• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 93102413580
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینی در میناب

ایسنا/هرمزگان معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: شهروندان برای فعال‌سازی و دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: شهروندان برای فعال‌سازی و دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس،«شهیدیان» معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: با توجه به اهمیت فعال‌سازی کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینی نشستی با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان، رئیس اداره‌ی صنعت، معدن، تجارت، سرپرست اداره‌ی کار و رفاه اجتماعی، نماینده‌ی تعاونی‌های مرزنشینان، رابط دفاتر پیشخوان دولت، کارشناس دفتر امور اقتصادی فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد.

وی با اشاره به صدور کارت شماری از شهروندان در دفاتر پیشخوان دولت گفت: شهروندان برای دریافت کارت خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

شهیدیان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: افرادی که کارت های الکترونیک مبادلات مرزی را دریافت کرده‌اند هر چه سریع‌تر برای فعال‌سازی به یکی از تعاونی‌های مرزنشینی شهرستان مراجعه کنند.

وی با بیان این مطلب که پرداخت سود نقدی سهام فقط از طریق این کارت‌ها انجام می‌شود، یادآور شد: در صورت عدم فعال‌سازی در آینده در پرداخت سود سهام به آنها با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: متقاضیانی که اطلاعات آنها به ویرایش نیاز دارد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا تعاونی‌ها نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام کنند.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: با هماهنگی‌ها در این نشست، مقرر شد از طریق شورای اسلامی شهرستان، بخشدارها، شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها در این‌باره اطلاع‌رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین تعاونی‌های مرزنشینان شهرستان با هماهنگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به نصب بنر در سطح شهر اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha