره بگردن!!!!!!! باز از شما گزارشگر محترم و سايت ايسنا بخاطر خبررساني سپاسگزارم. موفق و پيروز باشين

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۳:۲۱

اگر همه اين دانشجو را انسان ودختر خود فرض کنيم بايد از غصه بميريم اين درد را به کي بگوييم خدايا فرياد رسي بفرست

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۹

اگر به هر دليلي يه دانشجو که جوان هست و ممکنه مثل همه اشتباه بکنه دير رسيد، درسته که ما به نام قانون اون رو شب بدون جاي خواب در شهر رها کنيم؟ قانونگذاران فکر اين مساله رو هم کرده بودند؟ اگر اون دختر شب را جايي نامناسب و با فرد يا افرادي غريبه مي گذراند ميشد سرزنشش کرد؟ آيا هر کسي ممکن بود ترمينال به ذهنش برسه و به اندازه اين خانم شجاع باشه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۳:۵۴

قانون بايد براي تامين حقوق و امنيت جامعه باشد.قانوني که دختر مردم را در خيابان رها کند قانون نيست.ظاهرا کاربرد قانون رااساسا اشتباه گرفته ايد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۴:۰۰

واي به حال جامعه با اخلاق ما . واااااااااااااااااااااااي داريم به کجا ميرويم؟ دائم شعار و شعار

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۴:۱۲

مرسي که پرونده رو باز نگه مي دارين. ولش کنين همه اين جريان رو يادشون مي ره و باز هر کي کار خودشو مي کنه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۴:۱۵

متاسفانه از اين قوانين نپخته زياد داريم. مشکل در نوشتن قانون است که همه جوانب رو در نظر نگرفته

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۴:۳۰

ايسنا خيلي جهت گيري تابلو ميکني. نميگين دختره تا اون وقت شب توي خيابان هاي تهران چيكار ميکرده. گير دادين به مسئول خوابگاه. مگه ما که توي تهران زندگي ميکنيم تا بوق سگ توي خيابون ميمونيم که دختر شهرستاني ها توقع دارند؟!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۵:۱۶

اين امر چيز جديدي نيست و موارد مشابه را بارها از زبان دانشجويان دختر شنيده ام كه مجبور شده اند شب به خانه بستگان و دوستان پناه ببرند يا كنار چراغي در خيابان شب را صبح كنند كه بسي جاي تاسف است

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۶:۰۰

دوستان يه طوري صحبت مي کنيد انگار تهران زندگي نميکنيد... اصلا به هر دليلي بنده خدا اون شب دير رسيده دليل نميشه که بگيم برو همونجا که بودي...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۶:۲۵

در جواب به دوستاني که حرف از اجراي قانون و جلوگيري از هرج و مرج ميزنن بايد بگم آيا اصلا به اين فکر کرديد که راه هاي ديگه اي براي جريمه کردن اين خانم وجود داشت؟ مثلا جريمه نقدي ؟ لغو قرارداد خوابگاه و يا .. و نه اينکه شب را در بيرون بگذراند؟؟؟ واقعا کاش کمي منصفانه نظر بديم .. کاش موقع حرف زدن گاهي خودمان را جاي طرف بگذاريم.. در شهري مثل تهران 10:30 شب آنوقت شب معني ميده؟؟ وقتي که تازه 8 شب از کار فارغ ميشويم..

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۶:۳۹

آخي... اگر خدمت رفته بود گريه ميکرد که يه شب از پادگان بياد بيرون بره وسط کوه و دشت بخوابه نه تهران!!... آخي...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۷:۲۱

بد نيست به چند مورد ذيل هم توجهي داشته باشيم. 1- نقش دانشگاه علامه اين وسط چيه؟ 2 - خوابگاه خودگردان ربطي به دانشگاهها ندارند و هر دانشجويي مي تونه در آنجا ساکن بشه. 3 - دانشگاه علامه در اين زمان کلا تعطيل بوده است چه نياز به حضور اين دانشجو در تهران بوده است. 4 - کسي که داراي تحصيلات عاليه مي باشد از او توقع بيشتري از نظر درک قوانين مي رود. پس دليلي نداشته که تا اين ساعت بيرون بماند. 5 - واقعا کدام کار علمي و آموزشي تا اين ساعت برقرار مي باشد. 6- بهتر نيست در زمان تعطيلي دانشگاهها دانشجويان و مخصوصا دانشجويان دختر نزد خانواده هاي خود باشند تا خانواده ها هم محروم از ديدن فرزندان خود نگردند. 7- کاش خبرگزاري ها قدري هم به آسيب شناسي اين جور قضايا فکر مي کردند نه فقط خوراک خبري. 8 - گرچه مسئول خوابگاه مذکور بارها تذکر داده است و حتما مدارکي هم دارد ولي بهتر بود که در روز بعد و با استناد مدارک نسبت به پس گرفتن خوابگاه اقدام مي کرد. نه در آن وقت شب. پايبندي به اخلاق و قانون ضامن سلامت يک جامعه مي باشد پس بهتر است که همگي مخصوصا قشر تحصيل کرده پرچمدار آن باشيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۷:۲۴

آقاي حق گو .... اين خانم از شهرستان اومده بود که 10 دقيقه دير رسيده بود iq

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۷:۴۵

اگر اين بنده خدا رو راه ميدادين به خوابگاه زمين به آسمون مي چسبيد؟؟ اگر دختر خودت توي يک شهر غريب چنين رفتاري باهاش ميشد ببينم رگ غيرتت اندازه شيلنگ فشار قوي ميزد بيرون يا نه؟ متاسفانه برخي نگهبان هاي خوابگاه ها از افراد سطح پايين جامعه هستند و انتظاري هم ازشون نميره!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۷:۵۲

مسئله ساده است. کافي بود زنگ بزنه به پدرومادرش تا خيابون‌خوابي نکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۸:۱۶

در پاسخ به آقاي علي بايد بگم، خانم بودن نبايد عاملي براي توقف مطالعه و تحقيق و علم آموزي باشد. دوم اينکه بسياري از دانشجويان ارشد در زمان تابستان مشغول کار روي پايان نامه هاي خود هستند بسياري از دانشجويان هم در تابستان ترم تابستاني برميدارند. لازم به ذکر است که کتابخانه ملي به طور شبانه روزي باز است و بهترين منابع مطالعاتي براي دانشجويان ارشد هم به شمار ميرود. شايد آوردن اسم دانشگاه علامه هم بي ربط نباشد چون اين دانشگاه در تابستان به دانشجويان خوابگاه نميدهد. شما هم از اين به بعد قبل از اظهار نظر در خصوص تاييد يا رد اقدامي از مضوع انساني به ماجرا نگاه کنيد وگرنه حداقل با اطلاعات کافي صحبت کنيد!!! در ضمن خبرگزاري ايسنا هم خبرگزاري دانشجويان است و اين تنها جايي است که انتظار ميرود از حقوق دانشجويان دفاع کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۹:۲۶

قانون در اين مسئله مانع است اما جامع نيست پس بايد اصلاح شود. نظر بنده اين است که اين دانشجو بايد توسط خوابگاه پذيريش مي شد اما فرداي آن روز مسئول خوابگاه گزارش تاخير را به کميته انضباطي دانشگاه اعلام مي داشت. اينجوري مشکل حل مي شد. فقط يه کم تعقل مي خواست براي طرح اينگونه قوانين. قانون بايد در جهت راهکار درست وضع شود نه خشک و شکننده!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۹:۲۶

من يک دانشجوي ارشدم براي انجام پروژه ام که ازمايشگاهي هست از 8 صبح تا 10 شب ازمايشگاهم و ساعت بسته شدن در خوابگاه 12 هست از اداره امور خوابگاه ها نامه گرفتم چون بيشتر وقتا 12.30 مي رسم خوابگاه، خوابگاه هم مخالفتي با من نمي‌کنه. بهتر بود ايشون هم دليلي قانع‌کننده واسه دير اومدن سابقه‌دارش داشته باشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۹:۳۲

شما دانشگاه رو با مدرسه اشتباه گرفتي! معمولا دانشجوها بخصوص دانشجوهاي تحصيلات تکميلي در تابستون مشغول انجام پايان نامه هاشون هستند. البته در چند سال اخير با امنيتي شدن فضاي دانشگاهها و گستاخ شدن برخي افراد اين مهم با مشکلات فراواني مواجه شد. در ضمن خوابگاه پادگان يا زندان نيست که ممنوعيت تردد و بگير و ببند باشه. ساکنين خوابگاه هم انسان هستن نه گوسفند. مثل اين ميمونه که شما ساعت 12 شب بخوايد بريد تو آپارتمانتون ولي مدير ساختمون در رو از پشت شيش‌قفله کرده باشه و شما رو راه نده.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۹:۳۴

واقعا تاسف داره يه دخترو اينجوري راهي خيابون‌ها ميکنن. يکي نيس بگه اگه دختر خودت بود دانشگاه رو رو سر طرف خراب نميکردي؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۱۹:۵۵

واقعا ما داريم کجا ميرويم چه کسي مسئول سرنوشت اين مردم وجامعه است خدا يا ما را به حال خود وا مگذار!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۰:۱۱

علي آقا حرفهاي شما کاملا مستدل ومنطقي است ولي بايد اين قانون بازنگري شود که اين چنين افراد اجازه ورود داشته باشند ولي متعاقباً برخوردهاي شديدي باهاشون بشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۰:۱۱

اينکه به فکرش اومده بره ترمينال دليل نميشه که ايشون مستقيم از شهرستان اومده و يک راست از ترمينال رفته خوابگاه و راهش ندادند (که همچين چيزي هم در خبر نيامده). در اين صورت بليتش رو نشون ميداد که دير رسيده حتما راهش ميدادند. به نظر من اعمال قانون کار درستي بوده و تقصير خودش بوده که دير رسيده.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۰۲:۳۲

تا امثال شما هستند وضع ما همينه خدايا مارو از شر اين افراد خلاص كن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۰:۲۲

تو همچين مواقعي دانشگاه ورود نميکنه چون تو اين ماجرا هيچ سودي نميبره. متاسفم واسه مسئولان دانشگاه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۱:۰۴

اين کار کاملا غير اخلاقي و غير انسانيه . اون آقاي مسؤولي هم که حق به جانب صحبت کرده و خودشو سياسانه تبرئه کرده بايد بفهمه که همه مردم احمق نيستن که جلوي توجيهات ايشون سر تعظيم فرود بيارن .حرفاي بعضي ها واقعا توهين به شعوره. آقاي سيد زاده خواهشا پيگير اين موضوع باشين تا اين مسؤلين از قدرتشون بيشتر براي وارد کردن ترس واسترس نتونن استفاده کنن. رسالت خبرنگاري اينو ميگه .

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۱:۰۴

خطاب به آقاي علي: اولا چه ربطي داره دانشگاه تعطيله، تعطيله که تعطيله مگه کسي که درس مي‌خونه اونم کارشناسي ارشد کار ديگه‌اي نداره؟ نمي‌تونه شاغل باشه؟ يه جور صحبت مي کنيد که انگار تو اين جامعه زندگي نمي کنيد. واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۱:۵۸

ياد خاطرات خودم افتادم، دانشجوي دوره دکترا بودم، يک شب کار پايان نامم که آزمايشگاهي بود تا 10 شب طول کشيد، ساعت 11 به خوابگاه دانشگاه تهران رسيدم ، اجازه ورود بهم ندادند مجبور شدم با هزار ترس و لرز شب برم خونه يکي از بستگان دور که در اطراف تهران بود، واقعا خدا رحم کرد و اگر خدا را نداشتتم نميدونم چي ميشد، الان چندين سال از آن موقع گذشته ولي گويا اين داستان همچنان ادامه دارد...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۲:۵۰

اولا اوشون دانشجوي ارشدن نه يه بچه 18 ساله وثانيا هر چه که باشد مي شد يه جريمه اي مي کردن نه اينکه به خوابگاه راه ندن!!! واقعا متاسفم از نحوه فکرتون!!! تو اين شهر حتي بعضي وقتا شايد يه پسر هم امنيت نداشته باشه، چه برسه به دختررررش. فقط بايد براي افکار مشابه شما متاسف بود

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۲۳:۲۴

اين اسمش قانون نيست، بي وجدانيه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۲:۲۶

من يه بار ساعت 2 نصفه شب رفتم خوابگاه رام نداد...يه سروصدايي راه انداختم گفت بابا تو ديگه کي هستي بيا برو تو ...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۷:۲۰

اگه دختر خودش يا يکي از آشناهاش بود باز هم سفت و سخت قانون رو رعايت ميکرد؟ بعد ميگن دختر خيابوني فراوونه. علتش چيه؟ باعثش کيه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۷:۵۹

اين مشکل واسه دوستاي من تو خوابگاه پيش اومده حتا واسه خود من! نه تنها خوابگاه هاي خودگردان حتي خوابگاه هاي خود دانشگاه هم اينطور هستن. از خوابگاه اومدم خونه گرفتم الان هم بخاطر اينکه تو شهر غريب هم درس مي خونم و کار مي کنم شبها که دير برمي گردم با رفتار بد همسايه ها مواجه هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۹:۳۳

مسلماً قانوني که اجازه ورود فرد به خوابگاه بعد از ساعت مشخصي را نمي دهد يک قانون اشتباه است. چون معني خوابگاه اين است که فرد جاي ديگري براي ماندن ندارد. مي شد قانون اينگونه باشد که اگر بعد از ساعت خاصي به خوابگاه وارد شد بايد جريمه نقدي پرداخت کند يا نمره منفي انضباطي برايش در نظر گرفته شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۹:۵۱

هرچه كني به خود كني .... (به اميد خدا به همين زودي)

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۰:۱۶

طرف 9000 تا را برميداره ميره هيچ کس هم نميتونه کاريش کنه بعد اين بنده خدا را به خاطر 10 دقيقه تاخير آواره خيابان کردن حرف از قانون ميزنن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۱:۲۴

اگه اتفاقي براي اين دختر ميوفتاد کي جوابگووووو بود

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۱:۲۸

بعضيا يه جوري حرف مي زنند که انگار دختر نمي تونه هيچ کاره ديگه اي جز درس خوندن انجام بده. اون دختر دانشجوي کارشناسي ارشد يک دانشگاه معتبر است يه دختره خياباني نيست که راجع بهش اينجوري صحبت مي کنيد..... بهتره قبل از قضاوت کمي تامل کنيم فقط

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۱:۳۸

من خودم ساکن همين خوابگاه مذکورم . اين خوابگاه از لحاظ بهداشتي هم در شرايط بسيار بدي قرار دارد. بي توجهي مسوولين و بعد از اين جريان تهديد و ارعاب بچه ها هم بوده است.لازم به ذکر است خوابگاه نگهبان ندارد و تنها يک سرپرست شيفت شب است که يک خانم مسن است.ايشان حتي وقتي ما از شهرستان با بليط هم دير مي رسيم در را برايمان باز نمي کند. خوشحالم که اين خانم توانست اين موضوع را مطرح کند و توجه مسوولين را به وضع بد اين خوابگاه جلب کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۴:۱۲

تو مملکت ما تنها چيزايي که ارزش نداره انسانيت و جون آدم هاست.متاسفم براي مسئولين اين خوابگاه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۴:۱۶

معلوم نيست چقدر از اين موارد هست حالا اين يکي تونسته قضيه رو به گوش همه برسونه....

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۴:۲۶

حالا ديگه همه چيز اين مملکت قانون داره فقط اين 10 دقيقه تخطي از قانون بود ديگه؟ رو رو ببين

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۶:۴۳

من اگه برادر اين خانوم بودم منتظر رسيدگي مسئولين نميموندم!!!!! خودم کاري ميکردم تا اون مسئول ديگه نصف شبي هوس قانون به سرش نزنه! حتي اگه هر شب هم تاخير ميداشت، اون مسئول حق نداره شب آواره خيابونش کنه! فوقش فردا به خانوادش خبر ميدادي يا به هر طريقي تذکر يا جريمه اي! هر چند همه اين حرفا که به خاطر قانون بوده حرف الکيه! وگرنه فردي با حداقل شعور و فهم هم ميفهمه که يه نفر اونم دختر رو نبايد نصف شب وسط خيابون رها کرد!!!!! حالا قانون هر چي ميخواد بگه!!! هنوز باورم نميشه اين خبر رو خوندم! چقدرم وقيحانه همه مسئولين خبر رو تاييد ميکنن و بعضا توجيه هم ميخوان بکنن!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۷:۲۱

آقاي مسئول خوابگاه وجدانت کجارفته؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۷:۲۵

مسن ها را جمع کنيد به جوانان ميدان دهيد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۷:۲۸

منو تنها نذار روي قلبم پا نذار توي اين شهر شلوغ اين وقت شب سربه سرم نذار. مادرم& خواهرم شما که اگاهيد چه بلاها بر سر نواميس مردم ميارند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۱۹:۴۳

نميشد به پليس 110 زنگ بزنه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۲۳:۴۸

من دخترم در تهران دانشجو هست. در خوابگاه هم زندگي ميكند و آخرين مهلت مراجعه به خوابگاه هم كه ساعت 10 است را به شدت رعايت ميكنند و كسي اين موضوع رانقض نمي كند. حدس ميزنم كه اين خانم دانشجو يا دوستان ديگرشان به كرات و دفعات زياد اين موضوع رانقض كرده اند و مسئولين خوابگاه اين كار را انجام داده اند. بعد اينكه خبرنگار شما از كجا ميداند كه ايشان تا صبح از خوابگاه بيرون بوده يا اين قصه را از خودش نساخته است؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۰۹:۳۹

آقاي پدر در مورد دخترهاي مردم قضاوت بيجا نكن، همه كه مثل جنابعالي پولدار نيستند تا دختر نازنازيشون رو همه جوره تأمين كنند. خيلي از دانشجوهاي شهرستاني توي تهران مجبورند عصرها تا ديروقت كار و تدريس كنند و توي اين ترافيك تهران هر شب تا مرز سكته پيش بروند كه زود به خوابگاه برسند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۰۸:۵۷

اگه من داداشش بودم خوابگاه رو سر رئيسش خراب مي كردم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۰۹:۵۸

خب يه پولي بهش ميداد شايد راضي ميشد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۲:۰۹

سلام يک زماني ناموس پرستي ما ايرانيها زبانزد بوده است ولي در حال حاضر بي خيالي ما نسبت به مسائل اخلاقي باعث تعجب و تاسف است کجايند با غيرتان؟کجايند دلواپسان؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۲

عالي بود آقاي سيد زاده عالي بود حظ وافر بردبم.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۴۳

مثلا ما مسلمان و ايراني هستيم ايا اين شرافته يا انسانيته بايد اون مسئول رو که راضي به خيابان خوابي يک دختر جوان شده سر در همان خوابگاه اويزان کرد تا بفهمه انسانيت را با قانون توجيه نکند

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۲۰:۰۰

ميشه اينطور نتيجه گرفت که قانوني که ميگه نبايد فرد رو بعد از ساعت مشخصي به خوابگاه راه داد قانون اشتباهي هست. چون فردي که از خوابگاه استفاده ميکنه احتمالا جاي ديگه اي رو نداره که بره و براي همين هم خوابگاه گرفته. قانون بايد مثلاً براي فرد جريمه نقدي يا انظباطي در نظر بگيره. جالبه که بعد از ده ها سال به اين موضوع توجهي نشده بوده.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۲۲:۳۹

دو سه نفريكه اومدن اينجا به نفع خوابگاه راي دادن از جمله كسايي هستن كه دوست دارن دخترها رو به خوابگاه راه ندهند تا اينها با ماشين بروند دنبالشان. از خدا بترسيد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۲۲:۴۵

بديهي ست که قانون مشکل دارد...به جاي ممانعت از ورود جريمه نقدي سنگين بگذاريد که نه ديگر دختري در خيابان بماند و نه ديروقت آمدن باب شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۰۰:۰۵

ايسنا حيفه بخدا چرا اين طوري شديد شما؟ نمي گم داستان دروغه ولي خواننده بايد منبع خبر رو بدونه. هر کي از هر خوابگاهي شکايت کرد شما باخبر ميشيد؟ از کجا اين خانم رو مي شناسيد؟ صحت ادعايش رو از کجا دريافتيد؟ اينا همه اصول اوليه خبرنگاريه. در پايان هم تاکيد کرديد که اين پرونده در ايسنا مفتوحه. اما در مورد خبر. يه دانشجوي کارشناسي ارشد از ساعت 11 تا 2 چطور نتونسته جايي پيدا کنه؟ رفتن به کلانتري و گرفتن نامه براي مسافرخونه کار سختي نيست. ضمن اين که دختران شهرستاني به دليل اين که در شهر غريب اگه به مشکل برخوردن بتونن حل کن اطلاعاتشون رو در هر زمينه بالا ميبرن. خيلي باهوش تر از دخترهاي تهروني هم ميشن معمولا. حالا چطور شده اين خانم اين طوري شب رو سپري کرده عجيبه. کسي به او تعهد نداده خارج از وقت مقرر راهش بده به خوابگاه اما او متعهد بوده زمان مقرر بره خوابگاه. اما به لحاظ اخلاق و عرف واقعا مسوول خوابگاه کار شرم آوري کرده. مي تونست جريمه اش کنه. اگه خيلي دلش پر بود مي تونست بگه پله رو تي بکشه اما نمي دونم چه جور آدمي مي تونه دختري رو با رها کردن تو خيابون جريمه کنه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۱:۰۵

