• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93121911311

گودرزی: ورزشکاری که عرق ملی دارد کشورش را به خاطر پول ترک نمی‌کند

گودرزی: ورزشکاری که عرق ملی دارد کشورش را به خاطر پول ترک نمی‌کند

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید ورزشکاری که عرق ملی داشته باشد به خاطر اعتراض و یا دریافت پول بیشتر به کشوری دیگر نمی‌رود.

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید ورزشکاری که عرق ملی داشته باشد به خاطر اعتراض و یا دریافت پول بیشتر به کشوری دیگر نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود گودرزی در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: ما موافق حمایت‌های مالی افسار گسیخته برای ورزشکاران نیستیم. حمایت‌هایی که از توان وزارت ورزش و جوانان و کشور خارج باشد پذیرفته نیست و در دنیا نیز این چنین اقداماتی متداول نیست.

او با بیان این که حضور برخی از ورزشکاران در خارج از کشور و رقابت برای کشور دیگر به شخصیت ورزشی و خود فرد باز می‌گردد، خاطر نشان کرد: این که ورزشکاری به دلیل اعتراض، به کشور دیگری برود و یا برای دریافت پول بیشتر به کشور دیگر برود به شخصیت او باز می‌گردد. ورزشکاران صاحب نام و آنهایی که عرق ملی به وطن خود دارند هیچ گاه این مسائل را مطرح نمی‌کنند و به رسانه‌ها توصیه می‌کنم که به این حرف ها توجه نکنند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: من بیان چنین صحبت هایی را در رسانه‌ها نمی پسندم. رسانه‌ها باید به مسائل بنیادی همچون ورزش بانوان، اخلاق در ورزش، آموزش، بررسی عملکرد مدیران ورزشی، قانون ورزش، تخصص گرایی، ورزش پاک و ورود بخش خصوصی به ورزش، مالکیت فضاهای ورزشی و مواردی از این قبیل بپردازند.

گودرزی با اشاره به این که برای مثال در بحث مالکیت فضاهای ورزشی مشکلات بسیاری وجود دارد، اظهار کرد: در یک استان شاهد آن بودم که دو هزار و 500 معارض برای فضاهای ورزشی وجود داشت. مسائل بسیار گسترده مالی در این زمینه وجود دارد و باید آنها حل شوند.

او خاطر نشان کرد: وقتی در یک استان 13 نفر به جرم زمین خواری دستگیر می‌شوند باید به آن پرداخته شود و نباید مسائل مالی را در رسانه‌ها مطرح کنیم. علاقه دارم رسانه‌ها به این حوزه‌های اساسی و تعیین کننده بپردازند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چه تعداد پروژه‌ ناتمام ورزشی داریم، گفت: بر اساس آخرین برآوردها حدود دو هزار و 900 پروژه‌ ناتمام ورزشی داریم که بعید است به این زودی تکمیل شود. ما برای این منظور اعتبارات محدودی داریم و از مجلس شورای اسلامی و دولت تقاضای کمک داریم. امسال بر اساس برنامه باید 50 پروژه‌ را افتتاح می‌کردیم که خو‌شبختا‌نه امسال توانستیم 360 پروژه‌ ورزشی را افتتاح کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود در مورد اساسنامه های فدراسیون‌ها و تصمیم گیری در مورد آنها نیز خاطر نشان کرد: این مساله جای بحث و بررسی دارد و باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

انتها‌ی‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۱۴:۱۲

شما هم براي اينكه نگن عرق ملي نداري مثل بقيه حقوق بگير