• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93073017437
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

نقش جهان تحت حمایت مالی فولاد مبارکه قرار گرفت/ بازداشت تعدادی زمین‌خوار پروژه

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان گفت: مجموعه نقش جهان بعد از بیش از بیست انتظار سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان گفت: مجموعه نقش جهان بعد از بیش از بیست انتظار سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ سلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان با تقدیر از همت و توجه سبحانی مدیر عامل مجموعه فولاد مبارکه اصفهان گفت: مجموعه ورزشی نقش جهان از روز سه شنبه تحت حمایت مالی فولاد مبارکه قرار گرفت و با تامین منابع مالی در حدود 30 میلیارد تومان و اضافه شدن پیمانکاران دیگر ، انشاالله تا 12 ماه دیگر مردم اصفهان بعد از بیست سال انتظار با همت دولت تدبیر و امید و درایت دکتر گودرزی، شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی در شهر خود خواهند بود.

فولاد مبارکه، نقش جهان را تکمیل می‌کند

سلطان حسینی در مورد نحوه ورود فولاد مبارکه به این پرو‍ژه گفت: موضوع نقش جهان از ابتدای ورودم در این سمت به طور جدی دنبال کردیم و در دوبخش معارضین که حدود 2500 نفر هستند و ساخت و ساز پیش بردیم.

در بخش ساخت و ساز چندین شخصیت حقوقی از جمله فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان درخواست خود را برای تکمیل این پروژه ارائه کردند که در نهایت در جلسه ای با حضور زرگرپور استاندار اصفهان، بهرام سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه، سخاییان شهردار اصفهان و مدبر مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن کشور با هدف حفظ منافع ملی، توسعه ورزش و رضایت شهروندان اصفهانی و به خصوص جوانان این پروژه به فولاد مبارکه برای تکمیل واگذار شد.

سلطان حسینی گفت: بنا بر صورتجلسه تنظیم شده فولاد مبارکه تا ده سال بعد از تکمیل مجموعه ورزشی نقش جهان نیز در بحث نگهداری و تعمیر مجموعه که سالیانه رقمی معادل دو و نیم میلیارد تومان است از ما حمایت خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان درباره بدهی های گذشته نقش جهان گفت: حدود 2 تا 3 میلیارد بدهی داریم که قرار شده است شرکت توسعه و تجهیز آن را از محل بودجه های تخصیصی پرداخت کند، ضمن اینکه در یکسال گذشته عملیات عمرانی این طرح به دلایل مختلف کاملا تعطیل بود و بعد از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان و پیگیری ها وی‍ژه ایشان الان در این مرحله قرار گرفتیم.

12 زمین خوار خلع ید شدند

" در مجموعه نقش جهان 12 زمین خوار عمده را خلع ید کردیم و برخی دیگر در بازداشت هستند " سلطان حسینی با اعلام این مطلب گفت : مجموعه نقش جهان حدود 2500 معارض دارد و تا الان توانسته ایم با کمک وزارت ورزش و جوانان بخش عمده ای از زمین هایی مردم را با استفاده ازمصوبه لوایح هیات دولت به خودشان بازگردانیم و از 300 هکتار دیگر مجموعه بخشی که مثلا در کاسه استادیوم قرار دارد با توافق خود معارض به قیمت روز هزینه آن را زیر نظر دادگستری منطقه و نهادهای نظارتی به آنها پرداخت کرده ایم و تا الان حدود 7 میلیارد به معارضین قبلی که سالها بدنبال طلب خود بوده اند پرداخت شده است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان با تقدیر از گودرزی برای پیگیری مطالبات مردم گفت: 12 زمین خوار عمده را در این پروژه خلع ید کردیم و دهها میلیون تومان به مالکین واقعی برگشت داده شد و البته تعداد دیگری که برخی سابقه قبلی هم دارند در بازداشت هستند و بررسی حقوقی در مورد انها ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha