• جمعه / ۳۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93083015794
  • خبرنگار : 71460

اینزاگی: به آینده میلان امیدوارم

اینزاگی: به آینده میلان امیدوارم

سرمربی جدید میلان ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در ادامه روند موفقیت خود اینتر را نیز شکست دهد.

سرمربی جدید میلان ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در ادامه روند موفقیت خود اینتر را نیز شکست دهد.

به گزارش ایسنا، اینتر و میلان یکشنبه در داربی دلامادونیا برابر هم به میدان خواهند رفت. این دیدار اولین آزمون مانچینی در بازگشت دوباره به نیمکت اینتر است.

فیلیپو اینزاگی پیش از دیدار تیمش برابر اینتر در داربی دلامادونیا گفت: نوع فوتبال خاص میلان دوباره برگشته است. تمرین آمادگی خوبی را پشت سر گذاشتیم. 50 روز تمرین کردیم تا خود را آماده فصل جدید کنیم. آنچه در تمرینات انجام دادیم کمک زیادی به ما در این بازی کرد. در بیشتر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. اطمینان دارم که سران میلان از این نمایشی که از تیم خود دیدند خوشحال هستند. او ادامه داد: مدت‌ها بود که فکر می‌کردم میلان چنانچه برابر تیمی بااستعدادتر و فنی‌تر از خود به میدان برود شکست خواهد خورد اما الان چنین چیزی را قبول ندارم. ما می‌توانیم برابر هر تیمی به پیروزی برسیم. اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. در هر دیدار تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم. انگیزه زیادی برای پیروزی داریم و در دیداربا اینتر هم نشان خواهیم داد که تیم خوبی هستیم. از روند میلان خوشحال هستم. ما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته این صعود هستیم.

فیلیپو اینزاگی سرمربی میلان که نخستین تجربه خود را در دنیای مربیگری با تیم محبوب خود آغار کرد، می‌گوید او و بازیکنانش اعتماد به نفس بالایی دارند و این زمینه را برای موفقیت آنها فراهم می‌کند. او در گفت‌وگویی که با شبکه فوتبال ایتالیا داشت، اینگونه صحبت کرد: فصل آمادگی خوبی را پشت سرگذاشتیم. خوشبختانه بازیکن مصدومی نداشتیم و این می‌تواند بهترین خبر برای ما باشد. بازیکنان تمرینات خوب و مفیدی را پشت سرگذاشتند و اطمینان دارم که آنها می‌تواند فصل خوبی را پشت سر گذارند. درباره هوندا نیز باید بگویم که هوندا در تمرینات بسیار خوب کار می‌کند و سطح کیفی تیم ما را در میدان بالا برده است. او بازیکنی است که می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. درباره منیز هم باید بگویم که او می‌تواند در همه پست‌ها بازی کند. او هرچند یک هافبک است اما همواره در کارهای هجومی شرکت می‌کند. از عملکرد او در دیدار برابر والنسیا رضایت دارم.

میلان کار سختی با فیلیپو اینزاگی در فصل جدید رقابت‌های سری A دارد چرا که تیم‌ها یوونتوس، اینتر، رم، ناپولی و حتی فیورنتینا در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و این شانس را دارند که عنوان قهرمانی را به دست آوردند اما میلان که فصل کابوس‌واری را پشت سرگذاشت با توجه به آنکه بازیکن شاخصی را در فصل جابجایی تابستانی جذب نکرد شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

او ادامه داد: تنها مشکلی که الان داریم خستگی دی‌چلو است. او تا الان به مرز آمادگی نرسیده است. من و تیمم به قدرت و توان خود ایمان داریم. می توانیم در فصل جدید به اهدافی که در نظر گرفته‌ایم برسیم. روحیه بسیار خوبی در بین بازیکنان تیم حکمفرما است و این می تواند بهترین کمک را به ما کند. درست است که میلان با وجود چند تیم قدرتمند کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی در پیش‌رو دارد اما ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا میلان را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

اینزاگی هدایت تیم بزرگی را برعهده گرفته و کارکردن در این تیم اصلا آسان نیست با این حال او هیچ فشاری را احساس نمی‌کند و می‌گوید هدف بلند مدتی را برای خود در نظر نگرفته است. اینزاگی در گفت‌وگو با سایت اتحادیه فوتبال اروپا گفت: باید هدف ما فکر کردن در کوتاه مدت باشد. باید بازی به بازی تمرکز کنیم و اصلا ذهن خود را به آینده مشغول نکنیم. نباید برای خود اهداف درازمدت و طولانی قرار دهیم چرا که این باعث می‌شود تا در ابتدا خوب کار نکنیم و دغدغه آینده را داشته باشیم. خوشبختانه ما شروع بسیار خوبی در فصل جدید داشته‌ایم و می‌خواهیم با همین اقتدار ادامه دهیم. بدون شک حضور نداشتن میلان در لیگ قهرمانان اروپا اصلا نمی‌تواند خوب باشد. امیدواریم که با بازی‌های خوبی که از خود نشان می‌دهیم بار دیگر جواز صعود به این رقابت‌ها را به دست آورریم.

سرمربی 31 ساله میلان ادامه داد: در درجه نخست هدف ما این است که یک تیم قدرتمند بسازیم تا با تفکر میلان به میدان رود. این چیزی است که هنوز به آن نیاز داریم. بازیکنان باید بدانند در چه باشگاه بزرگی در حال بازی کردن هستند. من دو ماه است که هدایت میلان را برعهده گرفته‌ام و در این دو ماه از عملکرد تیمم راضی هستم. میلان فصل قبل بسیار ضعیف کار کرد و جایگاه هشتم را به دست آورد. بازیکنان باید در درجه نخست اعتماد به نفس خود را به دست آوردند و تلاش کنند تا فصل قبل را با نتایج خوب خود به فراموشی بسپارند. یک بازیکن باید حرفه‌ای فکر کند و این بسیار مهم است.

اینزاگی درباره احساس خود بعد از حضور در نشست مربیان اتحادیه فوتبال اروپا گفت: بسیار خوشحال هستم چرا که با مربی بزرگی مثل سرآلکس فرگوسن که با منچستر یونایتد تاریخ‌ساز بود ملاقات کردم. اما کسی که برای من یک الگو و رهبر به شمار می‌آید کارلو آنچلوتی است. او واقعا مربی بزرگی است و به عنوان مربی و بازیکن چند بار لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. برایم بسیار مهم است که با مربیانی مثل فرگوسن و مورینیو دیدار کنم. آنها تجربه بسیار بالایی دارند. این در حالی است که من هنوز جوان هستم و به تجربه اندوزی نیاز دارم.

میلان فصل کابوس‌واری را پشت سرگذاشت. این تیم فصل قبل با آلگری آغاز کرد اما نتایج ضعیف او با میلان باعث شد تا سران این باشگاه ایتالیایی او را از کار برکنار کنند تا این فرصت را به کلارنس سیدورف جوان بدهند تا تیم سابق خود را از بحران خارج کند اما آمدن سیدورف هم باعث نشد تا میلان از کابوسی که از آن رنج می‌برد رهایی یابد.در نهایت میلان نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را به دست آورد تا به همراه منچستر یونایتد دو تیم سرشناسی باشند که در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا پس از سالها حضور نمی یابند.

اکنون هدایت میلان را فیلیپو اینزاگی جوان برعهده دارد و او امیدوار است که تیمش را از بحران کنونی نجات دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha