• یکشنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93102111156
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: با ورود اصفهانی‌ها نقش جهان تکمیل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: با ورود اصفهانی‌ها نقش جهان تکمیل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: دولت به دلیل نبود منابع مالی از پس تکمیل ورزشگاه نقش جهان بر نمی‌آمد و در نهایت با ورود اصفهانی‌ها، این ورزشگاه تکمیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: دولت به دلیل نبود منابع مالی از پس تکمیل ورزشگاه نقش جهان بر نمی‌آمد و در نهایت با ورود اصفهانی‌ها، این ورزشگاه تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی در مراسم رونمایی از دستگاه شبیه ساز کانوپولو که توسط باشگاه قایقرانی اصفهان انجام گرفت، اظهارکرد: درایت و تلاش در بسیاری از موقعیت‌ها باعث شده بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و این ویژگی در ورزش اصفهان دیده می‌شود.

وی ادامه داد: ورزشگاه نقش جهان به دلیل عدم وجود منابع مالی تکمیل نشد و در نهایت با ورود خود اصفهانی‌ها و فولاد مبارکه تکمیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه در هنگام ورود به عرصه مدیریت ورزش استان اصفهان، 20 میلیارد تومان حکم اجرایی به ضرر ورزشگاه نقش جهان وجود داشته است، گفت: با وجود تمام مشکلات، واگذاری این ورزشگاه به فولاد مبارکه باعث تکمیل نهایی آن خواهد شد.

سلطان حسینی درباره خیران استان اصفهان، اظهارکرد: هر کجا نیاز به ایثار و از خود گذشتگی بوده، اصفهانی‌ها پیشگام و مؤثر بوده‌اند و این امر در ورزش اصفهان نیز به چشم می‌آید که اصفهانی‌ها برای ورزش نیز سخاوتمندانه عمل می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به همکاری نزدیک هیئت‌های کشتی و قایقرانی استان اصفهان، تصریح‌کرد: کمتر می‌بینیم که هیئت‌های ورزشی با یک‌ دیگر روابط مناسبی داشته باشند، اما خوشبختانه این دو هیئت ورزشی با برقراری روابط مطلوب سبب ساز پیشرفت شده‌اند، برای مثال بهترین آکادمی کشتی به وسیله خیران در اصفهان احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص رشته کانوپولو نیز ادامه داد: قصد داریم در سال آینده با کمک هیئت شنا، تعدادی از سانس‌های استخرها را برای کانوپولو اختصاص دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha