• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93060301919
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه نقش جهان/ گودرزی: اصفهان به استادیوم 75 هزار نفری نیاز ندارد

بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه نقش جهان/ گودرزی: اصفهان به استادیوم 75 هزار نفری نیاز ندارد

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه نقش جهان از آخرین وضعیت این پروژه بزرگ ورزشی بازدید کرد و بر نیاز نداشتن اصفهان به ورزشگاه 75 هزار نفری تاکید کرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه نقش جهان از آخرین وضعیت این پروژه بزرگ ورزشی بازدید کرد و بر نیاز نداشتن اصفهان به ورزشگاه 75 هزار نفری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان، گودرزی که به همراه معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت دولت صبح امروز وارد اصفهان شد در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کرد و شرایط این ورزشگاه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. در این بازدید محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز حضور داشت که توضیحاتی در خصوص وضعیت استادیوم نقش جهان و روند تکمیل این ورزشگاه ارائه کرد.

گودرزی در این بازدید تصریح‌ کرد: مشخص نیست چرا 20 سال پیش ظرفیت ۷۵ هزار نفر را برای ورزشگاه نقش جهان اصفهان درنظر گرفتند که این موضوع جای سوال دارد.

وی افزود: این مسئله به اعتقاد من کارشناسی شده نبوده چرا که یک استادیوم ۵۰ هزار نفری برای فوتبال اصفهان کافی است.

گودرزی به مشکلات اعتباری برای ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی در کشور اشاره کرد و گفت: مشکل ما در تکمیل این چنین پروژه هایی کم پولی نیست بلکه بی پولی است. باید نگاه ویژه‌ای به ساخت مکان‌های ورزشی شود تا مردم در فضایی پرنشاط به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در دومین برنامه خود در سفر به اصفهان خانه کشتی این شهر را که به همت اصغر تجدد از خیران ورزش یار اصفهانی تأسیس شده است، به طور رسمی افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان در سومین برنامه کاری خود در اصفهان عصر امروز با حضور در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با روسای هیئت های‌ ورزشی استان دیدار و گفتگو می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۵

اگر مسولان و کارشناسان ديروز مملکت امروز را مي ديدند ، به عنوان نمونه ، اتوبان تهران کرج را بسيار عريض تر از آن چه که هست در نظر مي گرفتند تا از آن چه که امروز مي گذرد جلوگيري کرده باشند . روي سخنم با جناب وزير محترم است بهتر است فقط امروز و تنها شهر اصفهان را نبينيد بلکه به روزي بينديشيد که قرار باشد مسابقه اي بين المللي در اين شهر برگزار شود آيا باز هم ظرفيت مورد نظر جناب عالي جوابگو خواهد بود ؟