خانم محترم شما حال خواندن يه صفحه خبرو نداري و دم از هوش و اصول خبرنگاري ميزنيد واقعا متاسفم براي شما كه همه چيز رو دروغ ميدونيد و تهمت ميزنيد اين قسمت خبرو بخونيد: شوکتي رييس اتحاديه خوابگاه هاي خودگردان کشور با تاييد چنين اتفاقي به ايسنا و با اشاره به دريافت نامه دانشجوي مذکور به ايسنا مي‌گويد:.....

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۱:۱۳

مدير خوابگاه فاطمه الزهرا خبر رو تاييد كرده ولي شما ميگيد دروغه؟ واقعا برخي ها نوبرن. خوابگاه بايد اجازه ورود رو بده و در روز ايشان رو تنبيه انضباطي كنه اين ديگه فكر كردن نداره

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۰۹:۳۱

ياد روزهايي افتادم كه هم دانشجو بودم و هم كار مي كردم و توي اين ترافيك تهران با چه بدبختي خودم را به خوابگاه مي رسوندم و چندبار هم شد كه تا صبح پشت در بسته خوابگاه بيدار نشستم و تا خود صبح ذكر گفتم و دعا خوندم و تازه بايد به كميته انضباطي هم جواب مي دادم كه چرا شب خوابگاه نرفتم و....

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۱۲:۵۶

يه خانوم حتي نميتونه تو اين کشور بدون مرد محرم يه اتاق در هتل داشته باشه،باعث تاسفه...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۲۳:۴۵

ممنون. از شما خواهش ميکنم پيگيري فرماييد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۰۷:۵۸

کلن قانون محدوديت ساعت براي خوابگاه دختران تبعيض آميزه. دخترها خودشون مي دونن کي برگردن خوابگاه. هزارتا مشکل داريم تو اين مملکت اينا هم هي به مشکل ما اضافه مي کنن.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۰:۵۵

منم يه بار همچين اتفاقي واسم تو شهرستان افتاد سر لجبازي معاون دانشجويي و سرپرست مرد خوابگاه با من اونجاکه اصلا هتل هم نداشت پشت در خوابگاه نشستم واسه چند ساعت پرچم هاي "يا حسين" بالاي ديوار خوابگاه که باد تکونشون ميداد رو نگاه ميکردم اه خاطرات تلخم رو يادم اورديد بدون ترديد دختر تو ايران بدبخت آفريده شده

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۱:۱۵

بايستي مسجدها که مکان امني براي ما انسانهاست در طول شبانه روز باز باشد تا بتوانند در آن با کمال ارامش استراحت کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۳:۴۷

همونجا مي موند حتي تاصبح. اول هم به 110 زنگ مي زد و يك شكوائيه تنظيم ميكرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۹:۳۸

مطمئن باشيد اول خودش محکوم ميشد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۵:۵۶

مسجدها طبق متن خبر ايسنا روزي سه ساعت هم باز نيستند!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۰:۳۰

تحت هر شرايطي هم که به موضوع نگاه مي کنم دلايل مسولين آنقدرها هم منطقي به نظر نمي آيد که خود آنها سعي در منطقي جلوه دادنش دارند!!!به هرحال اين خانم دانشجوي يکي از مراکز آموزش عالي مهم کشور هستند و بنظرم نبايد مي گذاشتند که حتي يک ساعت در بيرون از خوابگاه بماند چه برسد به يک شب....متاسفم براي مسوليني که باز هم رسيدگي نخواهند کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۸

من دوره ارشد دانشگاه آزاد زنجان بودم. واقعا از مسئولين خوابگاه ممنونم اگه کسي ثبت نام هم نميکرد بهش اجازه ميدادن تو مهمانسراي خوابگاه بخوابه. حتي ساعت 3 شب