• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93060302025
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

گودرزی: موضع ضد فوتبال ندارم/ کی‌روش با سرمربی اسکواش برایم فرقی ندارد!

گودرزی: موضع ضد فوتبال ندارم/ کی‌روش با سرمربی اسکواش برایم فرقی ندارد!

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید ضدفوتبالی نیست و مشکلی هم با تمدید قرارداد کی‌روش ندارد و در عین حال سرمربی تیم ملی فوتبال با سرمربی تیم اسکواش برای او تفاوتی ندارد.

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید ضدفوتبالی نیست و مشکلی هم با تمدید قرارداد کی‌روش ندارد و در عین حال سرمربی تیم ملی فوتبال با سرمربی تیم اسکواش برای او تفاوتی ندارد.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق حضور کی‌روش در تیم ملی هستید، گفت: برای من کی‌روش یا دیگری فرقی ندارد و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد، قبول می‌کنم. اگر فدراسیون بخواهد کسی بماند، ما نیز موافقت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال از ما مشورت بخواهد حتما به او مشورت می‌دهیم اما این را بگویم که کی‌روش با سرمربی کشتی و حتی سرمربی اسکواش برایم تفاوتی ندارد. من موضع ضد فوتبال ندارم، من از فوتبال آلوده ناراحت هستم و متاسفانه آنقدر آدم آویزان و هیچ کاره بر سر این سفره آمده‌اند که باید جلوی این افراد را بگیرم.

گودرزی در نشستی با روسای هیات‌های ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه ما با محدودیت منابع روبه‌رو هستیم اظهار کرد: من اهل محکوم کردن گذشتگان نیستم اما گاهی اوقات کارهایی صورت گرفته که سالیان سال عواقبش را می‌بینیم که جبرانش عمر نوح را می‌خواهد. اشکالی که در استان اصفهان دیده شده، این بوده که برخی مدیریت‌ها بر این استان تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت‌ها می‌تواند زاینده منابع باشند افزود: امروزه منابع انسانی حرف اول را در کشورهای توسعه یافته می‌زند به طوری که در کشوری مثل ژاپن 85 درصد منابع انسانی تولید ثروت می‌کند در صورتی که در کشور ما 20 درصد نیروی انسانی به تولید ثروت می‌پردازند. واقعا باید تاسف خورد که ما با فروش اموال‌مان ثروت تولید می‌کنیم.

گودرزی با بیان اینکه سنگ‌هایی در چاه افتاده که نمی‌شود آن را درآورد، افزود: استان اصفهان 280 پروژه ناتمام دارد در صورتی که می‌توان این تعداد را به 28 تقلیل داد اما این پروژه‌ها را به اتمام رساند. در حال حاضر سرانه استان اصفهان مانند تهران نزدیک 30 سانتی‌متر است در صورتی که همین سرانه در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک و نیم متر می‌رسد. متاسفانه تحلیل ما از استان محروم و غیر محروم درست نبوده ولی در هر صورت حضور من در اصفهان مربوط به مسئله نقش جهان می‌شود و حتما امروز تکلیف این ورزشگاه را مشخص خواهیم کرد تا این ورزشگاه به زودی به اتمام برسد.

گودرزی با بیان اینکه نگاهی متوازن به ورزش همگانی و قهرمانی داریم خاطرنشان کرد: یک اشتباهی که در چند سال اخیر رخ داده این بوده که تمام هم و غم مدیران به وضعیت زیرساخت‌ها بوده در صورتی که اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم به وضعیت امروز و 35 سال پیش زیرساخت‌ها تفاوتی نداشته اما هم تهران و هم اصفهان به لحاظ قهرمانی موفق‌تر از امروز عمل کرده‌اند در صورتی که در گذشته زیرساخت‌های بهتری نسبت به الان نداشتیم اما موفقیت‌های 35 سال پیش بیشتر از الان بوده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نفراتی که از اصفهان راهی اینچئون می‌شوند بسیار کم هستند، افزود: این مسئله به این دلیل است که تمام نگاه‌ها به زیرساخت‌ها بود اما فعلا نباید چنین نگاهی داشته باشیم تا زیرساخت‌های ما تکمیل شود. فقط این قول را می‌دهم که در یکی دو سال آینده اصفهان وضعیت بهتری را پیدا کند.

گودرزی با بیان اینکه نبض ورزش در باشگاه‌ها و هیات‌ها می‌زند که باید تقویت شود تصریح کرد: می‌خواهم که اعتبار بیشتری برای اصفهان لحاظ کنم و به مشکلات هیات‌های این استان رسیدگی کنم. البته باید این مشکلات از طریق اداره کل استان برای من ارسال شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۵۳

نظر کاملا کارشناسي شده وزير: فوتبال فرقي با اسکواش نداره. واقعا خيلي باحالي آقاي وزير

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۵۵

با سلام و تشكر آقاي وزير ضمن قدرداني از زحمات شمابايد عرض كرد برابري عدالت نيست. هر رشته بايد به اندازه اهميت و ارزش مورد توجه قرار بگيرد نه به يك اندازه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۰۰:۰۷

شما نگوييد که براي من سرمربي فوتبال با اسکواش فرقي ندارد...خواهشا افکار عمومي رو به سخره نگيريد.شايد براي شما اسکواش يا ساير رشته ها مهم باشد ولي اين رو مطمئن هستم که براي شما فوتبال اصلا مهم نيست که اگر اينطور بود اينقدر براي تمديد قرارداد کروش بي تفاوت نبوديد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۰۷:۰۴

ببين چقدر گودرزى بافوتبال بيگانه است كه فرق مربى فوتبال با مربى اسكواش رانميداند بايد بحال ايشان و ورزش گريست ? فرداايشان ديگر غضنفرخان را بعنوان كارشناس فوتبال معرفى ميكند?